  • 1. Data: 2004-10-11 12:38:45
    Temat: [OT] Proszę nie karmić trolla o imieniu "jan"
    Od: "sonn" <s...@p...onet.pl>

    j.w.

    --
    "Nieuprzejmości wybaczaj.... uprzejmie odpłacając"

    Sonn

  • 2. Data: 2004-10-11 12:45:18
    Temat: Re: [OT] Proszę nie karmić trolla o imieniu "jan"
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > j.w.
    >
    > --
    > "Nieuprzejmości wybaczaj.... uprzejmie odpłacając"
    >
    > Sonn

    a dlaczego. Jeśli mam czegoś nie robić to chcę wiedzieć więcej. Tomek

  • 3. Data: 2004-10-11 12:45:32
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    dlaczego zostal i dlaczego on jest trolem?

  • 4. Data: 2004-10-11 12:50:42
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > dlaczego zostal i dlaczego on jest trolem?

    To przez jego pochodzenie

    ;-)

  • 5. Data: 2004-10-11 13:02:32
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a dlaczego. Jeśli mam czegoś nie robić to chcę wiedzieć więcej. Tomek

    Karmienie trolli swiadczy o braku kultury, ew. samokontroli.

    --
    "Temi recami zesmy ten Jusnet
    budowali!"

  • 6. Data: 2004-10-11 13:12:04
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    > j.w.

    Tworzac tego posta sam trolujesz...

    http://www.pnj.pl/Netykieta.htm

    NTG i PLONK!

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 7. Data: 2004-10-11 19:53:06
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2004 15:12:04 +0200, SebOLO naskrobał(a):

    > Tworzac tego posta sam trolujesz...
    >
    > http://www.pnj.pl/Netykieta.htm
    >
    > NTG i PLONK!

    lol widze ze troll zaraża :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 8. Data: 2004-10-11 20:35:15
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Karmienie trolli swiadczy o braku kultury, ew. samokontroli.

    Jeśli juz odpowiadasz to odpowiadaj na temat. Dlaczego mam nie karmić tego
    trola co w temacie. Potrzebne przykłady jego nieodpowiedniego zachowania. To
    ja je ocenię i ja będę decydował czy mu będę odpowiadał. A może jak to w życiu
    bywa to nie jan jest trollem, a cała zadyma ma słuzyć czemuś innemu. Dokąd nie
    otrzymam informacji dlaczego jan jest trollem będę go karmił i nic nikomu do
    tego. Kumasz. Tomek

  • 9. Data: 2004-10-11 21:12:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:

> [...]
    > otrzymam informacji dlaczego jan jest trollem będę go karmił i nic nikomu do

    *plonk*

  • 10. Data: 2004-10-11 21:49:40
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a dlaczego. Jeśli mam czegoś nie robić to chcę wiedzieć więcej. Tomek

    Bo:1. NTG
    2. zaśmieca grupę swoimi debilnymi teoriami wysłuchanymi chyba w
    zakładzie psychiatrycznym
    3. wali posty takich rozmiarów, że na książkę by ich wystarczyło, a nie
    każdy ma stałe szybkie łącze
    4. bo pewnie ma promień w odbytnicy (przeczytaj post "otrzymałem list")
    5. jego teorie są głupsze niż ustawa i normy unijne przewidują
    6. bo zionie nienawiścią rodem z Radia Maryja
    7. bo jest rasistą i antysemitą i buduje piękny wizerunek Polaka
    8. i gdyby nie ta pora znalaqzłbym jeszcze drugie tyle powodów

    Teraz już wiesz dlaczego jest dla mnie "Trollem Roku A.D. 2004" ?

    --
    "Ignorantów pouczaj..... w poszukiwaniu dobra, piękna i prawdy"

    Pozdrawiam: Sonn