  • 51. Data: 2022-03-29 01:15:14
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-28, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > tia, jak opowiadał Łukasz Warzecha, dziennikarze byli zaproszeni na
    > zakaźny z chorymi na Covid. Oczywiście personel i oni poubierani w
    > kosmiczne stroje, ale jeden lekarz po oddziale chodził bez śmiesznego
    > stroju i maseczki... Prof. Kuna.

    I jak to wtedy uzasadniał?

    --
    Marcin

  • 52. Data: 2022-03-29 07:58:36
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.03.2022 o 01:15, Marcin Debowski napisał:

    > I jak to wtedy uzasadniał?

    Że maski i tak nic nie dają, choroba ta nie jest tak groźna, a on
    praktyki miał podczas epidemii gruźlicy i też nie mieli żadnej ochrony i
    nikt z nich nie umarł...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 53. Data: 2022-03-29 08:07:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2022 07:58:36 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Że maski i tak nic nie dają, choroba ta nie jest tak groźna, a on
    > praktyki miał podczas epidemii gruźlicy i też nie mieli żadnej ochrony i
    > nikt z nich nie umarł...

    Co jest niezłym dowodem że formalne wykształcenie nie musi iść w parze z
    mądrością.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 54. Data: 2022-03-29 09:57:13
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.03.2022 o 08:07, Jacek Maciejewski napisał:

    > Co jest niezłym dowodem że formalne wykształcenie nie musi iść w parze z
    > mądrością.

    Tak, tak profesor Maciejewski to ocenił...

    Wszystkie badania prowadzone rzetelnie to potwierdzają. Potwierdza to
    wiedza sprzed 2 lat, ba taki Pyrc twierdził to samo 2 lata temu.
    Niektórzy zauważyli, ze Simon wraca do ustawień fabrycznych bo 2 lata
    temu twierdził to samo, a teraz zaczyna mówić to co mówił 2 lata temu...
    Ale profesor Maciejewski i tak będzie twierdził, że on wie lepiej.
    --
    http://zrzeda.pl

  • 55. Data: 2022-03-29 10:28:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-29, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > Że maski i tak nic nie dają, choroba ta nie jest tak groźna, a on
    > praktyki miał podczas epidemii gruźlicy i też nie mieli żadnej ochrony i
    > nikt z nich nie umarł...

    Serio tak powiedział? I nie wydaje Ci się taka argumentacja trochę, hmm,
    dziwna? Czy na podstawie tej argumentacji zaryzykowałbyś rekomendowanie
    podobnego trybu dla osoby 90-letniej, nawet po dawce dodatkowej?

    --
    Marcin

  • 56. Data: 2022-03-29 10:39:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Mar 2022 08:07:19 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Co jest niezłym dowodem że formalne wykształcenie nie musi iść w parze z
    > mądrością.

    Kosmiczny stroj cos powinien dawac, ale zwykla maseczka to raczej
    niewiele.

    Wiec przy chorobie tak umiarkowanie groznej, moze warto załapac wirusa
    i sie nie przejmowac więcej ...

    J.

  • 57. Data: 2022-03-29 11:10:08
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.03.2022 o 10:28, Marcin Debowski napisał:

    > Serio tak powiedział? I nie wydaje Ci się taka argumentacja trochę, hmm,
    > dziwna? Czy na podstawie tej argumentacji zaryzykowałbyś rekomendowanie
    > podobnego trybu dla osoby 90-letniej, nawet po dawce dodatkowej?

    Przede wszystkim nie rekomendowałbym żadnej dawki takiej osobie - tak
    zmieniło mi się, jeszcze pół roku temu wydawało mi się, że warto by było
    90 letnią osobę szczepić, po nowych odkryciach wiem, że to bardziej może
    zaszkodzić. Polecam poczytać/posłuchać o tym trochę dra Pieniążka.
    Zarekomendowałbym ostrożność i zdrowy styl życia, czyli dokładnie
    odwrotnie czym raczono nas przez ostatni czas, każąc nosić maski na
    zewnątrz, zakazując wstępu do lasu, zakazując wizyt w miejscach
    gimnastyki itp. Koronawirusy to nic nowego z czym nie mielibyśmy do tej
    pory do czynienia. Tak, dla niektórych może być takie zarażenie być
    śmiertelnym, tak jak i zarażenie grypą, a szczególnie źle leczone.
    --
    http://zrzeda.pl

  • 58. Data: 2022-03-29 11:16:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2022 10:39:06 +0200, J.F napisał(a):

    > Wiec przy chorobie tak umiarkowanie groznej, moze warto załapac wirusa
    > i sie nie przejmowac więcej ...

    Jak złapiesz wirusa to tylko twoja prywatna sprawa? I zagwarantujesz że
    nikogo nie zarazisz? Masz jakieś kłopoty z myśleniem?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 59. Data: 2022-03-29 11:22:48
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.03.2022 o 11:16, Jacek Maciejewski napisał:

    > Jak złapiesz wirusa to tylko twoja prywatna sprawa? I zagwarantujesz że
    > nikogo nie zarazisz? Masz jakieś kłopoty z myśleniem?

    W życiu nie masz nic w 100% bezpiecznego - zawsze operujesz tym jakie
    ryzyko jesteś w stanie zaakceptować. Jak już to zrozumiesz, może
    zaczniesz rozumieć świat i może będziesz mógł żyć, a nie się jedynie bać.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 60. Data: 2022-03-29 11:23:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Mar 2022 07:44:03 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > dziennikarze byli zaproszeni na
    > zakaźny z chorymi na Covid. Oczywiście personel i oni poubierani w
    > kosmiczne stroje, ale jeden lekarz po oddziale chodził bez śmiesznego
    > stroju i maseczki... Prof. Kuna.

    Sprawdziłem, kto zacz i szybki gugiel wypluł cos takiego:

    "Szczepić i jeszcze raz szczepić. Mało tego uważam, że do czasu opracowania
    ulepszonych wersji szczepionek, rząd już powinien pozwolić na podanie 4
    dawki szczepionki osobom, które nie wytworzyły dobrej odporności po 3
    dawkach. Na dzień dzisiejszy nie mamy innego skutecznego sposobu walki z
    hospitalizacjami i zgonami. Sam fakt wykazania zakażenia o niczym nie
    świadczy. Jako przykład można wskazać sytuację Polki, która wyleciała do
    Chin. Nie miała żadnych objawów, opuściła Polskę z ujemnymi wynikami badań,
    a na miejscu okazało się, że ma dodatni wynik, a dzień później, że ma
    ujemny. To pokazuje, że raportowanie tego, że ktoś ma dodatni wynik, może
    być obarczone wysokim prawdopodobieństwem błędu. Jedyne twarde dane jakie
    posiadamy, to wysoka liczba hospitalizacji i zgonów."

    https://dorzeczy.pl/opinie/240199/certyfikaty-covido
    we-prof-kuna-maja-przymusic-do-szczepienia.html

    Końcówka nie spodoba się Shurkowi, bo twarde dane to nie żadne zakażenia,
    które tak ubóstwia cały szurnet, tylko nieistotne z foliarskiego widzenia
    hospitalizacje i zgony.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/