  • Data: 2008-05-30 06:29:19
    Temat: Re: OT : Re: ruch drogowy ... na światłach cały rok...
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 30 maj 2008 07:29
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g1o3be$sda$1@inews.gazeta.pl>):

    > Panie psorze, nie odrobiłem lekcji. Ale Franek też nie, więc jestem
    > usprawiedliwiony.

    Nie, po prostu żądasz utopii. Więc tym argumentem możesz każdego zaatakować
    i nie ma szans się obronić. Stosując twoje analogie, dajesz niewykonalne
    zadania domowe i stawiasz Jankowi pałę, a Franka pomijasz przy ocenie.

    > Kartki Ci się skleiły w książeczce partyjnej. To jest "argument"
    > towarzysza z PIS z okazji dyskusji o nowelizacji KK.

    ???? Zarzucasz im, że nie znieśli obowiązku szkolnego.

    > Panie psorze, nie odrobiłem lekcji. Ale Franek też nie, więc jestem
    > usprawiedliwiony.

    j.w.

    > BTW: to nie złodziej Religa zabrał mi jako kierowcy kolejną kasę
    > do wora bez dna pt. NFZ?

    A to w końcu weszło? Do czego on to dorzucił? do OC?

    > Jasne, że jaja. Żeby obywatel mógł bez łaski urzędnika garaż
    > sobie postawić. Normalnie skandal.

    No... Np. na środku parku narodowego albo zagrażający bezpieczeństwu.... To
    ja podziękuję.

    > A czymże chwali się Jaruś? Nieudacznictwem życiowym?
    > Człowiek od lat na tłustych państwowych posadkach z pensją >10k
    > miesięcznie nie ma nic

    a) nie wiem ile ma i nie interesuje mnie to
    b) jest obowiązek gromadzenia kasy na kupkach? Pierwszy raz słyszę, żeby
    ktoś politykom biedę zarzucał. Zazwyczaj się im majbachy i wille wypomina.
    A ten jest uczciwy i niepazerny, to znów źle.

    > i mieszka u mamusi?

    No i? Opiekuje się mamą staruszką, to źle? Jakby ją odesłał do alteshajmu,
    to byś krzyczał, że nieczuły drań.

    > Jeśli chodzi o wizerunek, to ja już wolę Donka od nadętego i
    > zakompleksionego Jarusia. A jeśli chodzi o czyny, to obaj w interesujących
    > sprawach (jak uproszczenie prawa i obniżanie podatków) nie robili/robią
    > nic.

    No przecie niedawno Gotfryd podnosił sprawę uproszczenia PITów oraz spadków.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com