  • 11. Data: 2006-09-09 21:39:39
    Temat: Re: czy można wziąć neostradę bez abonamentu tel.?
    Od: "PR" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:edhggf$qf1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Przeczytałem gdzieś niedawno, że teraz można lub będzie można mieć
    > neostradę bez abonamentu telefonicznego. Czy to prawda? Czy jeśli mam
    teraz
    > umowę na neostradę to mogę coś zrobić, żeby zrezygnować z abonamentu bez
    > rezygnowania z neostrady?
    > Pozdrawiam
    > Krzysiek

    Neo to usługa "podpieta" pod twój nr telefonu. Możesz mieć internet z TPsy
    rezygnując z telefonu, ale to już nie będzieneostrada a np. inne łącze DSL.
    Oczywiście ceny są tak skalkulowane, że taniej jest bulić za telefon i net
    niż za sam net ;-)

  • 12. Data: 2006-09-10 09:40:55
    Od: m...@g...com

    Tomek wrote:

    > Można... od zawsze. Wystarczy zawiesić świadczenie usług telefonicznych,
    > czy jak to się w cenniku TP S.A. nazywa i płacisz (z pewnymi
    > ograniczeniami) 21 zł miesięcznie brutto za zawieszenie plus koszty
    > neostrady.

    Dodatkowo, co nie każdy wie, w regulaminie TPSA jest (jeszcze) taki fajny
    zapis, że rozwiązanie umowy przed zakończeniem "cyrografu" z powodu utraty
    prawa do lokalu nie pociąga za sobą konieczności opłacenia jakichś tam
    wysokich kar umownych.

    Więc można np. w wynajętym mieszkaniu wziąść neo na 3 lata w superpromocji,
    i potem po prostu wypowiedzieć umowę najmu kiedy nam się neo przestanie
    podobać. Potem przecież tą samą umowę można spowrotem podpisać :)

    p. m.

  • 13. Data: 2006-09-12 10:38:03
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "PR" <d...@o...pl> wrote in message news:edvcbt$tr9$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > rezygnując z telefonu, ale to już nie będzieneostrada a np. inne łącze
    > DSL. Oczywiście ceny są tak skalkulowane, że taniej jest bulić za

    Bzdura, NEO to ADSL, a DSL TP to DSL. To sa rozne uslugi o roznych
    parametrach.

    Daniel

  • 14. Data: 2006-09-12 10:50:21
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2006-09-12 12:38, Daniel Chlodzinski napisał(a):
    > Bzdura, NEO to ADSL, a DSL TP to DSL. To sa rozne uslugi o roznych
    > parametrach.
    DSL-TP to także ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line).

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 15. Data: 2006-09-12 10:58:21
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "R2r" <b...@m...net.pl> wrote in message
    news:ee63ij$1ag$1@nemesis.news.tpi.pl... W dniu 2006-09-12 12:38, Daniel
    Chlodzinski napisał(a):
    > DSL-TP to także ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line).

    Faktycznie, hmm to nie wiem komu tpsa chce sprzedawac swoja usluge, bo
    zawsze mi sie wydawalo
    ze zaleta dsl jest tak samo wysoki upload jak download.

    Daniel

  • 16. Data: 2006-09-12 11:08:14
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2006-09-12 12:58, Daniel Chlodzinski napisał(a):

    > Faktycznie, hmm to nie wiem komu tpsa chce sprzedawac swoja usluge, bo
    > zawsze mi sie wydawalo
    > ze zaleta dsl jest tak samo wysoki upload jak download.

    To akurat nie, ale są inne zalety jak choćby stały adres IP (lub pula
    adresów). :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 17. Data: 2006-09-12 13:49:36
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co>

    > dsl tak samo wysoki upload jak download.
    to nazywa się SDSL
    xDSL: DSL - to ogólnie technologia, x - odmiany DSL, ADSL to jedna z
    możliwości

  • 18. Data: 2006-09-12 16:53:53
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > i potem po prostu wypowiedzieć umowę najmu kiedy nam się neo przestanie
    > podobać. Potem przecież tą samą umowę można spowrotem podpisać :)

    A mozesz wskazac ten zapis z regulaminu ??

  • 19. Data: 2006-09-13 15:14:56
    Od: m...@g...com

    kjvirtual wrote:
    [...]
    > A mozesz wskazac ten zapis z regulaminu ??

    Proszę:

    Regulamin świadczenia usług powszechnych:
    #v+
    § 31
    Umowa wygasa wskutek:
    [...]
    4) wymeldowania Abonenta lub utraty tytułu prawnego do nieruchomości lub
    lokalu, o ile w ciągu 30 dni Abonent nie złoży zamówienia wskazującego
    inne miejsce instalacji urządzenia końcowego lub nie wpłaci uzgodnionej
    z TP kaucji,
    #v-

    i regulamin neostrady:
    #v+
    § 16
    Umowa wygasa z chwilą rozwiązania lub wygaśnięcia umowy o świadczenie usługi
    telefonicznej,
    wymienionej w § 4., ust. 1.
    #v-

    p. m.

  • 20. Data: 2006-09-15 18:22:10
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > § 16
    > Umowa wygasa z chwilą rozwiązania lub wygaśnięcia umowy o świadczenie usługi

    A w regulaminie promocji neostrady jest zapis, ze jak zrezygnujesz z neostrady
    przed 3 latami (jesli tyle lojalka ma trwac), to placisz kare.

    Jak to ugryziesz?