  • 1. Data: 2006-06-29 15:10:34
    Temat: Odszkodowanie od kzk gop czy zarządu dróg?
    Od: "Ola" <a...@o...eu>

    Witam. Mam nadzieje że nie będę ignorowana, i ktoś odpowie mi na drążące mnie
    pytanie.

    8 marca, na przystanku idąc na tramwaj w zabrzu poślizgłam się i doznałam
    uszczerbku na zdrowiu w postaci skręcenia łokcia, skręcenia kolana, uszkodzenia
    łąkotki i zapalenia chrząstki stawowej. Dzisiaj niespełna 4 miesiące po wypadku
    leczenie trwa dalej i nie widać końca. Dzisiaj znajoma powiedziała mi że mogę
    się starać o odszkodowanie za wypadek od kzk gop. Nie wiem czy to prawda, czy
    koniecznie od kzkgop czy od zarządu dróg może(w końcu to chodnik był nie
    posypany). No i czy wogóle mogę się o takie odszkodowanie starać. Ew. jak i
    jakie dokumenty powinnam złożyć i gdzie? Oczywiscie na wypysie z Izby przyjęć
    pisze co sie stało i gdzie. Pozdrawiam.
    Życzę miłego dnia, oczekuję szczerych odpowiedzi.
    Z poważaniem
    Aleksandra Piechnik

  • 2. Data: 2006-06-29 22:40:23
    Temat: Re: Odszkodowanie od kzk gop czy zarządu dróg?
    Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm>

    W wiadomości:7...@n...onet.pl,
    Ola <a...@o...eu> napisał(a):
> [...]
    > wypysie z Izby przyjęć pisze co sie stało i gdzie. Pozdrawiam.
    > Życzę miłego dnia, oczekuję szczerych odpowiedzi.

    Jeśli w ogóle, to od zarządu dróg. Ale obawiam się, że już dawno po czasie -
    bo chyba musi stwierdzić policja, że było zaśnieżone itp. A być może stało
    się to w ogóle przed czyjąś prywatną posesją i wtedy winny nieodśnieżenia
    jest jej właściciel.
    Bardzo podoba mi sie pomysł podania do sądu KZK GOPu - bo szłam na tramwaj.
    Jakbyś szła do kina, to podałabyć multipleks czy producenta filmu, na który
    się wybierałaś?
    Powrotu do zdrowia życzę.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Staramy się jak najwięcej wziąć i jak najmniej dać i twierdzimy,
    że to życie nas oszukało

  • 3. Data: 2006-06-30 11:34:32
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Xena napisał(a):

    > Bardzo podoba mi sie pomysł podania do sądu KZK GOPu - bo szłam na
    > tramwaj. Jakbyś szła do kina, to podałabyć multipleks czy producenta
    > filmu, na który się wybierałaś?

    Jeśli zarządza terenem (przystanku jak wynika z opisu)...

    KG