  • 11. Data: 2012-08-01 18:34:42
    Temat: Re: Odszkodowanie z PGE za brak pradu - pare h
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 sierpnia 2012 17:55:57 UTC+2 użytkownik John Kołalsky napisał:
    > U�ytkownik "Kris" <k...@g...com
    > Wiesz co to zwi�zek przyczynowo-skutkowy ?

    Planowałem zagrać w kasynie internetowym, nie było prądu, nie zagrałem więc nie
    wygrałem 100tys$
    Pasuje związek przyczynowo skutkowy?
    Pomożesz napisać pozew przeciw PGE o 100tys + odsetki?
    Ile autor postu stracił przez to że się nie napił, nie wykapał, nie zrobił przelewu,
    nie miał neta?
    Niech podliczy te straty i pozywa PGE