  • 51. Data: 2003-05-02 11:30:07
    Temat: Re: Nietypowe imię.
    Od: "Grazyna" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w
    wiadomości news:b8tk0l$sm5$1@flis.man.torun.pl...

    > Grazyna g...@w...pl

    > Nie o zakup masła chodziło, ale o prosty
    > przykład, który moglibyście zrozumieć.
    > (skoro problem z nietypowym imieniem Was przerasta)

    > Zadałem konkretne pytania.
    > Chodziło o usankcjonowanie nietypowego imienia.
    > O gitarze nie wspomniałem.

    > Złe wrażenie.
    > Łącznie mam na koncie ponad dziewięć tysięcy
    > postów, tak więc nie o to chodziło. :)

    > Mimo tego, że bredzisz? :)

    > E. :)

    Wlasnie o to mi chodzilo. Wiedzialam, ze nie wytrzymasz :))))))))) Cieniutki
    jestes jak barszcz :))))))
    EOT
    grazyna

  • 52. Data: 2003-05-02 11:32:16
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Grazyna g...@w...pl

    > Wlasnie o to mi chodzilo. Wiedzialam, ze nie wytrzymasz :)))))))))
    > Cieniutki jestes jak barszcz :))))))

    Nadal nie na temat.

    Gdybym był mocny w nadawaniu nietypowych
    imion -- nie zadawałbym tego rodzaju pytań. :)

    (nie po to piszę, ażeby się pochwalić,
    lecz po to, aby się czegoś dowiedzieć)

    Przyzwoitość nakazuje zapytać o to niewytrzymanie...
    (z czym nie wytrzymałem?)
    Ale chyba szkoda na to czasu...

    E.

  • 53. Data: 2003-05-02 12:15:06
    Od: n...@i...pl

    > To dobrze, że nie wątpisz.
    > Potrzebujesz takowej pomocy?
    > Dać Ci jakieś namiary?
    > Skontaktować Cię z jakimś psychiatrą?
    > Mężczyzna, kobieta? Może jakieś inne preferencje...

    Hi, hi, hi... :)
    Jakaż daleko idąca nadinterpretacja... Wyjaśnij mi, jak z dwóch słów
    wywnioskowałeś, że poszukuję psychiatry? A może już takowego mam i nie
    zamierzam zmieniać ? ;)

    > Też nie chciałbym iść do lekarza nieznajomego,
    > choć z innej strony -- nie szukałbym chyba
    > takowych znajomości na grupie dyskusyjnej...

    Po pierwsze - cóż to za "też"? Kogo masz na myśli oprócz siebie ? :) I któż to
    poszukuje psychiatry na pl.soc.prawo.?
    Po drugie - nie sądzę, aby kogokolwiek na tej grupie interesowało do jakich
    lekarzy lubisz chodzić a do jakich nie...

    I wracam do mojej roli obserwatora
    Nika

  • 54. Data: 2003-05-02 12:19:06
    Od: "Grazyna" <g...@w...pl>

    Mam prosbe, czy moglbys podac mi swoj adres? Chcialabym Ci cos napisac z
    pominieciem grupy, prywatnie.
    Pzdr
    g.

  • 55. Data: 2003-05-02 12:21:34
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Grazyna g...@w...pl

    > Mam prosbe, czy moglbys podac mi swoj adres?

    Chodzi Ci o domowy? ;)
    Bo m@ilowy jest podany poprawnie w polu 'Reply-To'. :)

    Wystarczy, że naciśniesz 'Odpowiedz nadawcy', :)
    zamiast 'Odpowiedz grupie'.
    (jak widzę -- używasz OE 5.5) :)

    Nie lubię komplikowania życia sobie czy innym osobom. :)

    > Chcialabym Ci cos napisac z
    > pominieciem grupy, prywatnie.

