eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Mon, 30 Jan 2023 20:15:23 +0100

    On Mon, 30 Jan 2023 20:06:24 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > To Prokurator nie da nakazu i po sprawie.

    Nie da, jak powiem, czy nie da, jak powiem, ze podejrzewam?

    > Czego nie może?

    Ujawnic danych ze śledztwa.

    No chyba, ze moze zamknac sledzwo i powiedziec "ten polityk jest
    czysty" :-)

    > Problem w tym, że nie słyszałem, by kogoś ta to ukarano. To działa
    > jeszcze gorzej, jak oprotestowywane przez niektórych tu ściganie
    > Policjantów.

    Moze dziennikarze sie staraja, i jak piszą, ze Policjanci pobili,
    to pobili?
    Albo Policjanci wolą sprawy nie tykac, bo jak sie szum zrobi,
    to jeszcze ktos dojdzie prawdy :-P

    P.S. Pamietasz przypadek pobicia posła przez Policjantow pod jakims
    klubem czy restauracją?

    J.