  • 1. Data: 2006-06-07 09:01:07
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: "castrol" <j...@b...pl>

    witek napisał(a):

    > Miał prawo.

    ciekawe rzeczy piszesz :)

    > Wykonałeś profesjonalne zdjęcie w zakładzie fotograficznym.

    a skad wiesz?

    > Właścicielem praw autorskich jest dalej fotograf, który to zdjęcie wykonał.

    a skad wiesz?

    > Ty jesteś właścicielem tylu odbitek ile sobie zamówiłeś i nie masz prawa
    > do dalszej reprodukcji takiego zdjęcia, nawet jeśli posiadasz go w
    > wersji elektronicznej.

    a skad wiesz?

    > Jeśli chcesz więcej odbitek zwróć się do fotografa, który to zdjęcie
    > wykonał.

    a skad wiesz?

    Piszesz brednie. Skad niby jakis labolud ma wiedziec czy klient ma
    prawa autorskie do zdjec czy ich nie ma? Poza tym co go to w ogole
    obchodzi?
    Na tej samej zasadzie sprzedawca moglby odmowic sprzedazy towaru w
    sklepie twierdzac ze ja nie jestem wlascicielem pieniedzy ktorymi
    place.

    Nie widzisz jak idiotyczna jest Twoja teoria?

    Jacek

  • 2. Data: 2006-06-07 09:19:08
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    castrol napisał(a):

    > a skad wiesz?

    To akurat chyba nie podlega dyskusji ;P

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ http://larch.nazwa.pl ]

  • 3. Data: 2006-06-07 09:29:46
    Od: "castrol" <j...@b...pl>

    Jacek Karczmarczyk napisał(a):

    > To akurat chyba nie podlega dyskusji ;P

    To rozwine swoja mysl.

    Autorskich osobistych owszem, ale autorskich majatkowych juz
    niekoniecznie :)

    Jacek

  • 4. Data: 2006-06-07 11:58:44
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    castrol wrote:

    > ciekawe rzeczy piszesz :)

    > a skad wiesz?

    Bo było to w pierwszym poście.

    > a skad wiesz?

    Przeczytaj prawo autorskie do tez będziesz wiedział.

    > a skad wiesz?

    j.w

    > a skad wiesz?

    j.w.

> [...]
    > place.
    >
    > Nie widzisz jak idiotyczna jest Twoja teoria?

    Czy zdjajesz sobie sprawę, że piszesz dzidzinadę.

  • 5. Data: 2006-06-07 11:59:46
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    castrol wrote:

    > To rozwine swoja mysl.
    >
    > Autorskich osobistych owszem, ale autorskich majatkowych juz
    > niekoniecznie :)

    Zgadza się, dlatego możesz sobie swoje zdjęcia zabrać i nawet zniszczyć,
    ale zwielokrotniać nadal nie.