  • 101. Data: 2023-01-30 20:25:46
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Jan 2023 20:22:09 +0100, Shrek wrote:

    > i cyk zniesławienie - że niby za duża:P

    > To po zakończeniu drogi krajowej - czyli jak już bedziesz goły:P

    Od razu wystapic do TSUE o zabezpieczenie i zatrzymanie krajowej
    egzekucji? :-)

    J.

  • 102. Data: 2023-01-30 20:26:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No nie, bo by wyglądało, że Ziobrze pomaga ;-))

    -----

  • 103. Data: 2023-01-30 20:30:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Jan 2023 18:59:31 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Moi kumple nikogo nie torturują. Wychodzi na to, ze ani moi, ani Twoi,
    > wiec tortur nie ma :-) A, jakieś zwidy torturują mityczne.

    To na wszelki wypadek nie przyjezdzaj do Wroclawia.
    Ani do Szczecina, ani do Warszawy, i pewnie nigdzie nie wyjezdzaj, bo
    sie jeszcze zakumplujesz z niewlasciwymi ludzmi ...

    J.

  • 104. Data: 2023-01-30 20:30:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem, czy o tej samej osobie myślimy, ale jeśli o tej,m co to spadła
    > ze schodów na klatce obok rynku w Krakowie, to tam generalnie nie
    > wiadomo, co się stało.

    Przemyk to raczej w warszwie. Stara, zagadkowa sprawa. Milicjanty
    capnęły syna działaczki opozycyjnej (raczej przez przypadek) a potem on
    wzioł i umar na komisariacie. No i też nie było wiadomo, ale prokueatura
    z milicją sprawę dogłebnie wyjaśniła i okazało się że to nie
    milicjanci... a sanisatriusze (też ze schodów spadł, a sanitariusze
    poprawili. Na szczęscie wtedy pismali były profesjonalistami i poczekali
    na oficjalne dochodzenie zamiast plotki rozpowszechniać, bo mogło się
    milicjantom dostać. Do dziś nie wiadomo co tym sanitariuszom odbiło,
    żeby chłopaka zabijać w karetce....

    Swoją drogą zaskakujące podobieństwo do tego krakowa (schody) i
    wrocławia (nie tego zgarneli). Wygląda na to że w każdym dużym mieście
    taka chistoria miała miejsce - gdybyśmy mogli tylko znaleźć wspólne
    ogniwo...

    > I Twoim zdaniem co się tam zdarzyło?

    Moim zdaniem milicjanci skatowali przemyka na śmierć i wrobili w to
    wspólnie z prokuraturom sanitariuszy. Taką mam teorię - no ale prokrator
    chyba wiedział lepiej - prawda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 105. Data: 2023-01-30 20:31:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 19:48, J.F pisze:

    > Jest prawo prasowe, i jest odpowiedzialnosc dziennikarza.
    > Za wyssane z palca wiadomosci moze byc ukarany, za odpowiednio
    > uzasadnione (nie mylic z prawdziwymi) mozna uniewinnic.

    Problem w tym, że te pismaki trafiają z kulsonami w 10 - i to roberta
    boli...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 106. Data: 2023-01-30 20:34:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 20:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > A masz coś przeciwko temu, że jak sprzyjający PO biznesmen przejebał
    > spółkę to się pod niego kodeks zmieniło?

    Nie wiem - zapodasz to pomyślę.

    > A masz coś przeciwko temu, że jak ktoś mógł wygrać wybory, to się go
    > ujebało sprawdzaniem podpisów i numerów butów na jego i tylko na jego na
    > listach?

    Nie wiem - zapodasz to pomyślę.

    Ale widzę że "abopeło" rośnie w siłę;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 107. Data: 2023-01-30 20:35:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 20:25, J.F pisze:

    > Od razu wystapic do TSUE o zabezpieczenie i zatrzymanie krajowej
    > egzekucji? :-)

    Pisz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 108. Data: 2023-01-30 20:37:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I dlatego można kłamać?

    Dlaczego kłamiesz? Przy wszystkich opisanych tu jazdach między pismakami
    a kulsonami zawsze wychodziło że rację mają pismaki a kłamały kulsony.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 109. Data: 2023-01-30 20:50:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 20:20, Shrek pisze:

    > Może wystarczy być bardziej konsekwentnym?

    Ależ ja jestem konsekwentny. Konsekwentne nie traktuję zbyt poważnie
    tego, co piszesz. :-)
    --
    Robert Tomasik

  • 110. Data: 2023-01-30 20:54:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ależ ja jestem konsekwentny.

    Raz piszesz, że nie ma czegoś takiego jak tortury, raz że są zabronione;)

    > Konsekwentne nie traktuję zbyt poważnie
    > tego, co piszesz. :-)

    Tu ci akurat cieżko odmówić konsekwencji - konsekwentnie robisz z siebie
    debila;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!