  • Data: 2008-05-29 11:47:54
    Temat: Re: OT : Re: ruch drogowy ... na światłach cały rok...
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 08:45
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g1ljde$j0l$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jakież to przepisy Populizm i Socjalizm chciał uprościć?
    > Może chcieli zlikwidować ZUS?

    A Donek zlikwidował? Nikt tego nie zlikwiduje, bo co z obecnymi emerytami?

    > Znieść obowiązek szkolny?

    A co, chcesz znieść obowiązek szkolny? Pogięło cię? masz ochronę, willę z
    murem i psami?

    > Obowiązkowe "ubezpieczenie" zdrowotne?

    A co, Donek zdjął?

    > Pozwolenia na budowę?

    A co, chcesz budować gdzie popadnie i co popadnie? jaja se robisz?

    > A może wreszcie można by wyciąć własnoręcznie zasadzone
    > na własnej działce drzewo bez łaskawej zgody urzędasa?

    No tu jest sprawa dyskusyjna. Z jednej strony się zgadzam, z drugiej wiem
    jak ludzie mają w dupie środowisko. Kupi taki kawał lasu, wyrżnie na
    sprzedaż i potem będzie pustynia.

    > Jakoś nie zdążyli się tym nawet pochwalić (w ciągu dwóch lat),
    > o realizacji nie mówiąc.

    A czym chwali się Donek, poza tym, że w młodości palił marychę i że teraz
    czeka na cud, ze swoim uśmieszkiem narkomana na ustach. Oglądałeś Straszny
    Film? tam był taki kudłaty murzynek, co ciągle marychę palił.... Miał oczy
    takie jak Donek w TV.

    > BTW: ludzie w większości głosowali nie na PO, ale przeciw PiS.
    > Ale to NTG.

    PiS przegrał bo wygrał za słabo i koalicja mu bruździła... A do tego chcieli
    wprowadzać radykalne zmiany, a naród nie lubi zmian. Poza tym -- owszem,
    jest tam masa oszołomskich pomysłów ala polowanie na czarownice oops,
    komuchów i rózne zabawy z lustracjami, IPNami i innymi. I porządne rzeczy
    ginęły im wśród wrzasków o komuchach.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com