  • 861. Data: 2013-04-28 20:11:21
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.04.2013 11:45, hiki o! pisze:

    > ojjj, uderzyles w strune ktora powoduje u mnie wkuwienie

    I nie będę wcale się akurat spierał, że TU AKURAT W TYM WĄSKIM
    FRAGMENCIE nie masz racji.

    > 600 milionow w 2012 roku za premie dla urzedznikow... gdzies widzialem,
    > ze 98,6% urzednikow dostalo premie...

    Z drugiej strony wiele zakładów kapitalistycznych też stosuje technikę,
    że premia jest po prostu kawałkiem wypłaty a nie nagrodą za osiągnięcia.
    I wtedy nic dziwnego, że większość dostaje. Nie dostają np. ci co
    chorują albo są na urlopie jakimś bezpłatnym albo coś w ten deseń.

    > WOŚP - zebrał az 50 milinów...
    > 12 razy mniej, niz premie urzednikow.

    Pytanie czy to były premie-nagrody dodatkowe, czy po prostu część
    wypłaty i jakby im podnieść zasadniczą o te kwoty to mieliby 0% premii
    (tylko wtedy nie można by polecieć po premii tym, co zasługują na karę).

    > wystarczylo by 10% mniej dostali urzednicy a kasa poszla na potrzeby
    > obywateli i byloby wiecej dobra niz z WOŚP.

    No wiesz, wystarczyłoby żeby wszystkim obywatelom pobrać 5% z wypłaty, a
    by się zebrało jeszcze więcej :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 862. Data: 2013-04-28 20:15:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.04.2013 19:32, Andrzej Lawa pisze:
    > A skąd wiesz, że mój głos nie jest głosem twojego boga, który sprawdza
    > twoją wiarę i che cię wykorzystać do nawrócenia innych, hmm?

    Zaryzykuję.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 863. Data: 2013-04-28 20:26:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > On Thu, 25 Apr 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > To coś Ci dodam ;)
    > Ktoś rzucił wersją mandatu "2000 zł".
    > Jestem przeciw.
    > Wezwanie, skutkujące koniecznością udania się pod wskazany
    > adres i odebrania pouczenia oraz zakaz jazdy przez dwa dni
    > działałby skuteczniej od tych 2kzł. IMO.

    Ta... Tylko że skuteczność namierzania jest niska, a jak ktoś ją podnosi
    to są jęki o naruszenie wolności i wzrost liczby radarów. Jak wzrośnie
    liczba policjantów drogówki, jęk się podniesie jeszcze większy.

    > Do tego, aby UKARANI musieli obowiązkowo zaliczyć odsłuchanie
    > szkolenia również nie wnoszę zastrzeżeń :|

    Tylko niestety z ich namierzaniem na razie słabo i jest bardzo
    kosztowne. Lepiej jednak, żeby każdy odsłuchał z definicji na starcie,
    bo przydać mu się to przyda na pewno.

    > Wątpię.
    > Szczególnie jak zimą kursant z szkolącym na pokładzie przejeżdża
    > obok roweru na wybrzuszeniu przy koleinie, mając obok kolejne
    > koleiny (po wyprzedzeniu jedzie koleiną!) i pustą jezdnię.
    > Przyjrzyj się używaniu kierunkowskazów "właśnie skręciłem
    > w stronę w którą widzisz" :>
    > Ja w tym nie widzę "zostawania" czegokolwiek.

    No że są Niskiej Jakości Instruktorzy to wiem :( To wina choćby zerowej
    weryfikacji instruktorów. W chwili obecnej instruktorem może zostać
    ktoś, kto nie jeździł wcześniej autem poza kursem. Zdajesz PJ,
    odczekujesz 3 lata, zdajesz banalny egzamin na instruktora i jesteś.

    > I z PJ robi to samo.

    Ale przynajmniej z pewną świadomością. Więc nie może być już takim
    całkowicie skrajnym idiotą.

    > Oczywiscie.
    > Skoro sama jazda po drodze powoduje sytuacje kolizyjne, to powinno
    > istnieć prawo które reguluje zasady rozstrzygania.

    No i to prawo jednocześnie narzuca, że mamy obowiązek je znać i
    weryfikuje tę znajomość egzaminami. Oraz podstawy techniki powożenia, bo
    znajomość praw działania konia nie implikuje tego, że wozem pojedziesz.

    > W miejscu "tam gdzie zaszkodzę innym".

    Całe prawo jest takie. Kwestia tylko definicji szkodzenia i kłótni czy
    aby na pewno szkodzę czy może nie szkodzę. A to już jest subiektywne.

    > Obrócę kota ogonem.
    > Jak już dojdzie do kolizji, to przeżywalność pieszego przy
    > 35kmph różni się drastycznie od przeżywalności przy 60kmph.
    > Jak bardzo różni się ona w zależności od posiadania lub
    > nieposiadania stosownego papierka przez kierownika pojazdu?
    > Rozjechanie przez posiadacza PJ jest zdrowsze?

    Nie. Ale jest większa szansa, że taki posiadacz będzie bardziej świadom
    tego co robi. Zwłaszcza, że PJ się wydaje wszystkim w narodzie, a ich
    opisuje krzywa Gaussa. I to, że ty jesteś w zakresie IQ, wiedzy,
    zorientowania i Odpowiadania Za Siebie po jej jednej stronie, to nie
    zmienia, że cała rzesza jest pośrodku, a część wręcz po przeciwnej
    stronie. I to, że się im pokaże jak trzymać młotek i nie walić się w
    penisa może się tobie wydawać bez sensu, ale tak nie jest.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 864. Data: 2013-04-28 20:28:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.04.2013 20:06, Andrzej Lawa pisze:

    > Dla społeczeństwa - jak najbardziej. Liczba w stosunku do liczby
    > palących zgonów w sumie nie jest aż tak wysoka, a kasa idzie od każdego.

    Nie o tym była mowa. Tylko o tym, że brak jest korzyści z palenia, a
    nawet najmniejsza dawka szkodzi, więc nie można go porównywać z alkoholem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 865. Data: 2013-04-28 20:33:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Ano. Finansowe. Beton im na drzewach nie rośnie. Budowa takiej studni to
    > bodajże 2000 ojro czy jakoś tak. Ale dla nich to majątek.

    Tylko że większość tej sumy to robocizna. Taki "nieistotny" detal".

    [ciach]

    > koczownicze. Z dwóch powodów. Raz -- za karę za odwrócenie się od Boga.
    > Dwa -- w oczekiwaniu aż zło i zgnilizna moralna wśród narodów w Ziemi
    > Obiecanej dojdzie do takiego stopnia, że nie będzie to złem ich podbić i
    > wytępić.

    Tia... Żydzi zrobić holokaust - dobry uczynek!

    > A jakie jest podstawowe, skoro kawałek mięsa był w PRL luksusem.

    Zapewniające dość kalorii i innych składników by zdrowo żyć i pracować.
    I z tym, pomijając wczesny okres powojenny, nie było problemów.

    > A tam, ja smak tego sera mam w pamieci do dzisiaj, a nie umiem takiego
    > namierzyć. Może działa syndrom króla zajadającego ziemniaki z ognia...

    Było obrzydliwy. To zdaje się był typowy amerykański "przetwarzany ser".
    Generalnie jest to wyrób seropodobny.

    > Zresztą jakbyś głodował, to byś i ty wpierdalał z radością ten ser.

    No właśnie - nie głodowałem. I w tym tkwi sęk.

    > Poza tym, pomoc dla Afryki nie polega tylko na dostarczaniu żywności.

    Nieistotne. Skoro nie potrafią się sami wyżywić, to mają zbyt dużą
    populację.

    > Aż będzie na tyle silny, żeby samemu sobie poradzić.

    Mhm. A trwa to już ile lat?

    > Nie pisałem.

    Pisałeś.

    > ta wiedza jest bezużyteczna. Nie daje jeść ani pić ani nie pozwala
    > rozwijać nauki.

    I znowu brednie opowiadasz. Problem z głodem i edukacją wynika ze zbyt
    wielkiego przyrostu w stosunku do dostępnych zasobów.

    Dziesięciorga dzieci nie wyżywisz ani nie wyedukujesz, a na dwójkę
    spokojnie starczy.

    > A do tego, sami jej w buszu nie wyprodukują. Ja wiem, ty byś chciał,

    Oooo, zdziwił byś się.

    > żeby zamiast transportów z żywnością jechały transporty z pigułkami.

    Jak typowy fundziak popadasz w skrajności. Nie zamiast. Obok.

    [ciach]

    > No. Tak samo będę ,,lamentował'' , że moja rodzina się nie rozwija a
    > sąsiada tak i Kowalskich jest więcej niż Śmiejków. Co nie znaczy że chcę

    Rozwija??

    Ilość to nie jakość. Ponownie przypomnę te patologiczne rodziny, które
    mimo stada dzieci nie są lepsze od rodziny zdrowej, utrzymującej liczbę
    dzieci na rozsądnym poziomie.

    > tępić sąsiada, tylko że chcę rozwijać swoją rodzinę. Wyraźnie ci to już
    > wtedy wyjaśniałem i więcej nie będę, bo i tak chyba nie pojmiesz kręgów
    > miłości.

    Tych, które każą i pozwalają ci dokonać genocydu na polecenie faceta w
    wymyślnym stroju? Zgadza się, takich nie pojmuję.

    Nie wykręcaj się.

  • 866. Data: 2013-04-28 20:34:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Zaryzykuję.

    Pfff, wiedziałem.

    Tyle jeśli chodzi o tę twoją "wiarę".

  • 867. Data: 2013-04-28 20:37:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Nie o tym była mowa. Tylko o tym, że brak jest korzyści z palenia, a
    > nawet najmniejsza dawka szkodzi, więc nie można go porównywać z alkoholem.

    Jestem wrogiem palenia... ale nawet ja się nie posunę aż tak daleko.

  • 868. Data: 2013-04-29 08:41:14
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > W dniu 25.04.2013 18:19, krys pisze:
    >

    > Pisze, ale dość nieczytelnie. Cytaty miksują się z treścią :(
    > Jakbyś na przyszłość mogła trochę dokładniej, bo nie wiem nawet czy
    > wszystko wyłapałem.

    > Odrzucasz całą naukę i wiedzę i wszystko co ci przekazano i chcesz
    > bazować wyłącznie na własnych odkryciach?

    Nie całą.
    Odrzucam przekonania, które zmuszają mnie do pójścia drogą socjalizmu i
    demokracji.

    > Wyjechać możesz. Namawiałem.

    Poczekam spokojnie, aż to wszystko pierdyknie.

    O tak, normalnie szał. Tylko wiesz, ja nie wierzę że
    > Z pamięcią może jakieś prochy na amnezję, ale co
    > się już wytrenowało, to pewnie się nie cofnie. Masz przesrane,
    > musiałabyś się na tej swojej bezludnej wyspie urodzić dzieckiem. A tak
    > niestety co już wspólnota dała, to wzięłaś.

    Nic mi nikt nie dał. Za wszystko jest zapłacone. Nie spadłam z nieba, moi
    przodkowie cięzko pracowali na to, co "wspólnota dała"

    > I to jest korzyść palacza?

    Nie pisałeś o korzyści palacza, tylko o korzyści z palenia.

    > I to jest dla ciebie wystarczającą motywacją, żeby palenie istniało?

    Tak, bo ja jestem wolnościowcem. Jak ktoś chce się truć - dopóki nie truje
    inncyh - droga wolna.

    > Smutne musi być twoje życie, tak w ciągłej opozycji przeciwko wszystkim
    > i wszystkiemu. Nawet piwo pijesz nie dla przyjemności a w ramach
    > protestu. Nie zazdroszczę.

    Wręcz przeciwnie. Ale co Ty możesz o tym wiedzieć.

    > No to przykre. Dlatego należy dążyć do tego, żeby wokoło było jak
    > najwięcej pozytywnych wzorców, a negatywne były maksymalnie eliminowane.

    A nie wystarczy używać mózgu i nauczyć tego dzieci?

    > I nadal bym uznał za coś negatywnego, że dziecko się mocno alienuje niż
    > jak czerpie wzorce ze stada, nawet blokersów. Bo jak się alienuje, to
    > coś z nim nie tak.

    Jasne - urawniłowka dobra na wszystko. Jak ktos jest introwertykiem, to
    nalezy go uspołecznić. A jak jest dusżą towarzystwa, to odizolować, niech
    się wyrównają.

    > A jak czerpie z blokersów, to trzeba popracować nad
    > tym, żeby wyeliminować kontakt ze szkodliwym stadem i zachęcić do
    > dołączenia do budującego stada.

    Powodzenia. Zamieszkaj na parszywym blokowisku, a potem ciesz się, że Ci się
    nastolatek ze stadem zintegrował.

    > Ale jest. To znaczy wszystkiego się od stada nie nauczysz przez
    > naśladownictwo. Pewną wiedzę trzeba poznawać z książek (też od stada i
    > to wręcz od wielu pokoleń stada wstecz), filmów etc. Ale funkcjonowanie
    > w stadzie jest podstawą.

    Funkcjonowanie - tak. Wzorce - niekoniecznie.

    > A dwulatek nie jest w stanie ich wszystkich ogarnąć.

    Dlatego ma rodziców.

    > Samo wypunktowanie dwulatkowi czego ma unikać i zostawienie samemu w
    > domu jest pomysłem ździebko głupawym.

    A czyj to pomysł?

    > Możesz przejść 2000 razy a dwulatek i tak tego nie ogarnie.

    > Rozsądne
    > wychowanie MUSI bazować na stopniowaniu dostępu do niebezpieczeństw
    wraz
    > z rozwojem dziecka.

    Wiesz co, ja mam dorosłe dzieci. nie wpadły pod samochód, nie poraził ich
    prąd, nie poparzyły się wrzątkiem, nie najadły się kreta. Nie zadają się z
    miejscowym "kwiatem młodzieży". I uzywaja mózgów.

    Mama jest fajna
    > nie skacze, kolega jest fajny, skacze. Ja jestem podobniejszy do kolegi,
    > będę skakał''.

    I to jest dowód na to, że dzieciak myśli.

    > Oczywiście, gdy podstawowa jednostka społeczna (rodzina) nie domaga, to
    > łatwiej o negatywny wpływ stada. I sprawna rodzina to PODSTAWA i
    > KRĘGOSŁUP wychowania. Ale najlepszy kręgosłup się złamie, jak dasz za
    > ciężki bagaż obciążeń zewnętrznych.

    To jest właśnie wpływ stada.

    > Nawet jakbym chciał, to nie umiem jej zdobyć, bo jest zabroniona.

    Zdecyduj się. Jak bedziesz chciał, to zakaz nie przeszkodzi Ci w zdobyciu.

    > Nie. Ale jest ograniczona.

    Strasznie. Kto chce, to pali.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 869. Data: 2013-04-29 08:46:15
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Pfff, wiedziałem.
    >
    > Tyle jeśli chodzi o tę twoją "wiarę".

    Przeginasz.
    Co sobą reprezentujesz, że pozwalasz sobie oceniać czyjąś wiarę?

    J.

    www.kontestacja.com

  • 870. Data: 2013-04-29 09:52:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.04.2013 08:41, krys pisze:
    > Nic mi nikt nie dał. Za wszystko jest zapłacone. Nie spadłam z nieba, moi
    > przodkowie cięzko pracowali na to, co "wspólnota dała"

    No właśnie to pisałem. Chyba że sugerujesz, że wszystko to, co wspólnota
    dała wypracowali twoi bezpośredni przodkowie w prostej linii. Choć nawet
    oni są też przodkami innych ludzi. I tak działa wspólnota... Przez
    tysiąclecia wypracowuje coraz więcej.

    > już

    > Nie pisałeś o korzyści palacza, tylko o korzyści z palenia.

    W kontekście sensowności jego niezakazywania. Dochód z akcyzy nie jest
    dla mnie sensownym argumentem.

    > Wręcz przeciwnie. Ale co Ty możesz o tym wiedzieć.

    Pewnie nic, ale sądząc z opisu, to nie chciałbym.... Iść na piwo tylko w
    ramach protestu przeciwko zakazowi... Brzmi smutno.

    > A nie wystarczy używać mózgu

    Nie. On musi zostać wytrenowany.

    Dziecko żyjące w społeczności koczujących na pustyni rabusiów karawan
    będzie używało mózgu, ale w kierunku rabowania karawan. Bo takie wzorce
    i taki trening odbierze.

    > i nauczyć tego dzieci?

    Owszem. Przez dostarczanie pozytywnych wzorców i eliminowanie negatywnych.

    Naiwnością jest sądzić, że w środowisku pełnym negatywnych wzorców nagle
    dziecko samo wypracuje sobie pozytywne.

    > Jasne - urawniłowka dobra na wszystko. Jak ktos jest introwertykiem, to
    > nalezy go uspołecznić. A jak jest dusżą towarzystwa, to odizolować, niech
    > się wyrównają.

    Bez związku. Alienowanie się i nie czerpanie wzorców ze stada a
    introwertyk to zasadnicza różnica.

    > Powodzenia. Zamieszkaj na parszywym blokowisku,

    Niestety mieszkam.

    >a potem ciesz się, że Ci się
    > nastolatek ze stadem zintegrował.

    A kto mówił, że mam się cieszyć? Przecież napisałem że chodzi o to, eby
    wyeliminować kontakt ze szkodliwym stadem i zachęcić do dołączenia do
    budującego stada. I dlatego nie chciałbym, żeby legalne były narkotyki i
    moje dziecko wychodząc z domu musiało się potykać o naćpanych rówieśników.

    > Funkcjonowanie - tak. Wzorce - niekoniecznie.

    No nie w sensie, że bierze wszystko co podleci. Jedne wzorce są
    silniejsze, inne słabsze. Jak ktoś ma wytrenowane już odruchy z
    silniejszych wzorców pozytywne, to może funkcjonować przejściowo w
    stadzie bandytów, a nie pobrać ich wzorców. Ale i tak do czasu.

    Są prowadzone eksperymenty, gdzie bardzo pokojowi, pozytywni i przyjaźni
    ludzie postawieni w konkretnej sytuacji nagle okazują się sadystami.

    > Dlatego ma rodziców.

    No. I wspólnotę. Bo rodzic też nie jest wszechobecny i wszechpotężny. I
    jak wspólnota obok będzie ćpała, chlała, kradła, mordowała to sam rodzic
    wszystkiego nie ogarnie.

    > A czyj to pomysł?

    Mam wrażenie, że twój.

    > Wiesz co, ja mam dorosłe dzieci. nie wpadły pod samochód, nie poraził ich
    > prąd, nie poparzyły się wrzątkiem, nie najadły się kreta.

    Gratuluję.

    > Nie zadają się z
    > miejscowym "kwiatem młodzieży". I uzywaja mózgów.

    Oczywiście. I od dziecka po prostu tak miały. Chodziły sobie same po
    ulicy wśród samochodów, poruszały się wśród niezabezpieczonych
    przewodów, stawiałaś kreta obok płatków na stole kuchennym.

    > Mama jest fajna
    > I to jest dowód na to, że dzieciak myśli.

    No i bardzo dobrze. I czerpie wzorce z podobnych sobie.

    > To jest właśnie wpływ stada.

    Znaczy się już teraz mnie popierasz?

    > Zdecyduj się. Jak bedziesz chciał, to zakaz nie przeszkodzi Ci w zdobyciu.

    No przeszkodzi. Powiedzmy, że chcę, nie żebym chciał od siebie, ale
    powiedzmy, że chcę, żeby zrobić eksperyment. No i niestety nadal nie
    jestem w stanie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek