  • Data: 2008-05-30 08:38:35
    Temat: Re: ruch drogowy ... na ?wiat3ach ca3y rok...
    Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik T napisał:

    > Bo brak jakichkolwiek praktycznych dowodów na sensowność ich używania.
    > Jeśli się coś wprowadza, to wypadałoby je najpierw przedstawić.

    Co to znaczy "przedstawić"?

    > Tymczasem
    > nie ma nic ponad demagogię, że "oświetlony samochód jest lepiej
    > widoczny" (co jest raczej oczywiste) więc (tu mamy demagogię) "będzię
    > bezpieczniej". Jest to typowa manipulacja polegająca na zestawieniu
    > oczywistego faktu z niczym nie popartym wnioskiem wysnutym z niczego.

    Samochód ma włączone światła --> Jest lepiej widoczny --> Inni kierowcy
    będą go widzieć podczas wykonywania niebezpiecznych manewrów takich jak
    wyprzedzanie --> Wzrasta prawdopodobieństwo uniknięcia wypadku* -->
    Będzie bezpieczniej.

    Jak dla mnie taki tok rozumowania jest logiczny.
    Wiesz jak wygląda nieoświetlony samochód podczas jazdy w deszczu?

    * - Zawsze znajdzie się kretyn, który MUSI wyprzedzić.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik