    Subject: Re: O niewinności skazanego
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 30 Mar 2018 16:43:19 +0200

    W dniu 30-03-18 o 16:02, Animka pisze:

    > Prokurator pewnie nie chciał stracić stołka i pozwolił sobą
    > zmanipulować. Teraz pewnie jest na emeryturze to sobie gada.

    Głupio czyni. Albo wyjdzie na to, ze kłamie, albo powinien dostać po
    protu wyrok za niedopełnienie obowiązku.

    > Gdzieś czytałam, że sąsiadka rodziny Komedów się na nich zemścila za to,
    > że na jakiejś sprawie w sądzie przeciwko niej mówili prawdę. Jej
    > kłamliwe zeznania być może były na rękę policji, żeby sobie dalej glowy
    > nie zawracać i sprawę zakończyć.

    Problem w tym, że ona nie zeznała, ze widziała, iż KOMENDA zgwałcił tę
    dziewczynę. On tylko go wytypowała, zaś resztę - wygląda na to - organa
    ścigania sobie same wykoncypowały. Zatem trudno nawet jej zarzut
    fałszywych zeznań postawić. Jak udowodnisz, że KOMENDA nie chwalił się,
    ze ma taką koleżankę? Albo, ze nie wyłudził od niej pieniędzy pod
    pozorem wyjazdu? Przy czym wydaje mi się to mało prawdopodobne, ale jak
    po 20 latach udowodnić, że zeznała nieprawdę?