  • Data: 2004-08-06 11:36:56
    Temat: Re: Odpowiedzialność rodziców za długi dorosłego syna
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko takie zzachowanie jest jednym z lepszych wskaźników trollizmu.

    to znaczy jakie, to ze nawe wyswietlana chce zmienic i nie nmam zamiaru sie
    z tym kryc?

    Ja sie nazwiska nie wstdze, w wieku 40 lat moze bede sie tak podpisywal,
    obecnie nie za bardzo
    lubie oficjalne Przemysław Rokicki , wole Przemek R. . Albo jakis nick. To
    zle?
    Mam swoje zdanie na pewne tematy i sie z tym nie kryje, chcialem uniknac
    komentarzy typu
    "12 latek ktory boi sie podpisac wlasnym nazwiskiem" - bo tak jest z
    wiekszoscia na tej i na innych grupach,
    mozna policzyc na rekach osoby ktore sie nie boja utaj podpisac.

    poczatkowo planowalem w stopce zaznacyc ze zmienilem nazwe wyswietlana by
    uniknac
    komentarzy zakompleksionych .... typu samotnik... ale tego nie zrobie,
    niech sie troche wysila i lepiej outlooka ustawia.

    P.

    Ps.
    A tym "trolollizmem" to sobie mozesz w tylku pomerdac, nie rusza mnie to juz
    pisalem.