  • Data: 2005-05-10 14:23:18
    Temat: Re: Ochrona prywatnosci (El Al)
    Od: "Jarek Dabrowski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic, bo jestem prawie pewien, że nie rozmawiałeś z pracownikami linii
    > lotniczych, tylko pracownikami ich służb bezpieczeństwa. Po prostu
    > takie mają procedury i gdybyś się im nie poddał, to co prawda najpewniej
    > do samolotu musieli by Cię wpuścić,

    Rozmawialem i z pracownikami z dzialu bezpieczenstwa jak i z reprezentantami
    lini lotniczej.
    To wlasnie reprezentanci linii odmowili mi przyjecia na poklad a takze
    potwierdzenia, ze mi odmawiaja :)

    > Spróbuj na początek napisać pismo do Dyrekcji Linii Lotniczych. Nic nie
    > kosztuje, a może otrzymasz satysfakcjonującą odpowiedź.

    Taki tez mam pomysl i dodatkowa chce skopiowac Urzad Lotnictwa Cywilnego.

    Dzieki za sensowna wypowiedz :)
    JArek