  • Data: 2005-05-10 17:03:26
    Temat: Re: Ochrona prywatnosci (El Al)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Dabrowski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:d5qg4m$5pd$1@inews.gazeta.pl...

    > Rozmawialem i z pracownikami z dzialu bezpieczenstwa jak i z
    reprezentantami
    > lini lotniczej.
    > To wlasnie reprezentanci linii odmowili mi przyjecia na poklad a takze
    > potwierdzenia, ze mi odmawiaja :)

    Prawie na pewno i jedni i drudzy nie byli pracownikami tych linii
    lotniczych. Ale w tamtym kraju wiele rzeczy jest bardzo zakręcone. Oni
    żyja w ustawiczenj wojnie od kilkudziesięciu lat.

    > Taki tez mam pomysl i dodatkowa chce skopiowac Urzad Lotnictwa
    Cywilnego.

    Prędzej zapytaj telefonicznie w placówce naszej Straży Granicznej, czy
    Izrael prowadzi odprawę graniczną na terenie portu lotniczego? Bo jak
    tak, to nie ma sensu gdziekolwiek pisać, bo żaden polski urząd Ci nic
    sensownego nie napisze.