  • 11. Data: 2005-08-22 16:48:46
    Temat: Re: Odmowa przyjęcia mandatu - pilne
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:debruf$c1f$1@news.onet.pl...
    > ja dla mnie to opis sytuacji jest zbyt zamieszany ( moze tez nie
    > rozumie bo jestem nauczycielem :)
    > Oczywiście przedstawienie sie policji jest obowiązkiem.
    > Napewno znaki są "kasowane " drogą w prawo.

    Dawno nie czytales przepisów. Znaki zakazu sa anulowane KAZDYM
    skrzyzowaniem. Równiez droga w lewo.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 12. Data: 2005-08-22 18:16:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn wrote:

    > Dawno nie czytales przepisów. Znaki zakazu sa anulowane KAZDYM
    > skrzyzowaniem. Równiez droga w lewo.

    A gdzie napisał, że nie są?

    Była mowa o skrzyżowaniu z drogą prawej strony, to się wypowiedział o
    skrzyżowaniu z prawej strony.

    (oczywiście pytanie, czy to było skrzyżowanie, czy tylko koniec podjazdu
    do posesji czy drogi wewnętrznej)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 13. Data: 2005-08-23 07:31:10
    Od: m...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Magda" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ta ulica z której wyjechałaś, to na pewno ulica, a nie podjazd do
    > posesji?

    Po czym poznać, że to ulica a nie parking? Bezpośredniego dojazdu do domu tam
    nie ma, odgradza trawnik, a i to coś nazwy nie ma

  • 14. Data: 2005-08-23 12:51:47
    Od: Dredd<...@...pl>

    Dokąd prowadzą drogi które odbiegają od ulicy biegnącej od duyżego
    skrzyżowania (czyli dokąd prowadzą drogi przebiegające obok sklepu po jego
    prawej i lewej stronie). Czy tylko do sklepu, czy gdzieś dalej? Jeśli dalej to dokąd?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 15. Data: 2005-08-23 14:41:27
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Po czym poznać, że to ulica a nie parking? Bezpośredniego dojazdu do domu >tam
    > nie ma, odgradza trawnik, a i to coś nazwy nie ma

    Po tym, ze skrzyżowanie odwołuje znak zakazu, a dojazd do parkingu nie jest
    skrzyżowaniem. I to jest kluczowe w tej sprawie, a nie jakieś głupie
    nieprzedstawienie się, które sąd oleje.

    --
    Pozdr
    Leszek