  • 1. Data: 2005-12-04 10:31:07
    Temat: ogrodzenie przy drodze prywatnej
    Od: "MKI" <l...@o...pl>

    Najpierw cytat:

    Budowa ogrodzenia nie wymaga pozwolenia na budowe (art.29 ust.1 pkt.7 prawa
    budowlanego). W sytuacjach wskazanych w art.30 ust.1 pkt.2 prawa budowlnego
    wymagane jest zgloszenie organowi administracji budowlanej.

    Art. 30. 1. Zgloszenia wlasciwemu organowi wymaga:
    (...)
    2) budowa ogrodzen od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych
    oraz o wysokosci powyzej 2,20 m (...).

    a teraz pytanie...

    chce postawic ogrodzenie z siatki. 3 strony odzielaja inne dzialki a 4-ta strona
    odgradza droge prywatna. Czy musze zglaszac budowe
    tego ogrodzenia?

    pozdr.

  • 2. Data: 2005-12-05 08:27:10
    Temat: Re: ogrodzenie przy drodze prywatnej
    Od: irekk <i...@w...pl>

    MKI napisał(a):
> [...]
    >
    > chce postawic ogrodzenie z siatki. 3 strony odzielaja inne dzialki a 4-ta strona
    odgradza droge prywatna. Czy musze zglaszac budowe

    Możesz ogrodzić własną posesję,ale nie wolno zajmować CI innnego gruntu
    niż własny.

  • 3. Data: 2005-12-05 08:50:38
    Od: "MKI" <l...@o...pl>

    > Możesz ogrodzić własną posesję,ale nie wolno zajmować CI innnego gruntu
    > niż własny.

    Dziekuje za odpowiedz ale wiem ze nie moge grodzic cudzego gruntu - logiczne.
    pytanie bylo odnosnie zgloszenia budowy w urzedzie.