  • Data: 2008-05-29 10:54:30
    Temat: Re: OT : Re: ruch drogowy ... na światłach cały rok...
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > - znieśli podatek spadkowy "dla rodziny"

    Fakt- punkt dla nich. Choć przepisy przejściowe trochę im nie wyszły ;-)
    BTW: wiadomo może, kiedy NSA ma się zająć problemem
    spadków, w których otwarcie<2007, a stwierdzenie przez
    sąd>2007?

    > Jak na razie, to PO do tego etapu (żeby coś zrobic z sensem) nie doszła.

    Niestety. Jak znakomita większość polityków, mocni jedynie w gębie.

    > :)
    > To jest osobna sprawa: IMO fakt *istnienia* i *postulowania* (a chyba
    > wszystkie partie to robią) specprzepisów "z okazji Euro" stanowi
    > horror sam w sobie.

    Ja nie mówię o Euro. Ot, choćby dlaczego bez pozwolenia można
    wybudować budynek gospodarczy lub wiatę, ale garażu już nie?
    (nie mówiąc o budynku mieszkalnym). A cyrk z Euro to osobna sprawa.

    > To się nazywa "zabezpieczanie przed głupimi pomysłami sadzenia drzew".
    > Niestety, z logiką u nas krucho.

    Ponoć to jest przepis "ekologiczny". Ekologicznie jest, jak człowiek
    podleje sobie drzewko trucizną i, już obumarłe, legalnie usunie.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP