  • 41. Data: 2005-07-06 08:42:20
    Temat: Re: Odp: ARSEN i wzory
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:dag10p$k58$1@inews.gazeta.pl...

    > Re to: Przemek R... [Tue, 5 Jul 2005 23:27:50 +0200]:

    > Ba, nawet do przedpokoiku wlazl! :P Dalej juz nie...

    to czemu nie zglosilas na policje (nawet po) tylko na grupe piszesz?

    P.

  • 42. Data: 2005-07-06 09:15:22
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Przemek R... [Wed, 6 Jul 2005 10:42:20 +0200]:

    > to czemu nie zglosilas na policje (nawet po) tylko na
    > grupe piszesz?

    No, a myslisz ze dlaczego dalej nie wlazl...?

    Kira

  • 43. Data: 2005-07-06 14:49:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Re to: Przemek R... [Wed, 6 Jul 2005 10:42:20 +0200]:

    > No, a myslisz ze dlaczego dalej nie wlazl...?

    a jakie to ma znaczenie?
    Nawet gdyby stal na korytarzu a mial zamiar wejsc to bylo by przestepstwo,
    zamiast wypisywac pierdoly na grupie, ubieraj buty
    i wio na komisariat, wtedy na pewno przestana Ci enachodzic to raz a dwa
    jakaz to satysfakcja.

    P.

  • 44. Data: 2005-07-06 20:38:38
    Temat: Re: Odp: Odp: ARSEN i wzory
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SzerszeN napisał(a):

    > tego juz johnson nie widzi ;)

    A widzicie że jednak przyznała że jechała autobusem bez biletu?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 45. Data: 2005-07-06 20:40:02
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Johnson [Wed, 06 Jul 2005 22:38:38 +0200]:

    > A widzicie że jednak przyznała że jechała autobusem
    > bez biletu?

    Raz. 5 lat temu. I zaplacila.
    Nie 3 razy w odstepie paru miesiecy.
    Drobna roznica.

    Kira

  • 46. Data: 2005-07-06 20:43:47
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > Raz. 5 lat temu. I zaplacila.
    > Nie 3 razy w odstepie paru miesiecy.
    > Drobna roznica.

    Pociagnijmy watek jeszcze ze trzy dni to sie okaze, ze co miesiac jezdzi bez
    biletu, a potem sie dziwi ze wierzyciele ja scigaja :)

    Dan

  • 47. Data: 2005-07-06 20:47:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kira napisał(a):

    > Raz. 5 lat temu. I zaplacila.

    Ale chodzi mi o to że ci co mnie napastują twierdzą że w ogóle nie
    jeździsz autobusem.

  • 48. Data: 2005-07-06 21:24:29
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: dan [Wed, 6 Jul 2005 22:43:47 +0200]:

    > Pociagnijmy watek jeszcze ze trzy dni to sie okaze,
    > ze co miesiac jezdzi bez biletu, a potem sie dziwi
    > ze wierzyciele ja scigaja :)

    Ten watek zaczal sie tu pare miesiecy temu i juz wtedy
    mowilam o co w nim chodzi:

    Idz, i nie pomawiaj wiecej... ;)

    Kira

  • 49. Data: 2005-07-06 21:25:08
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Johnson [Wed, 06 Jul 2005 22:47:03 +0200]:

    > Ale chodzi mi o to że ci co mnie napastują twierdzą że
    > w ogóle nie jeździsz autobusem.

    No bo nie jezdze. Jedno przejechanie sie na przestrzeni
    lat bodajze 6 to nie jezdzenie jeszcze... ;-)

    Kira

  • 50. Data: 2005-07-07 06:45:38
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Johnson napisał(a):