  • 1. Data: 2004-10-11 11:19:45
    Temat: Otrzymalem list
    Od: "jan" <o...@m...com>

    06:11 HAARP - straszna bron
    Witam ! Pragne wszystkich powiadomic i uczulic na bron HAARP-a. Ta bron
    dziala na zasadzie przesylania fal niskiej czestotliwosci w opariu o
    wynalazki N. Tesli. Dotyka ona wszystkiego i wszystkich korzstajac z
    biopradow. Jak ona dziala i na czym polega mozna znalezc w linkach
    http://niniwa2.cad.pl/raportn.htm Mam drugi link po angielsku
    www.haarp.net/#lenews Znam tez mozliwosc wejscia na link
    www.swistak.pl/aukcja.htm/?id=113741. Trzeba wystukac na wyszukiwarce "HAARP
    bron" i tam znajdzie sie ten link. Na tej wlasnie stonie jest ogolnie
    opisane dzialanie broni HAARP-a. Mozna tez zamowic sobie ksiazke pod tym
    tytulem, ktorej nie ma w ksiegarniach. Jezeli ktos zna jezyk angielski, to
    wiecej na temat tej broni moze dowiedziec sie wystukujac na wyszukiwarce
    "HAARP weapon". Jezeli ktos zna niemiecki, to prosze wystukac "HAARP Waffe".
    Jezeli ktos zna rosyjski, to "HAARP ruzje"

    Ja chce napisac o dzialaniu tej broni na ludzi. Chce uczulic ludzi na
    niepotrzebne leczenie i uzywanie coraz dziwniejszych lekarstw na coraz
    dziwniejsze choroby. Jakiekolwiek bole w naszym organizmie nie musza byc
    oznaka choroby. Najpierw trzeba siebie i lekarza zapytac, czy nie jest to
    dzialanie HAARP-a ? Wszyscy musza sie sie nauczyc w ten sposob reagowac na
    jakiekolwiek dolegliwosci. HAARp jak do tej pory objawial sie w naszych
    organizmach bezsennoscia albo snem przerywanym. HAARP moze na nas dzialac
    bez jakiegokolwiek sladu potajemnie i objawia sie wtedy roznymi
    dolegliwosciami jak bole, wszelkimi niedomaganiami naszej psychiki a takze
    zmiana apetytu. Objawia sie tez czasem bardziej jawnie. Czyli zaczyna
    szumiec cos w uszach. Slyszymy taki ciagly ssssssyk i uderza nas np. w glowe
    taki lekki "piorun". Moze tez zadzialac silniej, ze az mozna podskoczyc i
    poczuc, ze wchodzi nam jakis promien do odbytnicy np. HAARP dziala tez
    podniecajac. To jest bardzo wazny sygnal naszego organizmu. Chetniej
    wspolzyjemy z partnerem. Potrafi nas tez podniecic na widok partnera tej
    samej plci. Na sprawy wspolzycia musimy bardzo zwracac uwage. Moze nam tez
    zaniknac zupelnie nasze libido. Moze nie dpuscic do ciazy lub spowodowac
    poronienie. Chce dlatego wszystkich bardzo uczulic na wszelkie kontakty z
    lekarzami, ktorzy w wiekszosci wiedza o istnieniu HAARP-a, ktory pomaga im w
    zdobywaniu pacjetow. Zarabiaja tez na tym bardzo koncerny farmaceutyczne.
    Przestrzegam przed braniem jakichkolwiek lekow a szczegolnie tych, ktore nie
    maja podanego skladu i nie maja ulotki o szkodliwosci. Radze wrocic do
    penicyliny, pabialginy, akronu, kropli na zoladek i na serce, z tym ze te
    lekarstwa beda robione wedlug starych receptur. Przestac sie leczyc na
    cokolwiek i zadac od lekarzy tylko jednego badania przyrzadem - analizator
    spektrum, ktory wykrywa dzialanie HAARP-a na nasz organizm. Trzeba uwazac i
    pamietac, ze HAARP na czas badania moze sie usunac. Pamietajmy zeby o tym
    powiadamiac innych. Jest to taka bron, ze nawet palac papierosa, mozemy sie
    natychmiast zatruc. Rzucenie palenia moze nic nie dac, bo HAARP wokol nas
    wytworzy takie powietrze, ktorym i tak sie zatrujesz. HAARP dziala
    potajemnie bedac prywatna firma. Jest finansowany przez Ministerstwo obrony
    USA. Musimy doprowadzic do jego ujawnienia. Jezeli ktos chce sie ze mna
    skontaktowac, prosze pisac na m...@i...net.au Chce tylko jeszcze zwrocic
    uwage na wplyw HAARP-a na samochody, ktore w kazdej chwili moga przyspieszyc
    i spowodowac wypadek. Prosze jezdzic bardzo wolno. Prosze sie nie bac
    !!!!!!!! Nasz strach jest HAARP-a sprzymierzencem. To, ze ktos bedzie
    siedzial cicho, to wcale nie znaczy, ze go to nie dotknie. Wielki czas i
    ostatnia chwila zeby zaczac o tym mowic glosno. Prosze wszystko dobrze
    zapamietac o czym napisalam i przekazywac kazdej napotkanej osobie. Pisalam
    tez juz sporo na ten temat na forum na stronie "Ploty" adres www.ploty.com
    Prosze w wyszukiwarce poszukac moich wypowiedzi. Podpisuje sie "Goska"
    Dziekuje bardzo za uwage i zycze wszystkim zdrowia. Prosze powaznie
    przemyslec ta sprawe, bo dzisiaj ja a jutro Ty mozesz byc zaatakowany przez
    HAARP-a. W zalaczniku przesylam wycinek z gazety. Przesylam tez moje
    przezycia z HAARP-em.

    Goska
    HAARP i MEDYCYNA

    TREŚĆ: W dzisiejszych czasach trudno te dwie instytucje rozdzielic. Jest to
    prawie niemozliwe z uwagi na ingerencje HAARP-a na zdrowie i zycie ludzkie.
    Juz po samym zapotrzebowaniu na personel medyczny na calym swiecie, widac
    wyraznie, ze ludzie czesciej choruja. Wiekszosc ludzi nie zdaje sobie sprawy
    z wplywow HAARP-a na ich zdrowie i zycie. HAARP moze stymulowac i wywolywac
    bole, zatruwac organizm, powodowac zawaly serca, wszelkiego rodzaju choroby
    rakowe, wylewy krwi do mozgu i wprowadzac czy stymulowac wiele chorob do tej
    pory nieznanych. Ludzie sie lecza nie zdajac sobie czesto sprawy z tego, ze
    wiekszosc lekarstw wyniszcza ich organizm i kieszen. Czasami czujac poprawe
    zdrowia mysla, ze to zasluga lekarstwa. W wiekszosci wypadkow jest to tylko
    stymulacja HAARP-a, zeby uwierzyc w zbawiennosc leku, czesto bardzo
    drogiego. Lekarze i farmokologia maja sie coraz lepiej dzieki dzialaniu
    HAARP-a. Dzialalnosc HAARP-a jest objeta tajemnica i sam ten fakt juz napawa
    niepokojem. Wielu ludzi odczuwa dziwne czyjes dzialanie na swoj organizm,
    ale nie umie tego nazwac i nie wie komu to przypisac. W tej chwili przed ta
    bronia nie ma w zasadzie ucieczki. Mozna ja wykryc w naszym organizmie
    analizatorem spectrum [moze juz teraz jest cos nowszego]. Nie mozna jej
    niestety zneutralizowac. Moim zdaniem nalezy wrocic do pieciu podstawowych
    lekarstw :penicylina, pabialgina, akron, krople na zoladek i kropelki na
    serce [wszystko w starym wydaniu]. Najlepiej jednak przy wszelkich
    dolegliwosciach pytac lekarza, czy nie jest to wplyw dzialalnosci HAARP-a.
    Zadac badania aparatem wykrywajacym promienie czy fale HAARP-a. Do minimum
    ograniczyc zazywanie wszelkich lekow. Przestac wierzyc lekarzom, ktorzy w
    wiekszosci wiedza o dzialalnosci HAARP-a. Lekarze korzystaja z jego uslug
    majac wymarzona liczbe pacjetow zeby dobrze zarabiac. Na dzialanie HAARP-a
    moze byc narazony kazdy czlowiek w roznoraki sposob. Dzisiaj napisalam tylko
    o chorobach. Trzeba duzo czytac na ten temat. Nic w tej chwili nie jest tak
    wazne, jak roznorakie dzialanie HAARP-a na calym swiecie. Na stronach
    internetowych mozna znalezc duzo rzeczy na ten temat w roznych jezykach.
    Dzisiaj polecam strony niemieckie, ktore mozna poczytac po wystukaniu w
    wyszukiwarce HAARP Waffe.

    AUTOR: Goska
    E-MAIL
    TREŚĆ: Zdrowy zab nie boli. Paradentoza [dawniej szkorbut] powinna
    wystepowac w dzisiejszych czasach bardzo rzadko. Objawia sie krwawieniem
    dziasel i zaczynaja sie ruszac nawet zdrowe zeby. Niemniej jest to proces
    raczej malo bolesny. Dzialalnosc HAARP-a stymuluje czesta paradentoze, ale
    bez krwawienia. Czesto bola zdrowe zeby, a nawet zaczynaja same wypadac.
    Dzisiaj wielu ludzi musi czesto odwiedzac dentyste. W Australii najczesciej
    konczy sie to extrakcja. Dotyczy to czesto nawet ludzi mlodych i w srednim
    wieku Pamietajmy, ze bole uzebienia bardzo czesto sprawia nam HAARP. Druga
    sprawa na ktora chce zwrocic uwage, to zwierzeta domowe. Weterynarze dzieki
    dzialalnosci HAARP-a prosperuja swietnie. Nasze zwierzeta bardzo czesto
    dzisiaj choruja i wymagaja opieki lekarskiej i lekow czesto bardzo
    kosztownych, a nawet roznych "operacji". Pamietajmy, ze nasze zwierzeta tak
    samo jak my sa narazone na dzialanie promieni i fal HAARP-a. Sugeruje, zeby
    nawet listownie o dzialalnosc HAARP-a pytac rzadu panstwa, w ktorym sie
    mieszka.

    AUTOR: Goska
    ETREŚĆ: Wolno Ci w HAARP-a nie wierzyc, ale ja jestem juz szesc lat
    krolikiem doswiadczalnym HAARP-a i bardzo duzo wiem na ten temat.Mnie HAARP
    laduje i eksperymentuje na mnie jawnie czyli tak zebym to czula. Wiem
    jednak, ze potrafi to robic w ukryciu i wtedy ludzie mysla, ze sa chorzy i
    zaczynaja sie leczyc, poddaja sie roznym niepotrzebnym operacjom i nadal
    choruja. Choroba sie ciagle nawraca. Czesto jeszcze za to placa. Ja nie
    uzywam zadnych lekow. Ostatnio szukaja czegos w moim mozgu. Cierpie
    strasznie, bo penetruja moj mozg i jeszcze dodatkowo trzesa mi glowa jak ja
    tylko przyloze do poduszki. Zawsze wtedy mysle o naszym Papiezu Janie Pawle
    II. Z wlasnego doswiadczenia wiem do czego sa zdolni i mysle, ze zawladneli
    tez Nim. Utrzymuja Go przy zyciu w strasznych meczarniach, bo te Parkinsony
    i Alzheimery to jest tez ich wymysl jak dziesiatki innych chorob. Przez to,
    ze dzialaja w sekrecie, to ludzie rzadko o nich wogole wiedza i nie
    podejrzewaja podstepu. Sa tacy, co wiedza, ale boja sie odezwac, bo sa
    zastraszani takimi samymi efektami. Ja postanowilam mowic o tym glosno i
    przestrzegac ludzi. Ja sie juz nie boje. Zreszta nigdy sie nie balam, ale
    nie znalam nazwy broni, ktora mnie torturuja. Teraz wiem, ze to jest wlasnie
    HAARP. Jedyna tego typu bron na swiecie w tej chwili. Przez szesc lat
    poznalam wiele ich mozliwosci i chce je ludziom przekazac i ostrzec. Byc
    moze po to przezylam i mimo zadawanych tortur jestem jeszcze sprawna. Poki
    bede mogla dojsc do komputera, to bede ludzi ostrzegac i namawiac do
    wszelkich mozliwych interwencji u wladz panstwowych. Ludzom czesto cos
    dolega i nie wiedza skad sie to bierze i jak to nazwac i komu przypisac?
    Teraz miedzy innymi beda wiedzieli odemnie. Najczestrzym objawem jest
    bezsennosc. Czeste budzenie sie w nocy. Sprawa jest bardzo powazna, bo
    dzialanie tej broni sie nasila i rozprzestrzenia na caly kontynent. Z moich
    obserwacji najwiecej od niej umiera Polakow w tej chwili, co wcale nie
    znaczy, ze inne narodowosci sa od niej wolne. Po prostu dluzej sie lecza.
    Takie sa moje refleksje i obserwacje na ten temat. O reszcie w miare
    mozliwosci bede pisac. Wszystkim zycze zdrowia.

    AUTOR: Goska

    TREŚĆ: Niedawno pisalam o dzieciach rumunskich, ktore zatruly sie podobno
    genetycznie modyfikowanymi grzybami. Wiatpie w prawdziwosc tej wiadomosci.
    Po pierwsze, kto by w lesie takie grzyby sadzil akurat na drodze tych
    dzieci, a po drugie poddaje w wattpliwosc genetyke jako taka. Z wlasnego
    doswiadczenia wiem, ze HAARP moze zatruc kazde jedzenie i picie. Zarowno to,
    ktore juz mamy w domu jak i to, ktore jest w sklepie czy w restauracji.
    Takie opowiadanie o zatruciu grzybami, ktore z jadalnych zmienily sie na
    trujace jest tylko pretekstem HAARP-a do swobodnej dzialalnosci na tym polu.
    Pamietajmy, ze w biednej Rumunii czesto grzyby sa jedynym pozywieniem,
    ktorych teraz zakazuje sie zbierac. Wiele razy zatruwano mi jedzenie i picie
    i to czasem truciznami bardzo szybko dzialajacymi. Wystarczyl jeden lyk
    czegos lub kes jedzenia. Mnie odrazu reanimowano, bo ja wlasnie jestem
    krolikiem doswiadczalnym, ale innych ludzi truje sie skutecznie w roznych
    dawkach. Moj organizm jest pod ciagla kontrola HAARP-a i czasami ze wzgledu
    na ciagle napromieniowywanie i dzialanie fal potrzebuje wzmocnienia
    organizmu, wiec podaja mi w pokarmach rozne lekarstwa. Ja juz teraz sie nie
    boje i stalo mi sie obojetne, co ze mna zrobia, wiec jem i pije wszystko
    nawet jak czuje, ze cos w tym jest. Kiedys robilam np. dziesiec herbat, zeby
    nie czuc jakis dziwnych substancji w nich zawartych. Teraz juz jestem
    spokojna i obojetna. Kilka dni temu czytalismy o zatrutej prozakiem wodzie w
    Anglii. Moim zdaniem jest to tez sprawa HAARP-a, ktory moze zatruc kazda
    wode w zaleznosci na kim chce eksperymentowac czy go zatruc. Przypisuje sie
    Sadamowi zatrucie Kurdow, a ja mysle, ze byl to eksperyment HAARP-a
    zastosowania jakiegos gazu na szeroka skale. Sadam nie mial fizycznych
    mozliwosci, zeby wtedy to zrobic na takiej przestrzeni. Izraelczycy stosuja
    trucie gazem Palestynczykow, ale sa zdolni robic to tylko na pojedynczej
    grupce osob na malym obszarze. Przeciez wypuszczony gaz miesza sie z
    powietrzem i jest rozpraszany przez wiatr, wiec nie zawsze moze zadzialac w
    konwencjonalnych warunkach. Trzeba techniki HAARP-a zeby moc skomasowac gaz
    na odpowiednim obszarze, czesto w tym miejscu wypompowujac powietrze, lub je
    rozrzedzajac. Odpowiedni gaz wtedy dziala skutecznie na duzym obszarze i
    odrazu moze zabic tysiace ludzi, tak wlasnie jak sie to stalo z Kurdami.
    Technika i mozliwosci HAARP-a sa dla wiekszosci ludzi jeszcze wogole
    nieznane. Jest to niesamowita potega, ktora moze czynic zlo i dobro.
    Medycyna HAARP-a jest wspaniala. Moze uratowac natychmiast czlowieka od
    wszystkiego co jest w dzisiejszym czasie smiecionosne bez widzenia lekarza
    na oczy. Dzisiejszym wywodem chce tylko zwrocic uwage na logicznosc myslenia
    kazdego z nas. Tak jak powiedzialam, przed HAARP-em nie ma ucieczki dla
    zwyklego czlowieka, co bedzie chcial, to z toba zrobi. Trzeba tylko inaczej
    zaczac oceniac rozne sytuacje dziejace sie na swiecie. To jest podstawa do
    zwyciestwa dobra nad zlem.

    AUTOR: Goska
    ETREŚĆ: Czesto ostatnio czytam o truciznie zawartej w papierosach.
    Szczegolna nagonka jest w tej chwili na Philip Morris Ltd. Sama pale i wiele
    razy doswiadczylam, jak HAARP przesyla mi do papierosow rozne substancje,
    ktore czasem powoduja prawie natychmiastowe zatrucie organizmu. Kazdy
    papieros z tej samej paczki ma inny smak. Mnie jest juz wszystko jedno, co
    ze mna zrobia, wiec pale dalej. Po niektorym papierosie reanimuja mnie
    natychmiast. Ktos moze nie rozumiec na czym to polega, ale to jest tak
    wysoka technika, ze sa w stanie reagowac natychmiast na stan mojego
    organizmu. Wlasnie w tej chwili tak sie dzieje po kilku pociagnieciach
    papierosa. Oni czesto w ten sposob reaguja, jak powiem jakas mysl glosno,
    ktora moze byc gdzies slyszalna, a jest przeciawko nim. Wlasnie
    poinformowalam meza, ze spadly dwa rosyjskie samoloty prawie jednoczesnie.
    Zasugerowalam, ze moze to byc ingerencja HAARP-a. Po tym stwierdzeniu
    wyszlam wlasnie na papierosa, ktorego wypalenie moglam przeplacic zyciem.
    Mnie jak do tej pory ratuja, bo moze to nalezy do ich eksperymentow, ale
    innych ludzi moga nie ratowac. Moga im tylko papierosy zatruwac. Ludzie
    mysla, ze jest to wina wytworni papierosow, ze choruja. Z cala stanowczoscia
    stwierdzam, ze jest to wina HAARP-a !!!! Dodam tylko jeszcze, ze rzucenie
    palenia nic nie da, bo potrafia przeslac wkolo ciebie takie powietrze, ze
    bedziesz musial oddychac tylko tym czym oni chca. W linku ponizej nagonka na
    przemysl tytoniowy. Inne nowinki techniczne HAARP-a w nastepnych odcinkach.

    AUTOR: Goska

    TREŚĆ: W 2002 roku lezalam w szpitalu. Lezalam sobie na lozku i nagle
    wyskoczylam jak z katapulty. Nie uderzylam sie o podloge. Wyladowalam na
    jakiejs powietrznej poduszce, ktora delikatnie posadzila mnie na podlodze.
    Bylo to cos niesamowitego, ale jednoczesnie bardzo imponujacego. Mam w domu
    czajnik elektryczny ze swietlna kontrolka.Wlaczam wode do gotowania, to
    zapala sie kontrolka i to widze. Nie zawsze jednak czajnik zaczyna gotowac
    wode. Czasami uplywa 5 minut zanim zastartuje przy wlaczonej kontrolce
    oczywiscie. To robia wtedy, jak sie ze mna przekamarzaja. Kiedys szukalam
    zrodla tej energii, ktora zawladnela moim cialem. Szukalam jej w pradzie, bo
    takie mialam odczucia, ze jak siedze pod zarowka, to mnie wiecej laduje.
    Sprawdzalam wszystkie gniazdka pradowe w mieszkaniu. Robilam to
    kilkakrotnie. Zawsze wylaczalam glowny korek zeby nie zlapal mnie prad przy
    zmianie kabelkow w gniazdkach. Kiedys zapomnialam wylaczyc glowny korek i
    prad by mnie zabil gdyby nie opieka HAARP-a, ktory natychmiast wylaczyl caly
    pion. Dziekowalam im wtedy glosno, bo oni mnie slysza i widza tak zreszta
    jak kazdego kogo maja w swoich rekach. Ktos moze zapytac, skad to wiem?
    Wiem, bo odpowiednio reaguja w moim ciele jak cos powiem albo cos zrobie, co
    im sie podoba albo nie podoba. Moj mozg reaguje odrazu na ich zadowolenie
    lub dezaprobate. Wszysko co mam w posiadaniu jest pod ich kontrola. Potrafia
    podkrecac mi radio albo sciszac. Potrafia z mojego radia stereofonicznego
    wydobyc kwadrofonie z pieknymi efektami. Maja tez w posiadaniu moj samochod.
    Kiedys jade sobie i zdjelam noge z gazu, bo chcialam zwolnic, a samochod
    ruszyl do przodu jak szalony. Dalam po hamulcach i leciutko dodalam gazu a
    samochod znowu wyrwal. Wtedy sie zorientowalam, ze to oni. W ten sposob moga
    powodowac wypadki samochodowe. Mnie na dosyc pustej drodze tylko pokazali,
    jak to sie robi. Czasem jest tak, ze samochod nie chce zastartowac i wtedy
    wiem, ze to tez oni, bo mam np. przeczekac jakies niebezpieczenstwo. Oni
    dbaja o swego kroliczka. Z samochodem moga zrobic doslownie wszystko. Z
    kazdym samochodem. Dlatego zalecam ostrozna i wolna jazde, zeby byl zawsze
    czas na wszystko. Czesto wydawalo mi sie, ze ktos bywa u mnie w domu.
    Mieszkalam wtedy sama w swoim oddzielnym mieszkaniu. Pod moja nieobecnosc
    ktos bywal u mnie w domu i czasami w nocy jak mnie uspili. Pamietalam to jak
    przez sen. Zmienilam wiec zamki. Zaczeli sie wtedy ze mna draznic juz nie na
    zarty, a ja ciagle zmienialam zamki i ich kody. Wydalam mase pieniedzy na to
    wszystko. Kosztowalo mnie to mase nerw a najgorsza byla bezsilnosc. Wreszcie
    skapitulowalam z haslem "niech sie dzieje co chce". Doszlam do wniosku, ze
    otwieraja kazdy zamek u kazdego. Moga wchodzic do kazdego mieszkania kiedy
    tylko chca. Takie mieszkanie do ktorego oni wchodza albo sa na stale, tak
    jak u mnie jest przez nich widzialne. Kazdy kto sie zbliza do takiego
    mieszkania jest tez widzialny. Najgorzej maja zlodzieje, bo nie zdaja sobie
    czesto sprawy dlaczego tak szybko wpadaja. W kazdym razie statystyki policji
    sie bardzo poprawiaja w eliminowaniu przestepczosci. Trzeba pamietac, ze
    HAARP moze kogos zabic na miejscu. Moze tez tylko sparalizowac. Moze mi
    pomagac nawet ruszac rekoma, moze mnie pchac do przodu i zatrzymac w
    miejscu. Moze pomagac mi niesc jakis ciezar, ktory sie staje jak piorko, a
    czasami lekka rzecz moze wazyc bardzo duzo. Teraz jest Olimpiada, wiec nie
    chce psuc zabawy, wiec koncze juz na dzisiaj. Serdecznie wszystkich
    pozdrawiam.

    AUTOR: Goska
    E-MAIL:
    WITRYNA:
    HAARP i ODCZUCIA

    Kiedys w szpitalu poczulam pociag do dosyc szpetnej kobiety. Zaczela mi sie
    podobac i zaczelam czuc fizyczne do niej pozadanie. Zdarzylo mi sie to
    pierwszyraz w zyciu. Trwalo to moze przez dziesiec minut. Pozniej jak
    patrzylam na ta kobiete, to juz nic doniej nieczulam i ubolewalam nad tym,
    jaka jest brzydka. Jestem szalona estetka. Dzisiaj wiem, ze HAARP moze
    wplywac na nasz seks i na preferencje plciowe. Nad tym pracowali juz bardzo
    Niemcy podczas II wojny swiatowej. Pozniej strasznie pederastow czy lezbijki
    karali. Byl to jeden z pretekstow do stosowania przeroznych kar. Watpie w to
    zeby Niemcy przestali swoich badan nad HAARP-em [tak ogolnie nazywam ta
    bron]. Wydaje mi sie, ze teraz tak Niemcy jak i Rosjanie pracuja dla
    wlasciwego HAARP-a i wlasnie dlatego jest taka zmowa milczenia. Jedno jest
    dla mnie pewne, ze HAARP tworzy dzisiaj te cale rzesze pederastow i lezbijek
    zeby oslabic wartosc prawidlowej rodziny, a co za tym idzie zmniejszyc ilosc
    rodzicow i potomstwa w wielu narodach. HAARP moze wplywac na nasze zycie
    plciowe. Mozemy czuc nawet za czesta potrzebe wspolzycia i o niczym innym
    nie myslec. Mozemy tez dzieki HAARP-owi zatracic zupelnie nasze libido.
    Sprawa jest bardzo powazna, bo obserwuje sie bardzo maly przyrost naturalny
    w srod ludnosci typowo europejskiej. Wszelkie braki tej ludnosci uzupelnia
    sie ludnoscia kolorowa. Pamietajmy, ze najwiekszym zagrozeniem dla warstw
    rzadzacych juz w tej chwili Ziemia sa wlasnie najbardziej swiatli i
    najzdolniejsi ludzie biali z Europy. Juz w 1970 roku slyszalam od pewnego
    uczonego ksiedza, ze biala rasa ma zginac zupelnie za piecset lat. Patrzac
    na to co sie dzieje dzisiaj na Ziemi, mysle, ze ten proces zostanie powaznie
    skrocony. Kosciol nie przypadkowo tak bardzo walczy o potomstwo. Jest to
    walka z wiatrakami przy takiej mozliwosci dzialania HAARP-a, ktory w
    ostatecznosci moze powodowac niewinne poronienia. Tak jak to zrobil w moim
    przypadku. Bialego czlowieka kusi sie wygodnym zyciem, co mu sie slusznie
    nalezy po pracy wielu pokolen jego przodkow. Jednoczesnie bardzo podnosi sie
    koszty codziennego zycia i bialy czlowiek swiadomie stwierdza, ze nie stac
    go na wiecej dzieci, bo zeby wszystkiemu podolac, to kobieta musi tez
    pracowac. Zeby utrzymac poziom ilosciowy jakiegos Narodu, to przecietna
    narodzin potomstwa na kazda rodzine musi wynosic - troje dzieci. Wracajac do
    dzisiaj poruszonych odczuc, zastanowmy sie, czy nie robimy komus krzywdy
    oskarzajac go o pedofilstwo czy lezbijstwo. Przed HAARP-em jest tylko jedna
    obrona. Trzeba glosno o tym mowic i znac jego dzialanie i mozliwosci.
    Domagac sie od wladz panstwowych i lekarzy wyjasnien w tej sprawie. Zycze
    Wszystkim zdrowia. Jutro dalsza czesc ODCZUC.
    Autor: Goska <>

    Zapomnialam sie ustosunkowac do inwiligacji ludzi przez ta bron. Istnieje
    ona tez juz od dawna, bo kazdy czlowiek ma w sobie magnes do ktorego te
    promienie moga trafic. Mysle, ze do pewnego czasu, te promienie nie osiagaly
    zbyt dalekiego zasiegu. Pracowala przy tym niewielka grupa ludzi i dzialali
    na malej ilosci wybranych ludzi. Od wielu lat technika poszla bardzo do
    przodu i na promieniach mozna juz przesylac nawet lasery, nie wspomne o
    gazach, zapachach i nawet roznych drobinach, na ktorych czasem mozna zlamac
    zab. Przesylaja tez tlen, powietrze i roznego rodzaju likwidy, ktore pompuja
    w cialo. Robia tez zastrzyki i nawet czasem przesylaja mi cos milego, jak
    np. porko malutkie w domu. Mysle, ze potrafia na tych falach przesylac tez
    prad czyli iskre zapalna. Na tych falach przesylaja tez rozne obrazy, jakbys
    patrzyla na telewizje. Przesylaja oczywiscie tez glos. Potrafia tym glosem
    tak modulowac jakbys slyszala kogos dobrze znajomego, kogo poznajesz po
    glosie. Ten aspekt jest czesto uzywany do tego zeby z ludzi zrobic
    nienormalnych. Oni to teraz nazwali sobie schizofremia i wszystkich tych
    ludzi przymusowo lecza jakimis lekarstwami, bo ludzie slysza glosy w glowie,
    czy widza jakies obrazy przed oczami. W tej chwili ta techniaka jest na
    bardzo wysokim poziomie. Co mi sie przypomni, to bede pisala. Teraz juz
    mozna dojsc do wielkiej grupy ludzi i tak sie dzieje. Nie wiem tylko, czy
    komputer jest w stanie wiecej"obsluzyc", czy zatrudniaja wiecej ludzi do
    obslugi komputerow. Firma dziala pod scislym sekretem. Ostatnie dane sa z
    reguly z 1998 roku. Dlatego tak wazne jest, zeby jak najwiecej ludzi sie o
    tej firmie i jej broni dowiedzialo, bo musimu poznac jej prawdziwe dzialanie
    teraz i na przyszlosc. Jak to mowia w "jednosci sila" Trzeba zaczac mowic o
    tym glosno i zaczac domagac sie wyjasnien. Nigdy nie wiemy, gdzie kto jakie
    ma dojscia i czyj glos moze zdecydowac o ujawnieniu tajemnicy dlatego ja to
    nazwe "lancuszkiem szczescia" Sciskam Cie Tereniu.
    Autor: Goska <>

    HAARP i ODCZUCIA
    Treść: Raz sie chudnie, raz sie tyje i jakos sie zyje. Trzeba bardzo
    zwracac uwage na jedzenie przy istnieniu HAARP-a i jego mozliwej ingerencji
    w nasz organizm. Jezeli zauwazymy, ze z naszym apetytem cos sie dzieje, to
    nalezy zachowac spokoj i jesc tyle i tylko tyle co do tej pory. Ludzki mozg
    juz jest dosyc dobrze przez HAARP-a znany i wprowadzajac do niego
    odpowiednia energie jest w stanie nim manipulowac. Moze to sie stac bez
    zadnych oznak, zupelnie bez naszej swiadomosci, bo moga zagniezdzic sie w
    nocy podczas snu. Najwyzej zaboli troche glowa. Jedzenie, to bardzo wazny
    czynnik dla prawidlowego funkcjonowania organizmu. HAARP moze nas pozbawic
    zupelnie apetytu i laknienia [anoreksja- zawsze mnie zastanawialo, jak ci
    ludzie jeszcze zyja i sa zdrowi i w pelni wladz umyslowych?]. HAARP moze tez
    sprawic, ze zaczynamy jesc ponad miare bez zadnego opanowania i ludzie
    zaczynaja osiagac monstrualne rozmiary i wagi, co przy normalnym
    funkcjonowaniu organizmu nigdy nie bylo mozliwe. Nie wspomnie o tym,ze HAARP
    moze dodatkowo kazdego czlowieka napompowac i wyssac. Robiono na mnie takie
    proby wielokrotnie. Czym to robia, to oczywiscie nie wiem. W kazdym razie
    juz teraz caly przemysl dietetyczny kwitnie i wszystkie gabinety cwiczen.
    Poki tam placisz, to jakos chudniesz. Jak przestaniesz do nich chodzic, to
    tyjesz znowu, mimo, ze przeciez wiecej nie jesz.Dzisiaj chce jeszcze zwrocic
    na takie drobiazgi , jak regulowanie wzrokiem. Mnie 32 lata temu lekarz
    powiedzial, ze raz zepsuty wzrok raczej sie wiecej nie psuje i mozna
    zmieniac oprawki, ale moc szkiel zostawiac zawsze taka sama. Ja te same
    szkla nosilam 30 lat. Teraz moim wzrokiem opiekuje sie juz HAARP i wzrok mi
    sie pogorszyl raptownie o dwie dioptrie. Moga w kazdej chwili kogos oslepic,
    Wywolywac rozne choroby oczu. Ostatnio modna jest jaskra. Do stolow
    operacyjnych kolejki. Teraz juz prawie kazdy po szescdziesiatce ja ma.
    Pokazali sie rosyjscy lekarze okulisci, ktorzy cudotworczo przywracaja
    wzrok, szczegolnie krotkowidzom za duze pieniadze. Duzo ich pracuje podobno
    w Poznaniu. Dostali w polsce pozwolenie na prywatna praktyke. Jestem pewna,
    ze wspolpracuja z HAARP-em. Dzisiaj na zakonczenie powiem tylko, ze mona
    strasznie przygryzc sobie bok jezyka. Mnie sie to trafia zawsze wtedy, jak
    cos mowie- widocznie nie po ich mysli. Zaznaczam tylko, ze jest to bardzo
    bolesne. Wszystkim zycze zdrowia.
    Autor: Goska <>
    Niedziela,29 Sierpień,2004 6:1:48 IP: 203.59.89.76 Odp:

    Tereniu ludzi poddaje sie roznym testom. To co piszesz o schizofrenii i jej
    uleczeniu przez jakies egzorcyzmy do mnie zupelnie nie trafia, bo niby ich
    uleczono, najczesciej po to zeby zamkneli buzie. Nazywa sie to zgubieniem
    sladu. Ja oczywiscie nie watpie w to, ze wielu ludzi zglasza jakies prady w
    swoim ciele - o czym zreszta powiedzial mi nawet moj lekarz. Robi sie
    wszystko, zeby tych ludzi wprowadzic w blad i przypisuje sie im rozne
    choroby, zeby nie trzeba bylo wydac swojego sekretu, ze przeprowadza sie na
    tych ludziach bezprawnie jakies badania. Przeciez HAARP dziala tajnie i nie
    mozna ludziom przyznac racji w ich odczuciach i sugestiach. Ja jeszcze dwa
    tygodnie temu nie wiedzialam, ze to wlasnie HAARP prowadzi na mnie
    doswiadczenia. Prawie siedem lat wiedzialam, ze ktos doswiadczenia na mnie
    prowadzi, ale nie umialam nazwac firmy, ktora to mi robi. Teraz wiem, ze to
    w tej chwili jest jedyna firma. ktora dziala potajemnie i przeprowadza
    wlasnie takie badania i rozne eksperymenty na ludziach. Wiekszosc ludzi wie,
    ze im sie cos dzieje, ale bardzo czesto maja zbyt mala wiedze techniczna,
    zeby wpasc na fale Tesli. Znam wielu ludzi, ktorzy cierpia, ale jest im
    nawet trudno wytlumaczyc, ze taka firma jak HAARP moze miec wplyw na ich
    cierpienia. Nikt mi jeszcze otwarcie nie powiedzial, ze czuje na sobie reke
    HAARP-a. Ciesze Sie Tereniu, ze pytasz mnie o to wszystko. Dziekuje Ci.
    Pytaj dalej, jak masz jakies watpliwosci. Pozdrawiam
    Autor: Goska <>

    HAARP i ODCZUCIA c.d.
    Treść: Przy dzialalnosci HAARP-a czesto sa problemy z zalatwianiem sie.
    Najczesciej pojawia sie zatwardzenie i brak potrzeby pojscia do toalety.
    Czasami jest straszne wymuszone rozwolnienie, ktore w Australii lekarze
    lecza jako wirus. Pamietajmy o codziennym wyproznianiu sie. Zwracajmy bardzo
    na to uwage, bo nie wydalajac z siebie juz niepotrzebnych zwiazkow, bardzo
    narazamy organizm na zatrucie. Ja w takich wypadkach zalecam wazeline i
    wlasny palec. U lekarza pytajmy oczywiscie o wplyw HAARP-a na nasze
    niedomagania. Lekarze teraz duzo dolegliwosci lecza jako sprawe wirusowa.
    Wirus, to jest wymysl HAARP-a, ktory pozwala na nieograniczone mozliwosci
    dzialania, jako ze wirus jest niewidoczny pod mikroskopem. Czlowiek jest
    tylko wtedy chory jak ma jakas bakterie. Pamietajmy, ze jezeli lekarz mowi
    nam o wirusie, to albo powtarza glupoty, albo dziala z HAARP-em. Nie
    istnieje nic takiego jak wirus !!! Druga sparawa jaka chce dzisiaj poruszyc,
    to sprawa czestego rozlamu rodziny jak pojawia sie HAARP. Chce tutaj
    szegolnie zwrocic uwage na fakt, ze z reguly jeden z malzonkow zaczyna nie
    wierzyc w to co mowi drugi. Nie wiem na czym to polega, ale czasami mam
    takie odczucia, ze jedno z malzonkow wie o dzialalnosci HAARP-a na
    wspolmalzonka. W moim przypadku maz zaczol mnie naklaniac do pojscia do
    lekarza, chociaz czulam sie znakomicie. Przez caly okres, jak poczulam
    pierwsze ladowanie do dzisiaj nie wolno mi przy nim mowic, ze ktos moze miec
    z zewnatrz wplyw na moje samopoczucie. Stal sie zupelnie nieczuly nawet
    wtedy kiedy ja zwijam sie z bolu. Od kiedy znalazlam przyczyne w HAARP-e
    mojego samopoczucia i wszelkich wczesniej opisywanych po krotce przezyc, nie
    wolno mi w domu o HAARP-ie z mezem rozmawiac. On sobie tego nie zyczy.
    Zamowilismy ksiazke o HAARP-e i juz ona do nas z Polski dotarla. Ksiake te
    zaczal czytac i widze ze przestal. Wyczuwam, ze moj maz jest zobligowany
    jakas umowa z kims. Czasami mi go bardzo zal, bo widze ze sie bardzo boi o
    mnie i o siebie. Moj maz jest inzynierem elektronikiem z dwoma
    specjalnosciami : telekomunikacja i elektronika przemyslowa. Wszystkie
    wynalazki Tesli zna na pamiec jak i ich wykorzystanie. Teraz ze mna na ten
    temat nie chce rozmawiac. Co by nie bylo, to ja wierze w jedno, ze moj maz
    za eksperymenty na mnie nie wziol od nikogo zadnych pieniedzy. Jestem o tym
    absolutnie przekonana. Przypuszczam, ze takie mozliwosci jednak sa. Jest tez
    prawie regula, ze malzenstwa dotkniete HAARP-em raczej sie rozchodza. My
    jestesmy w dalszym ciagu razem i tak zostanie do konca moich dni, bo ja
    rozumiem, ze czlowiek moze sie czegos strasznie bac. Nasze zycie oprocz
    sprawy HAARP-a uklada sie bardzo przyjaznie, ale dopiero teraz kiedy ja
    zrozumialam juz wszystko w 100%. Wczesniej byla ciagla sprzeczka. Zycze
    wszystkim zdrowia i trzezwego patrzenia na otaczajace nas zycie.
    Autor: Goska <>
    Poniedziałek,30 Sierpień,2004 12:43:15 IP: 203.59.89.76 Odp:

    TREŚĆ: Scenariusze sa oczywiscie rozne, ale najczesciej bywa tak, ze
    przestajesz w nocy spac. Czesto w niedlugim czasie tracisz prace. Moze sie
    tez cos stac z samochodem. Dzieci gorzej zaczynaja sie uczyc. Ktos w
    rodzinie zaczyna niedomagac na zdrowiu. Wszedzie za wszystkim musisz sie
    bardzo dlugo naczekac. W domu sa jakies dziwne stuki. Zaczynaja jakby
    glosniej szczekac psy, na ktore do tej pory nie zwracales uwagi. Slyszysz
    czeste przeloty samolotow przy ktorych do tej pory spales smacznie. W domu
    zaczynaja przeciekac krany. Czesto siada swiatlo niekiedy palac Ci sprzet
    elektroniczny i elektryczny. Zaczyna przychodzic jakas dziwna poczta, czesto
    z glupimi pytaniami. Nawet najblizsi przyjaciele traca z Toba kontakt. Czego
    sie nie dotchniesz, to sie psuje. Stajesz sie czasami bardzo nerwowy, to
    znowu bardzo leniwy. Masz mase jakis glupich i pomylkowych telefonow.
    Komputer jest jakis zainfekowany. Wszystko sie wolniej otwiera. Czesto ktos
    puka do twoich drzwi z bzdurnymi propozycjami. W samochodzie zaczyna cos
    klekotac. Czesciej sie psuje. Na zmiane wysiada radio z klimatyzacja. To
    wszystko coraz wiecej cie kosztuje i zaczyna sie finansowy niepokoj. Nawet
    nowe buty potrafia ci peknac. Nawet ukochane zwierzeta niedomagaja. Nie
    wolno ci nic i nikogo kochac !!! To cale pasmo wszelkich niepowodzen w Twoim
    zyciu, to nic innego jak zorganizowana do perfekcji dzialalnoc HAARP-a.
    Czesto taki stan trwa jakis czas i zaczynaja sie klotnie w domu. Sprzedaz
    domu. Rozwod. Jezeli jeszcze do czegos takiego nie doszlo, to beda tak dlugo
    drazyc az dojdzie. Jak sie na kogos upra, to sa bardzo cierpliwi. Nie znosza
    zgodnych, kochajacych sie rodzin. Tych slubow i rozwodow niektory osobnik
    moze przezyc sporo. Nie mozna nigdy zbudowac zadnej stabilizaci dla
    przyszlych pokolen. Wlasnie podstawa tej spokojnej stabilizacji jest
    rodzina. Zycze wszystkim zrowia i duzej odpornosci psychicznej.

    AUTOR: Goska

    HAARP i BESTIALSTWO
    Treść: Cytat z ksiazki "HAARP BRON OSTATECZNA" - Nie wszyscy badacze byli
    profesjonalistami. Jefferey Dalhmer, skazany za seksualny kanibalizm, nie
    zamierzal zabic zadnej ze swoich ofiar. Usilowal stworzyc przypominajacego
    zombie seksualnego niewolnika, jednak jego eksperymenty, obejmujace glownie
    wiercenie dziur w glowach i nalewanie przez nie kwasu, byly po prostu nieco
    zbyt okrutne. Niektore techniki stosowane przez profesjonalistow,
    szczegolnie nazistow, byly rownie subtelne. - Mnie jeszcze w glowie dziury
    nikt nie wywiercil, ale torturuja mnie z duza zaciekloscia. Ja rozumiem, ze
    ktos przeprowadza na mnie bezprawnie eksperymenty, ale ciaglego sprawiania
    mi bolu nie rozumiem. Przez tyle lat nie pozwalaja mi spokojnie w nocy spac.
    Przez tyle lat grzebia w moim mozgu sprawiajac mi bol i dyskomfort. Do
    bestialswa zaliczam wkladanie innych ludzi we mnie. Ja wiem, ze bedzie to
    trudno zrozumiec szerszemu ogolowi, ale jakos to robia i wtedy czlowiek
    czuje sie strasznie. Ma w sobie kogos, kto ma nawet inna sline i oddech,
    komu czasem smierdzi bardzo z ust. Czesto ten ktos jest tezszy ode mnie wiec
    mnie powiekszaja. Czest nalewaja czegos w moje cialo. Staje sie wtedy
    wiotkie jakies i powieksza sie biust, brzuch , posladki. Powiekszyli mi tez
    kostki nog. Zreszta przy nogach ostatnio ciagle mi cos robia. Czasami mam
    bardzo spuchniete i zdretwiale. Bardzo popekaly mi wszystkie naczynia. Nogi
    moje juz teraz wygladaja okropnie. Czasami bardzo bolesnie sciagaja mi cos z
    lewej nogi przez piete. Wtedy kostka w nodze przybiera normalny ksztalt, ale
    za jakis czas znowu mi do niej cos wciskaja, co jest mniej bolesne jak
    wyciaganie. Bardzo dretwieja mi rece w kazdej pozycji. Nawet jak jade
    samochodem. W lozku dretwienie laczy sie ze strasznym bolem. To sa ich
    jakies ostatnie wymysly. Wiem, ze lekarze od pewnego czasu pacjetow z
    dretwieniem dloni kieruja na operacje nadgarstkow. U nas do tego zabiegu
    jest kolejka. Podejrzewam, ze jest to tylko operacja na zarobek. Tak jak
    wiele, wiele innych. Sa okresowe mody na odpowiednie operacje. Obserwuje to
    juz od lat. Zyje wsrod Polonii i widze, ze prawie kazdy juz byl operowany na
    cos. Przeszli juz prawie wszyscy tak modne bajpasy, kolana, nadgarstki,
    biodra i inne operacje. Wychodzi na to, ze wszyscy jestesmy chorzy na to
    samo. Rak piersi wykosil z Polonii znaczna czesc Polek. Teraz jest modny rak
    krtani i trzustki. Wlasnie z tych wzgledow prosze wszystkich o pierwsze
    pytanie u lekarza o HAARP-a. To jest bardzo powazna sprawa. Znecaja sie sie
    nad ofiara w rozne wyrafinowane sposoby, ktore jeszcze bede opisywac. Zycze
    wszystkim zdrowia.
    Autor: Goska <>
    Środa,1 Wrzesień,2004 15:20:53 IP: 203.59.89.76 Odp:

    HAARP i BESTIALSTWO
    Treść: Cytat z ksiazki HAARP BRON OSTATECZNA - Doktor George H Eastbrooks
    [1895-1973], przemawiajac jako kierownik wydzialu psychologii na Colgate
    University, powiedzial: "Moge zahipnotyzowac dowolnego czlowieka bez jego
    wiedzy i swiadomosci tak, ze popelni zbrodnie przeciwko Stanom
    Zjednoczonym". Doktor Eastbrooks, w chwili gdy wyglosil to oswiadczenie, byl
    jednym z najwiekszych autorytetow w dziedzinie hipnozy. Powiedzial on tez
    uzednikom w Waszyngtonie, ze garstka 200 wyszkolonych hipnotyzerow moze
    stworzyc armie podlegajacych kontroli umyslu czlonkow piatej kolumny w
    ogarnietej wojna Ameryce. - Napisze teraz moje zdanie na ten temat
    osiagniete przez moje doswiadczenia i przypuszczenia. Uwazam, ze takich
    hipnotyzerow na calym swiecie bardzo przybylo. Sa to ludzie HAARP-a, ktorzy
    dzialaja w celu odwrocenia uwagi od wlasciwego sprawcy usypiania ich i
    penetracji [badania] ich mozgow w tym czasie. Nic nie wiem na temat hipnozy.
    Watpie zeby wogole istniala. Wychodze z zalozenia, ze kazdy mi moze wmowic
    co chce jak ja w tym czasie spalam. Jezeli chodzi o usypianie, to HAARP ma
    opanowane to wszechstronnie. Moze uspic tak, ze wszystko slyszysz co do
    okola sie dzieje. W tym czasie mozesz miec nawet marzenia senne. Moze Cie
    uspic natychmiast. Nawet nie zdazysz nic pomyslec. Moze cie uspic tak
    twardo, ze nawet jak bedzie cie ktos gwalcil, to nie bedziesz o tym
    wiedzial, chyba ze rozbudzi cie w jakims stopniu przed zakonczeniem seansu,
    a po przebudzeniu bedzie sperma na twoim lozku. Moga Cie tez wozic gdzies na
    takie spotkania i w razie czego nie wyprzesz sie niczego, bo wszystko jest
    dokladnie filmowane i nagrywane. Moga to zrobic z kazdym w zaleznosci od
    potrzeb, nawet politycznych. Mnie tez tak kiedys wywiezli z jednego szpitala
    do drugiego na jakies specjalistyczne badania. Tyle mi dali wtedy
    zapamietac. czulam sie na drugi dzien bardzo poobijana. Dzieki tym sposobom
    moga zarazic cie jakas choroba weneryczna i innymi liszajami. Pamietaj
    zawsze o tym, ze twoja rodzine moga uspic tak, ze nikt nic nie uslyszy i o
    niczym nie bedzie wiedzial, co dzieje sie w Twoim domu. Szczegolnie jak masz
    oddzielna sypialnie. Nie wierze w jakies romowy przeprowadzane podczas snu.
    Hipnoza zostala szeroko wprowadzona na Ziemi na uzytek HAARP-a. Nawet
    nagrania nic nie daja, bo oni umieja podkladac twoj wlasny glos. Tego
    doswiadczylam sluchajac glosow przekazywanych przez nich do mojej glowy.
    Slyszalam nawet glos mojego ojca i osob juz niezyjacych a takze moich
    znajomych. Po konfrontacji stwierdzilam, ze oni w tym czasie ze mna nie
    rozmawiali. Te sprawy sa dosyc trudne do zrozumienia dla ludzi, ktorzy
    jeszcze tego nie przezyli, ale ja o nich pisze po to zeby nie dac zrobic z
    siebie glupka w razie takiej zaszlosci. Nigdy nie wiadomo, co kogo spotka i
    kiedy jemu dobiora sie do skory. Przezylam tez smierc zaaranzowana przez
    HAARP. Zostaje Ci bardzo nikla swiadomosc i nic w Twoim organizmie juz nie
    pracuje. Juz sie nie ruszysz. Jestes nieboszczykiem. Czy jest ten stan w
    jakis sposob wykorzystywany? Nie wiem. Nie jestem pewna, czy odpowiedni
    lekarz nie moze wypisac aktu zgonu? Mysle, ze musi jednak z czyms wiazac
    wprowadzanie ludzi w taki stan. Dlatego nie jestem pewna, czy nie bawia sie
    ludzmi pod ziemia. To sa moje przypuszczenia, ale mowie o nich z
    przekonaniem i czekam na zmartwychwstanie. Dziekuje.
    Autor: Goska <>
    Czwartek,2 Wrzesień,2004 12:25:7 IP: 203.59.89.76 Odp:

    bulldust
    Treść: - natomiast u western to my takich zeczy nie robimy, my ich ze skory
    nie obdzieramy, o nie! my im podajemy heparin albo podobne swinstwo ktore
    zwieksza percepcje kilkakrotnie i nie musimy skory zrywac! ten incumbent
    bedzie sie czul jakby ja zrywano! jakby mu oczy wykluwano przy najlzejszem
    nawet swietle! mysza idaca o ppodlodze bedzie dla niego halasem kotlow
    walacych sie z pietra na beton! nie potrzebujemy fizycznie o nie! ***Pewnie
    inni znajda Ci cos bardziej pomyslowego. Dla porownania w Konstytucji USA
    jest jak wol napisane: "No cruel or unusual punishment"*** - totez deprawcja
    snu, totalna izolacja dzwiekowa, totalna izolacja osobnicza, nie sa zadnem
    "unusual or cruel punishment", traktowanei heparynami i podobnemi
    swinstwami, scopolamina i jej pochodnemi nie jest oczywiscie "unusual or
    cruel punishment", _________ Tyle napisales do Igo. Ja to wszystko
    przezywam, ale dzieki HAARP-owi a nie tabletkom. Zadnych nie biore i nie
    bralam. To HAARP wywolywal u mnie straszny strach i panike dzialajac
    odpowiednio na moj mozg. To dzieki HAARP-owi bylam przez odpowiednie
    stymulascje pocieta wzdluz i w szerz. HAARP wkladal mi do gardla odpowiednia
    barwe glosu i naglosnienie, dzieki czemu moglam byc spiewaczka czy
    piosenkarka pierwszej klasy. Nie watpie, ze korzysta z tego masa tych
    slawnych i robiacych na glosie wspaniale pieniadze. Polomskiemu np. glos sie
    wogole nie starzeje tak jak i on sam. HAARP juz w tej chwili ma prawie
    nieograniczone mozliwosci, dlatego tak wazne jest aby przyzwyczaic sie pytac
    o HAARP w kazdej mozliwej sytuacji. Jezeli cokolwiek Ci sie dzieje, to
    najpierw pomysl o HAARP-ie. Tak jak dzisiaj: wstawilam zupe do gotowania.
    Zaczela kopcic plyta. Wlaczylam wentylator i zaczelo skwierczyc. Zdjelam
    garnek z plyty, patrze a na plycie jest jakis olej. Umylam to wszystko.
    Postawilam garnek a historia sie powtarza, tylko ze obok plyty wyplywa jakis
    olej na moich oczach. Zdjelam garnek. Sprawdzilam ze nie jest dziurawy i
    postawilam go na plycie spowrotem. Olej juz teraz wyplywal na kuchenke.
    Dopiero jak sie zaczelam smiac, ze do mnie zaczna przyjezdzac pielgrzymki
    zeby to zjawisko ogladac tak jak do pewnego kosciola na poludniu naszego
    stanu. Do tego kosciola jezdza pielgrzymki ogladac posazek Matki Boskiej, z
    ktorej oczu wyplywa jakis olej, ktory juz na roznych uniwersytetach badali,
    a ona wciaz placze olejowymi lzami i ludzie jezdza sie do niej modlic. Cala
    sprawa byla kilka razy w telewizji. Ja mojej kuchenki do telewizji nie
    podalam, tylko glosno stwierdzilam, ze HAARP sie nudzi i caly proces ustal.
    Juz kiedys tak mialam, ze moja kuchenka do gotowania na prad dzialala tylko
    wtedy jak leciala woda z kranu. Takich roznych przypadlosci moze byc setki
    jezeli nie tysiace. Pamietaj wiec czlowieku, zeby najpierw pomyslec o
    HAARP-ie jak cokolwiek Ci sie stanie !!!
    Autor: Goska

    Swiat juz jest opanowany przez HAARP-a. Dla mnie oznacza to pieniadz.
    HAARP-em rzadza na pewno pieniadze, ale jednoczesnie watpie zeby HAARP
    przywiazywal wielka wage do tego od kogo te pieniadze dostaje. Dzieki
    pieniadzom dziala sobie jak chce i dotyka kogo chce juz w tej chwili. HAARP
    to przeciez jakis zespol ludzi, ktorzy maja rozne preferencje. Przeciez im
    nie zrobi nikt nic. Dzialaja tajnie i robia to na co maja ochote.
    Prawdopodobnie sa podzieleni na rozne specjalizacje i nawet jeden o drugim
    nic nie wie i nie wie jakie ma mozliwosci i do czego jest zdolny w
    zaleznosci od humoru czasami. Tak ja to wszystko widze. HAARP rzadzi sobie
    calym swiatem. Bush i inni na to placa, ale mozliwosci prawdziwych nie
    znaja. Trzeba pamietac, ze naukowcy to zamkniety, czesto zwariowany swiat,
    ktory kazdemu jest w stanie wmowic wszystko i z kazdego moze zrobic wariata.
    Dzieje sie tak na kazdym kroku. Raz naukowcy mowia zeby kartofle jesc, a za
    dziesiec lat oglaszaja zeby nie jesc. Naukowcy manipuluja kazda dziedzina
    zycia przeciez. Dla mnie sprawa jest od dawna oczywista, ze gdyby ci
    naukowcy mieli pracowac tylko za swoje pieniadze, to swiat zupelnie inaczej
    by dzisiaj wygladal. Dzisiaj subsydiuja ich rzady i prywatni spasorzy, zeby
    sie tylko nie okazalo, ze czesto przeciwko sobie. Kiedys naukowiec musial
    utrzymac sie sam, wiec pracowal nad takimi rzeczami, ktore byly dobre i
    mialy wziecie wsrod ludzi. Naukowiec mogl wtedy zarobic troche pieniedzy.
    Naukowiec to jest przeciez artysta jak malarz. Jak sie praca podoba, to
    zarobi. Dzisiaj naukowcy sa finansowani i to bardzo. Robia wiec na Ziemi co
    chca !!! HAARP jest tego najlepszym dowodem.

    Autor: Goska

    Pamietaj, lekarz o HAARP-ie wie. Bedzie z Toba inaczej rozmawial, jak bedzie
    wiedzial, ze Ty tez wiesz !!!

    Podsluch HAARP-a ECHELON
    Prosze przeczytac ten link
    http://deusex.gry-online.pl/htm/st-art-echelon.php Wiecej wiadomosci na ten
    temat prosze szukac na stronach angielsko jezycznych i niemieskich wpisujac
    do wyszukiwarki slowo ECHELON - tak jak napisalam lub ECHELON podsluch.
    Program ten moze zmienic tresc dokumentu wyslanego poczta elektroniczna nie
    zmieniajac podpisu.

    HAARP i czipy - artykul [ pamietajmy jednak, ze HAARP dziala juz od bardzo
    dawna korzystajac z biopradow istot zyjacych na Ziemi. Dzieki temu moze
    dotknac kazdego w kazdej chwili. Moze tez krasc wszelka technologie i kazda
    informacje]

    Kryminalista z czipem
    PAP 11:30

    W Wielkiej Brytanii rozpoczęto testowanie satelitarnego systemu nadzoru nad
    kryminalistami zwolnionymi z więzienia.

    System ten, przypominający prorocze wizje pisarza George'a Orwella, ma
    ułatwiać policji śledzenie poczynań najniebezpieczniejszych przestępców i
    zmniejszenie w ten sposób ryzyko popełnienia przez nich kolejnych zbrodni.

    Jak oświadczył rzecznik Home Office (ministerstwa spraw wewnętrznych) Paul
    Goggins, pilotażowy program realizowany będzie w rejonie Manchesteru, w
    hrabstwie Hampshire i rejonie West Midlands.

    Skazani za przestępstwa na tle seksualnym, włamywacze-recydywiści oraz osoby
    skazane za stosowanie tzw. przemocy domowej, którzy wychodzą na wolność,
    będą nosić specjalny elektroniczny czip umożliwiający łączność satelitarną.

    Goggins ocenił, że programem objętych zostanie ok. 5 tys. osób. To będzie
    bardzo, bardzo jasne przypomnienie im, że ich obserwujemy, wiemy, gdzie są,
    co robią, a jeśli dopuszczą się naruszenia prawa, będziemy interweniować -
    podkreślił.

    Satelitarny system nadzoru, jeśli okaże się skuteczny, ma być rozszerzony na
    całą Anglię i Walię.

    Organizacje obrony praw obywatelskich nie widzą w tym niczego niewłaściwego,
    bowiem władze brytyjskie już obecnie stosują "elektroniczne znakowanie"
    niektórych skazanych za przestępstwa kryminalne. (iza)
    więcej w kategorii >

    -----------------------
    bouku...

  • 2. Data: 2004-10-11 12:34:21
    Temat: Re: Otrzymalem list
    Od: "sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jan" <o...@m...com> napisał w wiadomości

    *PLONK* Za głupotę i rozmiar posta

    --
    "Nieuprzejmości wybaczaj.... uprzejmie odpłacając"

    Sonn

  • 3. Data: 2004-10-11 13:10:15
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    Postradales zmysly? To grupy dyskusyjne, a nie biblioteka...
    Jak nie masz pojęcia o grupach to nie pisz na nie!

    http://www.pnj.pl/Netykieta.htm
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 4. Data: 2004-10-12 08:28:02
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    "jan" <o...@m...com> wrote in message
    > 06:11 HAARP - straszna bron
    > bouku...

    Boukun, masz widzę przepustkę z psychiatryka?
    To lepiej odejdź od komputera i zgłoś się do leczenia ambulatoryjnego.

    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom