  • Data: 2008-05-30 08:52:10
    Temat: Re: OT : Re: ruch drogowy ... na światłach cały rok...
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan napisał(a):

    > Nie, po prostu żądasz utopii. Więc tym argumentem możesz każdego zaatakować

    Oczywiście. Każdy wie, że się nie da. Aż w końcu przyjdzie taki,
    który nie wie i to zrobi.

    > ???? Zarzucasz im, że nie znieśli obowiązku szkolnego.

    No i brak obowiązku szkolnego spowoduje nagły wzrost bandytyzmu?
    Ci wszyscy bandyci obecnie siedzący w więzieniach nie byli objęci
    "obowiązkiem szkolnym"? I oczywiście, nie są też katolikami?

    Dzieci na wakacjach to dopiero materiał na bandytów, nie wspominając
    o studentach (miesiąc laby więcej)...

    > A to w końcu weszło? Do czego on to dorzucił? do OC?

    Weszło. Do OC. Mieli odkręcać, ale jak zwykle na gadaniu się skończyło.

    > No... Np. na środku parku narodowego albo zagrażający bezpieczeństwu.... To
    > ja podziękuję.

    Gdzie mogę sobie kupić działkę na środku parku narodowego?
    I jaką różnicę parkowi robi, że zamiast garażu wybuduję na środku tegoż
    - legalnie- "budynek gospodarczy"?

    > a) nie wiem ile ma i nie interesuje mnie to

    Błąd- jeśli ktoś nie umie gospodarować swoimi pieniędzmi,
    jakie ma kwalifikacje by zarządzać Twoimi?

    > b) jest obowiązek gromadzenia kasy na kupkach? Pierwszy raz słyszę, żeby
    > ktoś politykom biedę zarzucał. Zazwyczaj się im majbachy i wille wypomina.
    > A ten jest uczciwy i niepazerny, to znów źle.

    Ja nikomu willi nie wypominam. Uważam, że jeśli do polityki bierze się
    bogaty- to przynajmniej jest szansa, że nie idzie się "nachapać".
    A przynajmniej pokazał, że umie swoim majątkiem zarządzać.
    O przestępcach nie mówię- nie majątek, ale metody dochodzenia doń
    mogą być niezgodne z prawem.

    > No i? Opiekuje się mamą staruszką, to źle? Jakby ją odesłał do alteshajmu,
    > to byś krzyczał, że nieczuły drań.

    Wiesz, dla mnie facet w tym wieku, kawaler, mieszkający z mamusią i korzystający
    z jej konta to synonim nieudacznika. I z dumą podkreślający, że "nie wychowywał
    się na podwórku" (za to pod spódnicą).

    > No przecie niedawno Gotfryd podnosił sprawę uproszczenia PITów oraz spadków.

    Placforma podnosiła sprawę już dawno, ale jak przyszło co do czego, to
    zawsze były "obiektywne trudności". Dlatego nie wierzę, że ktokolwiek z obecnych
    polityków ma zamiar zejść z drogi okradania ludzi w imię ich dobra (jak to
    ładnie Lec ujął- vide sygnaturka).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP