  • 1. Data: 2010-09-17 09:54:28
    Temat: Obetną pensje prezydentowi
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Ale to nie u nas niestety :-(
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1355,title,Z-oszczednosc
    i-obniza-pensje-prezydentowi-Gdzie,wid,12567820,wiad
    omosc.html?ticaid=1ae6b

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-09-17 10:03:07
    Temat: Re: Obetną pensje prezydentowi
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 17.09.2010 11:54, animka pisze:
    > Ale to nie u nas niestety :-(
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1355,title,Z-oszczednosc
    i-obniza-pensje-prezydentowi-Gdzie,wid,12567820,wiad
    omosc.html?ticaid=1ae6b

    Prezydent RP nie zarabia dużo - z dodatkami jest mniej niż połowa
    obniżonego wynagrodzenia przytoczonego prezydenta Republiki Czeskiej.

    --
    live_evil

  • 3. Data: 2010-09-17 11:14:32
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > Prezydent RP nie zarabia dużo - z dodatkami jest mniej niż połowa

    nie wyciongaj trola-kretynki mi z JF pls

    jk

  • 4. Data: 2010-09-17 18:58:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Ale to nie u nas niestety :-(

    Dlaczego niestety.
    Ile bys chciala, zeby zarabial Prezydent RP?
    1000 "na rękę"?
    Moze 700?
    Z czego mialby sie utrzymac, wyzywic, jak mialby reprezentowac panstwo?
    Chyba wtedy tylko i wylacznie z lapowek (od ulaskawianych, od lobbystow za
    podpisy i weta, itp.)
    Tego chcesz?
    A moze mialby grac pod palacem na harmoszce i zbierac datki do czapki?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-09-17 21:22:25
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-17 20:58, SDD pisze:
> [...]
    > podpisy i weta, itp.)
    > Tego chcesz?
    > A moze mialby grac pod palacem na harmoszce i zbierac datki do czapki?

    Fajnie to napisałeś. My Polacy też (chociaż w mniejszym stopniu)
    reprezentujeny Państwo.

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-09-17 23:02:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    >Fajnie to napisałeś. My Polacy też (chociaż w mniejszym stopniu)
    >reprezentujeny Państwo.

    No i co z tego?
    Wszystkim nie podniosa, a prezydent dlatego, ze reprezentuje narod z urzedu
    (na ktory to narod go powolal) niech zarabia w miare przyzwoite pieniadze,
    zeby nie chodzil w podartej koszuli i nie przyjmowal korupcyjnych propozycji
    motywowany glodem.

    Nie napisalas, ile bys chciala, zeby zarabial Prezydent RP. Podaj konkretna
    kwote "na reke".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-09-17 23:26:31
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-18 01:02, SDD pisze:
> [...]
    > motywowany glodem.
    >
    > Nie napisalas, ile bys chciala, zeby zarabial Prezydent RP. Podaj konkretna

    A niech se zarabia tyle ile ma teraz tylko niech mnie doda drugie tyle
    tego co ja mam, bo LUD też ma swoją godność.
    No i niech zniesie ten abonament RTV, niech nie zabiera emerytom połowy
    zasiłku pogrzebowego, niech nie zabiera starym ludziom zasiłku
    pielęgnacyjnego (mają zabrać tym, którzy nie są inwalidami czy jakoś
    tak). Moja matka ma 95 lat, brat jest o 16 lat starszy ode mnie, więc
    też już można powiedzieć, że....

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-09-18 16:13:02
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik animka napisał:

    > A niech se zarabia tyle ile ma teraz tylko niech mnie doda drugie tyle

    A nie prosicej sobie zarobic...? a nie wyciagac reke i mowic 'a niech mi
    dodadza'...?
    Ja tam na darowanym by mnie chcial jechac... Wole sobie zarobic. :-)

  • 9. Data: 2010-09-18 17:18:49
    Od: "Papo5murpfs" <p...@w...pl>

    Órzytkownik "SDD" napisał:

> [...]
    > pieniadze, zeby nie chodzil w podartej koszuli i nie przyjmowal
    > korupcyjnych propozycji motywowany glodem.

    a od kiedy to u nas prezydent reprezentuje nasz naród?:O)
    niech mu płacą ci kturych reprezentuje, czyli istael i moskfa, i najlepiej
    jak będzie w tych krajach sobie użendował!:O)

    > Nie napisalas, ile bys chciala, zeby zarabial Prezydent RP. Podaj
    > konkretna kwote "na reke".

    skoro fszystko ma za darmochę, mieszkania, samochody, samoloty, helikoptery,
    PKS i MZK, wycieczki do egzotycznych krajuf, diety pewnie tesz jakieś
    dostaje, to po kiego mu pensja?:O)
    myślę że najniszsza krajowa by mu spokojnie na kieszonkowe wystarczała:O)

  • 10. Data: 2010-09-18 17:56:32
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-18 18:13, robercik-us pisze:

    > A nie prosicej sobie zarobic...? a nie wyciagac reke i mowic 'a niech mi
    > dodadza'...?
    > Ja tam na darowanym by mnie chcial jechac... Wole sobie zarobic. :-)

    To znaczy moja pensja za pracę jest jakąś darowizną? Wyciągam po nią rękę?
    Czyli ty tez wyciagasz ręke jak sobie zarabiasz.
    PLONK i eot.

    --
    animka