  • 11. Data: 2007-01-06 17:51:14
    Temat: Re: Wożenie kogoś na ramie rowerowej.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@w...o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > no 100 km/h tez mozna pomykac rowerem.:)

    majac kogos na ramie? No to ok. Ale porównanie nadal nie trafione bo autem
    to i 350 mozna jechac... nadal inna skala!

    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
    to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,
    written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition.

  • 12. Data: 2007-01-06 17:51:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jesteś pojazdem uczestniczącym w ruchu po drogach publicznych?

    a jak bede dodatkowo prowadził rower?

    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
    z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg

  • 13. Data: 2007-01-06 18:32:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > a jak bede dodatkowo prowadził rower?

    Idąc obok? Nadal pieszy - zapoznaj się łaskawie z ustawą.

  • 14. Data: 2007-01-06 18:38:07
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message

    > czyli ze o rowerach tam nic nie bedzie? Reasumujac - pomimo rego ze wydaje
    > sie to oczywiscie - nie mam obowiazku siadac na siodełku, jak jade
    > rowerem... :)

    O motorowerach znalazłoby się. Na siodełku nie musisz siadać, możesz stać na
    pedałach :)
    --
    Maluch

  • 15. Data: 2007-01-06 21:13:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Może tak byś łaskawie zwrócił uwagę co i komu odpisujesz, hmm?

    To nie do Ciebie, tj. taka złośliwość na marginesie - ale nie pod
    Twoim adresem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 16. Data: 2007-01-06 21:57:33
    Temat: OT: Wożenie kogoś na ramie rowerowej.
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    wiadomości news:06012007.68B39DE3@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail m...@w...o2.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > majac kogos na ramie? No to ok. Ale porównanie nadal nie trafione bo autem
    > to i 350 mozna jechac... nadal inna skala!
    Całkiem OT:

    A czy czasem rekord pojeździe napędzanym siłą mięsni nie jest coś ponad 350
    :) ?
    Guinessa trzeba by zapytać co on tam ma w tej swojej księdze :)
    Więc dalej porównania byłyby tożsame
    --
    PawełJ

  • 17. Data: 2007-01-06 22:34:52
    Temat: Re: OT: Wożenie kogoś na ramie rowerowej.
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *pawelj* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > A czy czasem rekord pojeździe napędzanym siłą mięsni nie jest coś
    > ponad 350

    Jakiś czas temu było coś koło 240 km/h, ale ten gość, który ciągle
    walczył z rekordem na alpejskim lodowcu chyba nadal żyje.
    Jest jeszcze druga konkurencja: jazda za samochodem po dnie wyschniętego
    jeziora w Nevadzie bodajże. Tam jeżdżą tylko ok. 100 km/h OIDP.

  • 18. Data: 2007-01-06 23:31:17
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 06-01-2007 o 23:34:52 Olgierd <n...@n...problem>
    napisał(a):

> [...]
    > Jest jeszcze druga konkurencja: jazda za samochodem po dnie wyschniętego
    > jeziora w Nevadzie bodajże. Tam jeżdżą tylko ok. 100 km/h OIDP.

    Za samochodem to akurat 268 km/h :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 19. Data: 2007-01-07 07:51:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
> [...]

    > ponad 350
    >:) ?
    > Guinessa trzeba by zapytać co on tam ma w tej swojej księdze :)

    no ale samochody to osiagaja, zdaje sie, predkosc dzwieku, wiec nadal nie
    trafione...

    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
    Andrzej J. Turowicz

  • 20. Data: 2007-01-07 08:06:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Idąc obok? Nadal pieszy - zapoznaj się łaskawie z ustawą.

    na preclu kilka razy czytałem artykuły o tym, czy pijana osoba, prowadzaca
    rower i idaca obok moze zostac ukarana za prowadzenie pod wpływem.
    PRzytaczano przykłady takich interpretacji policjantów wiec...

    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert