  • Data: 2004-08-06 14:19:32
    Temat: Re: Odpowiedzialność rodziców za długi dorosłego syna
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hmmm no wlasnie tez tak myslalam ale od poczatku lipca juz tak
    nie mysle...
    > chlopak placi alimenty, przez dwa lata, lasce malo - nie sklada
    sprawy o
    > podwyzszenie od chlopaka tylko o nastepna kwote od matki
    chlopaka - sprawe
    > wygrywa
    > wiec jak to jest?

    Co nie zmienia faktu, że rodzice nie odpowiadają za zaległości
    alimentacyjne syna (chyba nie powiesz że płaca to co lasce się należy
    od ojca dziecka np. z wyroku wydanego na tego chłopaka a nie na
    dziedków). Mają co najwyżej ustalone własne zobowiązanie
    alimentacyjne wobec wnuka wynikające z istniejącego pokrewieństwa.
    To jest teoretycznie możliwe: np. ojciec z obiektywnych przyczyn nie
    jest w stanie pokryć wszystkich usprawiedliwionych potrzeb dziecka więc
    dokładają się dziadkowie jako zobowiązani niezależnie od niego
    Tak więc w pełni podtrzymuję to co napisałem wcześniej

    > a "rozwodu" z synem wziac sie nie da..

    Ano nie da :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info