  • 11. Data: 2006-06-07 14:20:35
    Temat: Re: Odpowiedzialność pracodawcy za pracowników?
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Czyli - reasumując - ciężko wyczuć, czy stacja poniesie odpowiedzialność?

    Jesli to ta pani nalewala? Wtedy trudno powiedziec, osobiscie sklanialbym
    sie ku uwolnieniu stacji od odpowiedzialnosci. Natomiast jesli nalewal
    pracownik, to moim zdaniem stacja powinna odpowiadac za szkode. Jesli nie w
    pelnej wysokosci, to chociaz w czesci

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 12. Data: 2006-06-07 14:49:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Michał Wilk napisał(a):

> [...]
    > pracownik, to moim zdaniem stacja powinna odpowiadac za szkode. Jesli nie w

    Hmm... A OC?

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 13. Data: 2006-06-07 15:06:04
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Hmm... A OC?

    Ale co OC? Ze stacja ubezpieczona od OC, tak? No ale co to zmienia w kwestii
    jej odpowiedzialnosci? A w szczegolnosci w pozycji poszkodowanego? Co
    najwyzej ja wzmacnia, bo latwiej bedzie mu uzyskac odszkodowanie

    Pozdrawiam,
    Michal