  • Data: 2018-03-30 17:37:19
    Temat: Re: O niewinności skazanego
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-30 o 17:18, Animka pisze:

    > Chciał sprawiedliwości, on tę sprawę prowadził. ale stał się chyba
    > niewygodny i go odsunęli od sprawy. Jakże mógł on spełnić swój
    > obowiązek? Zacząłby się stawiać, to by go do paki wtrącili itp.

    > O! Znalazłam ten artykuł:
    > http://natemat.pl/233723,kto-wrobil-tomasza-komende-
    sasiadka-dorota-p-jej-zeznania-go-obciazyly

    > Stwierdziła, że rozpoznała Tomasza Komendę na podstawie rysopisu, jaki
    > zobaczyła w programie "997".
    Przeczytaj cały artykuł. Jest przerywany reklamami i człowiek myśli, że
    to już koniec artykułu.

    Jeszcze ten link:
    https://pikio.pl/znamy-szokujaca-tozsamosc-kobiety-k
    tora-wrobila-komende/

    Jak się okazuje, Dorota P. w latach 90. była kobietą lekkich obyczajów,
    obracającą się wśród wrocławskich sędziów, policjantów i prokuratorów.
    Słowem, to prostytutka sprawiła, że Tomasz Komenda skończył za kratami.