  • 21. Data: 2007-01-07 08:54:43
    Temat: Re: Wożenie kogoś na ramie rowerowej.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik napisał(a):

    > na preclu kilka razy czytałem artykuły o tym, czy pijana osoba, prowadzaca
    > rower i idaca obok moze zostac ukarana za prowadzenie pod wpływem.
    > PRzytaczano przykłady takich interpretacji policjantów wiec...

    Wiesz, zdarzało się, że tępawy polucjant wystawiał mandat za np.wożenie
    pasażera na 2-miejscowym motorowerze przez osobę nieletnią z kartą
    motorowerową...

    Co nie znaczy, że miał do tego prawo.

  • 22. Data: 2007-01-07 14:21:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Wiesz, zdarzało się, że tępawy polucjant wystawiał mandat za
    > np.wożenie pasażera na 2-miejscowym motorowerze przez osobę nieletnią
    > z kartą motorowerową...
    >
    > Co nie znaczy, że miał do tego prawo.

    racja, o ewentualnych sprawach sadowych w takim przypadku nie słyszałem.

    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.
    Frank Herbert

  • 23. Data: 2007-01-07 18:11:18
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Witam.
    >
    > Dziś zatrzymała mnie policja za to ze jechałem na rowerze i wiozłem moją
    > dziewczynę na ramie :D Chcieli wlepić mi mandat ale po 20 minutach
    > poszukiwań w taryfikatorze nie znaleźli nic na ten temat i skonczyło się na
    > upomnieniu. Chciałem zapytac czy jest w ogóle jakis przepis w którym jest
    > mowa o wożeniu ludzi na ramie ? Czy należy się za to mandat czy moze jest to
    > dozwolone (choć szczerze w to wątpie ;) ) Moze ktoś z Was miał juz taki
    > przypadek i podzieli się "wrażeniami".
    >
    > pozdrawiam.

    Wolno Ci było pod warumniem że ten rower to była damka. Tomek

  • 24. Data: 2007-01-07 23:30:54
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 07-01-2007 o 19:11:18 Tomek <k...@v...pl> napisał(a):

    > Wolno Ci było pod warumniem że ten rower to była damka.

    Ale pokretna odpowiedz ;) Jesli to byla damka to ciezko by bylo wozic na
    ramie ...

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 25. Data: 2007-01-09 13:38:22
    Od: "Bartek" <g...@w...pl>

    > Ale pokretna odpowiedz ;) Jesli to byla damka to ciezko by bylo wozic na
    > ramie ...

    Brak Ci wyobraźni i znajomości kawałów z brodą :D

    Pozdrówka
    Bartek