  • 61. Data: 2010-02-05 20:23:59
    Temat: Re: Ochroniarz w markecie i rewizja plecaka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Animka pisze:

    > W Realu na Ursynowie to taka czerstwa ochroniara z ochroniarzem
    > ciągnęli, wlekli przez cały sklep taką młoda dziewczynę do "pokoiku".
    > Ona siedziała na podłodze, zapierała się nogami, a oni ją wlekli. Długo
    > była w tym pokoiku, policji nie widziałam. Potem ta dziewczyna wyszła
    > razem z tą czerstwą ochroniarą.

    No i stoją takie krowy tępo się gapiąc... Nic nie zrobi, policji nie
    wezwie, a już o zgłoszeniu się na świadka to zapomnieć należy. I dlatego
    skurwysyny przy pomocy skorumpowanych sędziów tak często wygrywają.

  • 62. Data: 2010-02-05 20:27:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > zdarza sie
    > mi a wlasiwie mojej zonie zawyla ksiazka kupiona w empiku przy
    > poprzednim pobycie.

    Jak zawyje czujnik to deczko inna sytuacja, ale faktem jest, że ten
    system jest kiepściutki - ludzie wynoszą wielkie wiertarki (potem tylko
    przy inwentaryzacji znajduje się puste pudła po nich), a z kolei bramki
    wyją, jak przy kasie ktoś niedokładnie zabezpieczenie zdeaktywuje.

    Mi się niedyś zdarzyło wdepnąć w taki pasek i przez klika chwil z nie
    mniej zdziwionym ochroniarzem nie mogliśmy dociec, co ten badziew
    uaktywnia ;)

  • 63. Data: 2010-02-05 21:01:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/5/2010 2:27 PM, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Mi się niedyś zdarzyło wdepnąć w taki pasek i przez klika chwil z nie
    > mniej zdziwionym ochroniarzem nie mogliśmy dociec, co ten badziew

    Nie chodziło o samo wycie, tylko o to co sie stało kilka sekund pozniej.
    Ochroniarza uratował dopiero naczelny naczelnego w empiku.
    A mógł trzymać ręce przy sobie.

  • 64. Data: 2010-02-05 21:12:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > Nie chodziło o samo wycie, tylko o to co sie stało kilka sekund pozniej.
    > Ochroniarza uratował dopiero naczelny naczelnego w empiku.
    > A mógł trzymać ręce przy sobie.

    A co zrobił? W ten w tym moim przypadku był uprzejmy...

  • 65. Data: 2010-02-05 21:52:15
    Od: r...@p...onet.pl

    > Czy jestem zmuszony upchnąć 2 pary okularów, chusteczki itp itd po
    kieszeniach i
    > wejść bez plecaka?

    Gorzej mają turyści w obcych miastach w supermarketach, z naprawdę dużymi
    plecakami ze stelażem...

  • 66. Data: 2010-02-05 23:14:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/5/2010 3:52 PM, r...@p...onet.pl wrote:

    > kieszeniach i
    >
    > Gorzej mają turyści w obcych miastach w supermarketach, z naprawdę dużymi
    > plecakami ze stelażem...

    a niby dlaczego?
    maja tak samo jak tubylcy z malymi torebkami.

  • 67. Data: 2010-02-05 23:26:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/5/2010 3:12 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > A co zrobił? W ten w tym moim przypadku był uprzejmy...

    zaczęlo się do wyzywek od złodziei i koniecznie chciał nas zaprosic na
    zaplecze delikatnie ciągnąc żonę za kurtkę, więc go trochę
    przystopowałem, potem poprosilem o pokazanie licencji ochroniarza a jak
    sie okazało, że to nie on ma tylko jego szef, ktory akurat byl na
    urlopie to już mu się trochę miętko w nogach zrobiło.
    Poniewaz zaden sie nie chcial do konca przedstawic jak nalezy, wiec
    skonczylo sie na przyjezdzie policji, w celu wylegitymownia ochroniarzy.

    Generalnie oni są bardzo ciency w przepisach. Wiedzą tylko tyle ile nie
    przespali na kursie ktory im robią na poczatku. Po miesiaacu nie
    pamietaja nic.
    Jak im sie zaczyyna cytowac paragrafami z kodeksu karnego, to bardzo
    szybko sie orientują, ze łatwo nie pojdzie. Natychmiast są grzeczniejsi.
    Warto tez sobie wyrobic znajomosci w lokalnym brukowcu. gazeta wyborcza
    jak najbardziej spelnia to kryterium. Glosny telefon to kolegi, ze jak
    chce miec artykul na pierwsza strone wydania to niech szybko wpadnie
    strasznie pomaga.

    Potem bylo juz z gorki.

  • 68. Data: 2010-02-06 00:03:12
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-05 18:57, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...nieja.wp.pl ...

    > nie zadzwoniłas o policje?

    Nie mogłam, bo narobiłabym sobie kłopotu. Siedziałam przy kasie,
    dorabiałam sobie pare zł pracując tam.

    --
    animka

  • 69. Data: 2010-02-06 00:06:06
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-05 21:15, Rowerex pisze:

    > Oczywiście pozostali klienci bili brawo i byli tym zachwyceni, a
    > następnym razem mile się uśmiechali do owych ochroniarzy.

    Wyobrax sobie, ze pomimo iż tam był tłum ludzi to nikt nie zareagował!
    Tak jakby nic nie widzieli!

    > Trzeba było nagrać filmik komórką i wrzucić na youtube - nius w
    > Wiadomościach murowany

    Nie mogłam tego zrobić, nie mogłam wyjąć nawet komórki z kieszeni.
    Pracowałam przy kasie.

    --
    animka

  • 70. Data: 2010-02-06 00:08:25
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-05 22:52, r...@p...onet.pl pisze:

    > kieszeniach i
    >
    > Gorzej mają turyści w obcych miastach w supermarketach, z naprawdę dużymi
    > plecakami ze stelażem...

    Nigdy nie zauważylam, żeby ktoś się czepiał do plecaków. Niektórzy dla
    swojej wygodności zaostawiają nawet plecaki w takim specjalnym punkcie
    (jak w szatni) i dostają numerki.

    --
    animka