  • Data: 2008-05-29 11:35:10
    Temat: Re: OT : Re: ruch drogowy ... na światłach cały rok...
    Od: T <...@t...warszawa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szerszen pisze:

    > i od tego jest aso albo inszy serwis, a jak kogos nie stac na wymiane
    > zarowki, nie powinien miec samochodu, albo kupic sobie taki, gdzie
    > wymieni samodzielnie

    To jest tłumaczenie na poziomie "jeśli nie stać Cię na benzynę za 20 zł
    za litr" to nie kupuj auta. Faktem jest, ze nie ma ANI JEDNEGO
    praktycznego dowodu uzasadniającego używanie swiateł w dzien poza tym co
    się wydaje paru myślicielom od siedmiu boleści (intuicja naprawdę czasem
    zawodzi) jest za to mnóstwo dowodów przeciwko, począwszy od statystyki
    wypadków i dośwadczeń innych krajów (austria), a na argumentach
    ekonomicznych skończywszy.

    PS. U mnie np. wymiana żarówek ksenonowych kosztuje wraz z komputerową
    regulacją 500 zł i to tylko wtedy, gdy żarówki zamówi się w sieci, a nie
    w ASO. Jeśli ktoś jeździ 30-40 tys. km to zapewne musi to robić raz na
    jakieś 3 lata. Dodatkowe 200 zł rocznie + koszt innych żarówek też nie ma
    znaczenia? Tu 200, tam 200...

    --
    http://tomasz.warszawa.pl