  • Data: 2017-10-14 00:37:20
    Temat: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-10-17 o 18:25, J.F. pisze:

    > Jak najbardziej nie, tylko ze ... wszyscy tak robia i nikt nie widzi
    > problemu.
    > Az na posla/swojego trafi.

    Gdyby to miało pomóc innym obywatelom - jestem za.

    Ja, to sądzę, że to trochę inaczej zadziałało. Bezpośrednio po zdarzeniu
    nie można było Posła zatrzymać, bo miał immunitet. Potem można było
    wystąpić o uchylenie immunitetu i zatrzymanie, ale okazało ie, że nie ma
    dowodów popełnienia przestępstwa. Ale to tylko moja hipoteza.