    Oferty matrymonialne mnie nie interesują. :)
    (składane ta drogą) :)

    E. :)

  • 56. Data: 2003-05-02 12:32:25
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    n...@i...pl

    > Hi, hi, hi... :)
    > Jakaż daleko idąca nadinterpretacja... Wyjaśnij mi, jak z dwóch słów
    > wywnioskowałeś, że poszukuję psychiatry? A może już takowego mam i nie
    > zamierzam zmieniać ? ;)

    Skoro kogoś ten post zainteresował,
    to chyba właśnie z tegoż powodu. :)

    > Po pierwsze - cóż to za "też"?
    > Kogo masz na myśli oprócz siebie ? :)

    Ciebie.

    > I któż to poszukuje psychiatry na pl.soc.prawo.?

    Na pewno nie ja. :)
    (skoro znam ich więcej niż kilku,
    to w jakim celu miałbym ich szukać
    na grupach dyskusyjnych?)

    > Po drugie - nie sądzę, aby kogokolwiek
    > na tej grupie interesowało do jakich
    > lekarzy lubisz chodzić a do jakich nie...

    Dlatego o tym nie piszę, że mam wady wzroku i choroby skóry. :)
    (nie mylić proszę z chorobami wenerycznymi)

    Ktoś napomknął o chorobach psychicznych -- więc
    zaoferowałem pomoc. :) (do tego służą grupy
    dyskusyjne, aby sobie wzajemnie pomagać
    poradami/informacjami) Wprawdzie nie ma
    to nic wspólnego z moim problemem, ale Wy
    prawie w ogóle nie nawiązujecie do moich
    pytań, którymi rozpocząłem ten wątek: :)
    Staram się więc dostosować do Waszych zwyczajów. :)

    > I wracam do mojej roli obserwatora

    Miłych powrotów. :)

    E. :)

  • 57. Data: 2003-05-02 12:34:09
    Od: "Grazyna" <g...@w...pl>

    Nie spodziewaj sie oferty matrymonialnej:)))))
    Probowalam Ci juz odpisac w sposob o jakim mowisz, ale niestety ponioslam
    porazke, wiadomosc nie dotarla, wiec pomyslalam, ze masz moze jakis inny
    adres. Sprobuje jeszcze raz, ale nie wiem, czy cos z tego wyjdzie
    Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w
    wiadomości news:b8tnsj$29l$1@flis.man.torun.pl...

  • 58. Data: 2003-05-02 12:38:01
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Grazyna g...@w...pl

    > Nie spodziewaj sie oferty matrymonialnej:)))))

    Miło mi. :)

    > Probowalam Ci juz odpisac w sposob o jakim mowisz, ale niestety ponioslam
    > porazke, wiadomosc nie dotarla,

    Zapewniam Cię, że dzieje się tak niezmiernie rzadko.

    > wiec pomyslalam, ze masz moze jakis inny
    > adres.

    Mam ich kilkanaście. :)
    W tym kilka płatnych, których oczywiście
    nie używam w tym śmietniku, którym jest Usnet. :)

    > Sprobuje jeszcze raz, ale nie wiem, czy cos z tego wyjdzie

    Wyszło. :) Odpisałem sam sobie i otrzymałem
    na ten adres dwa listy: jeden od siebie
    i jeden od Ciebie. (to znaczy tak myślę,
    że od Ciebie, bo od Grażyny)

    E.

  • 59. Data: 2003-05-02 12:50:35
    Od: "Grazyna" <g...@w...pl>

    Ciesze sie, ze mi sie udalo, choc szczerze mowiac spodziewalam sie
    ewentualnie nieco innej odpowiedzi.
    Milego weekendu
    grazyna

  • 60. Data: 2003-05-02 12:54:31
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Grazyna g...@w...pl

    > Ciesze sie, ze mi sie udalo, choc szczerze mowiac
    > spodziewalam sie ewentualnie nieco innej odpowiedzi.

    Że nie doszło?
    Trochę dziwne, bo zażądałaś potwierdzenie, które wysłałem.

    Aktualnie odpowiadam na Twój list. Odpowiedź zamierzam
    wysłać Tobie, nie grupie.

    E.