  • 1. Data: 2007-01-05 19:37:37
    Temat: Prawo pracy - szpital państwowy
    Od: DiseQ <d...@d...org>

    Witam.
    Nie wiem czy trafiłem dobrze , ale może ktoś z Was wie gdzie mogę znaleźć
    materiały dotyczące praw i obowiązków pracodawcy oraz pracowników.
    Konkretnie chodzi mi o przepisy dotyczące szpitali . Pytam też dlatego
    ponieważ nie wiem czy przepisy są takie same dla każdego szpitala czy różne
    w zależności od specjalizacji szpitala . Jeżeli ktoś ma jakieś materiały na
    ten temat to chętnie poczytam . Dodam jeszcze że najbardziej interesują
    mnie przepisy dotyczące spraw związanych z BHP np. kwestia pokoju
    śniadaniowego dla pracowników , norm jakie muszą spełniać ubikacje ,
    łazienki , powierzchnia pokoju dla pracowników , wyposażenie tychże pokoi
    itp.
    Pozdrawiam Arti

  • 2. Data: 2007-01-05 21:29:37
    Temat: Re: Prawo pracy - szpital państwowy
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *DiseQ* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

> [...]
    > szpitala czy różne w zależności od specjalizacji szpitala . Jeżeli
    > ktoś ma jakieś materiały na ten temat to chętnie poczytam .

    Ustawa o zakładach opieki zdrowotnej z 1991 r.

> [...]
    > norm jakie muszą spełniać ubikacje , łazienki , powierzchnia pokoju
    > dla pracowników , wyposażenie tychże pokoi itp.

    Rozrzucone tu i ówdzie po różnych przepisach, przy czym większość z
    nich nie odnosi się tylko do szpitali.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl