  • 1. Data: 2005-12-04 09:48:04
    Temat: OC a sprzedaż
    Od: "Waldek" <s...@w...wp.pl>

    Sprzedałem samochód, kupujący dostał moją polisę na OC.
    Zamochód został przerejstrowany i jednocześnie kupujący poszedł ubezpieczyć
    samochód w tym samym TU. TU wbiło na drugiej stronie mojej polisy informację
    że zmienił się właściciel samochodu i mam teraz pytanie:
    Czy to jest prawidłowe postępowanie TU i kto będzie ponosił koszty w razie
    wypadku (z czyjej polisy)
    Waldek

  • 2. Data: 2005-12-04 10:08:36
    Temat: Re: OC a sprzedaż
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Waldek" <s...@w...wp.pl> napisał:

    >kto będzie ponosił koszty w razie wypadku (z czyjej polisy)

    Skutki wyrządzenia szkody po dniu zbycia pojazdu nie obciążają zbywcy
    tego pojazdu. Twoim obowiązkiem jest poinformować TU o zbyciu pojazdu.
    Czytaj także: http://artgola.webpark.pl/oc.htm

    Artur Golański

  • 3. Data: 2005-12-04 10:23:43
    Temat: Odp: OC a sprzedaż
    Od: "Waldek" <s...@w...wp.pl>

    Użytkownik Artur Golanski <A...@w...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:v...@4...com..
    .

    > Skutki wyrządzenia szkody po dniu zbycia pojazdu nie obciążają zbywcy
    > tego pojazdu. Twoim obowiązkiem jest poinformować TU o zbyciu pojazdu.
    > Czytaj także: http://artgola.webpark.pl/oc.htm

    Dzieki za informację a zwłaszcza z link
    Waldek