  • 1. Data: 2005-12-03 20:54:30
    Temat: Dotacje
    Od: "Zofia" <Z...@a...com.pl>

    Witam!

    Art.35 ustawy "Prawo o stowarzyszeniach" mówi, że stowarzyszenie
    może otrzymywać dotację według zasad określonych w odrębnych
    przepisach.

    Jakie to są przepisy?
    Czy w przypadku dotacji dla stowarzyszeń obowiązują jakieś specjalne
    przepisy?

    Nie mogę tych informacji znaleźć w Internecie.
    Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    Zofia

  • 2. Data: 2005-12-04 19:27:56
    Temat: Re: Dotacje
    Od: "Zofia" <Z...@a...com.pl>

> [...]
    > przepisach.
    >
    > Jakie to są przepisy?
    > Czy w przypadku dotacji dla stowarzyszeń obowiązują jakieś specjalne

    Szkoda, że nikt nie wie.
    Zauważyłem, że ilekroć pojawia się na tej grupe pytanie o prawo dotyczące
    stowarzyszeń, to albo w ogóle nie ma odpowiedzi, albo odpowiedź ... nic nie
    wnosi.

    Pozdrawiam
    Zofia

  • 3. Data: 2005-12-04 19:32:14
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Zofia napisał(a):
    > Art.35 ustawy "Prawo o stowarzyszeniach" mówi, że stowarzyszenie
    > może otrzymywać dotację według zasad określonych w odrębnych
    > przepisach.
    >
    > Jakie to są przepisy?

    pewnie chodzi o ustawę o finansach publicznych

    KG

  • 4. Data: 2005-12-04 20:06:10
    Od: Suracz <...@...x>

    > Jakie to są przepisy?
    > Czy w przypadku dotacji dla stowarzyszeń obowiązują jakieś specjalne
    > przepisy?

    Pocztaj jeszcze ustawy:
    1. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
    2. o sporcie kwalifikowanym

    może w/w znajdziesz coś bliżej.

    Suracz