  • 1. Data: 2006-06-07 08:57:50
    Temat: samochód w spadku
    Od: pia<p...@p...onet.pl>

    Witam. W spadku po mężu otrzymałam samochód. Mam takie pytanie czy podczas
    toczenia się sprawy spadkowej jstnieje możliwość abym mogła z niego korzystać ??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-06-07 09:28:19
    Temat: Re: samochód w spadku
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu pia porozsypywal nastepujace haczki:
    > Witam. W spadku po mężu otrzymałam samochód. Mam takie pytanie czy podczas
    > toczenia się sprawy spadkowej jstnieje możliwość abym mogła z niego korzystać ??
    No jesli masz kluczyki, komplet dokumentow (polisa OC + DR) i pieniadze
    na paliwo a samochod jest sprawny to raczej nie widze przeciwskazan
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl