  • 511. Data: 2013-04-24 10:10:11
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.04.2013 08:32, Andrzej Lawa pisze:

    > Jest to jeden z głównych problemów Afryki.

    Jaaasne. Zupełnie nie sztuczne ograniczanie dostępu do żywności i wody...

    > Ciśnienie demograficzne musi znaleźć jakieś ujście.

    Jakie ujście? Jaki ciśnienie? Toż właśnie w Afryce masz takie połacie
    niezaludnionych terenów, że można się rozmnażać jak szaleni wręcz. Tylko
    trzeba znieść dyktatury wojskowe, które robią co robią.

    > Ależ jest. Nie wyłącznym, ale jednym z głównych.

    Jasne. Stąd te nieprzebyte połacie gdzie spotkać człowieka to cud.

    > Mhm, bo "czarni to nie ludzie", rasisto?

    ŻĘ KĘ? Toż ja właśnie mówię, że należy im się ludzkie traktowanie, a to
    Ty bredzisz, że problemem jest, że się rozmnażają oraz że są zdrowsi (o
    szczepionkach wspominałeś). To ja walczę tu o ich rozwój, prawo do
    życia, prawo dostępu do wody i żywności.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 512. Data: 2013-04-24 10:10:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2013 09:49, Dominik & Co pisze:

    > Nie chodzi o to, że to nielegalne, tylko niemoralne :-)

    Dla niektórych "niemoralny" jest seks bez oficjalnej licencji.

    Więc proszę bez takich.

  • 513. Data: 2013-04-24 10:11:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ale inne narkotyki -- owszem, dobrze, że są zakazywane, a rozpędzone

    Dobrze tylko dla mafii.

  • 514. Data: 2013-04-24 10:13:24
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 24.04.2013 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > Więc proszę bez takich.

    Ależ to właśnie imć PAŚ pisze elaboraty o etyce i moralności.
    A jak przychodzi do liczenia kasy, to odkłada moralność na bok :-)

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 515. Data: 2013-04-24 10:14:08
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Co nie jest zabronione - jest dozwolone.
    >
    > Więc w czym problem?

    W hipokryzji.
    Sam uniknę płacenia dla wspólnego dobra, ale ze składek hikiego i Marudy
    skorzystam, bo ich stać.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 516. Data: 2013-04-24 10:17:33
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    hiki o! wrote:

    > Coz, mentalnosc kalego.
    > Okradanie innych - dobre. Okradanie kalego - zle.
    >
    > Po prostu pijawka.

    Jak dla mnie, to po prostu szkapa dorożkarska z klapkami na oczach.
    Ofiara propagandy poprzedniej komuny.
    Syndrom niewolnika, chyba nieuleczalny.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 517. Data: 2013-04-24 10:24:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.04.2013 07:24, Dominik & Co pisze:

    > Że jak? Konstytucję czytałeś? RP urzeczywistnia ideę
    > "sprawiedliwości społecznej", czyli jest socjalistyczna.

    No więc mówię, zależy jak rozumieć socjalizm. Jako działanie
    prospołeczne, to ja popieram.

    > A że istnieją pewne mechanizmy kapitalistyczne? Za PRL też były.

    I uważasz, że obecny ustrój i PRLowski są podobne?

    > Nie, mówię o socjaliźmie, czyli prawie do cudzego dochodu.

    a ja mówię o działaniach prospołecznych.

    > Nie o solidarnej zrzucie na wspólne sprawy (np. wojsko czy administrację).

    No tak, na wojsko może być solidarna zrzuta, a na leczenie nie....

    > O nie, "czysty kapitalizm" to jest _właściciel_.

    Czyli chcesz dyktatury. No pięknie.... To może Kuba?

    > No i?
    > Czy ja gdzieś piszę, że działania dla innych są złe?
    > Pomaganie innym, dobroczynność jest zła?

    No jak korporacja urządza żłobek to dobrze, a jak Polska to źle?

    > Ja tylko stwierdzam, że dobroczynność _pod przymusem_ nie jest
    > już dobroczynnością.

    Bo to nie jest dobroczynność w sensie ,,działania charytatywne'', ale
    umowa wspólnoty, że tak będzie postępować.

    Np. spotkacie się w robocie i ustalicie ,,robimy skarbonkę socjalną,
    wrzucamy do niej po 5zł każdy pracownik, a jak się komuś zdarzy coś
    pechowego, to mu zafundujemy z tej skarbonki np. leczenie''. Jest
    przymus, sami go sobie nadaliście, tak się zebraliście i ustaliliście
    jako wspólnota.

    Zresztą, jak sobie wyobrażasz Dobrowolne Składki Na NFZ? Jak by to miało
    funkcjonować?

    > No. Czyli robiące karierę na "pomaganiu" innym.

    No tak, kariera nieziemska... Znasz jakieś nazwisko tych
    ,,karierowiczek'', poza samą liderką, która stała się znana bo wszędzie
    walczyła o pomoc i dzięki znaności było jej łatwiej?

    Możesz wskazać jakieś aspekty przyjemne z jej życia? Bo ja bym się kuźwa
    za żadne skarby nie zamienił na tę jej ,,karierę''

    > Wypisz, wymaluj urzędnicy NFZ :-)

    Czemu w takim razie nie zostaniesz taką Matką Teresą, skoro to tak
    fajnie? Albo choć urzędnikiem NFZ?

    > Jeśli nie rozumiesz, że bycie etycznym pod przymusem to żadna etyka,

    Taka jest etyka narodu, a że niektórych trzeba przymusić, bo idą w
    poprzek społeczności, to żadna nowość. Od stworzenia świata tak było i w
    każdej społeczności.

    Jak etyka mówi ,,nie zabijaj'' to to żadna etyka, że siłą zwalczamy
    tych, co pragną zabijać?
    Etyka większości mówi ,,nie zabijaj'' więc trudno, niepokorne jednostki
    muszą zostać przymuszone.

    > to niestety nigdy się nie dogadamy. Bo piszesz elaboraty na temat
    > "troszcz się o innych" zręcznie pomijając najistotniejsze "przymusowo".

    Wszystko jest przymusowe. Może być przymus prawny, może być społeczny ,
    może tak się troszczysz, bo takie masz sumienie i cię przymusza.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 518. Data: 2013-04-24 10:29:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.04.2013 08:09, Maruda pisze:

    > Matka Teresa była chyba z Albanii albo inszej BJRM, więc nie
    > wypączkowała z kastowego indyjskiego społeczeństwa.

    Ale tam pojechała poświęcając całe swoje życie na pomaganie potrzebującym.

    > Podejrzewam (bo nie mam wiedzy socjologicznej, antropologicznej itp), że
    > w kastowym społeczeństwie hinduistycznym dominuje przekonanie, że skoro
    > ktoś umiera z głodu, to widocznie tak ma być i nie ma co się wpieprzać w
    > boskie plany.

    Możliwe. A jednak są osoby, które chcą pomimo to w to się ,,wpieprzać''
    bo nie mogą patrzeć jak człowiek umiera ,,bo tak'' przy jednoczesnym
    marnotrawstwu wszystkiego w częściach bogatych.

    > No wiesz co... Przeginasz!
    > Jakąż-to karierę zrobiła MT? Że została błogosławioną?

    A co, wiesz jaki to power? +100 do poważania wśród aniołów. A jak
    zostanie świętą, to +1000

    > Czego się dorobiła?

    Wrogów, co twierdzą, że pochowała sobie kasę po kontach na świecie.
    Pewnie na drugie wcielenie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 519. Data: 2013-04-24 10:31:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.04.2013 16:42, Maruda pisze:
    > Prawicy nie wolno dopuścić do głosu.

    Swoją szosą, to ciekawe jak rozumiesz prawica. Bo prawica/lewica wzięło
    się z tego, że kiedyśtam jakieś ugrupowania tak siedziały w sejmie.
    Tylko od tamtego czasu poglądy i sytuacje tak się pozmieniały, że nie
    wiem co rozumiesz przez prawica. Faszyści? Nacjonaliści?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 520. Data: 2013-04-24 10:36:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

> [...]
    > Ciebie), a sam pracowałeś unikając wrzucania składki do wspólenego wora???

    Nie, robiłem szkolenie dodatkowo. I nie nie ja prosiłem o taką umowę,
    tylko oni tak wymusili.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek