  • 41. Data: 2003-05-02 07:22:42
    Temat: Re: Nietypowe imię.
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    PiotRek b...@W...wp.pl.invalid

    wiadomości news:b8qlm6$mao$1@flis.man.torun.pl...

    > Scancelowałeś tego posta? :-o

    Jednego tak. (nie wiem, czy akurat tego)
    Miał chyba znak zapytania
    tam, gdzie mieć nie powinien.
    Wysłałem więc kolejny bez tego znaku.

    Dość często canceluję (jeśli już użyć tego słowa) wiadomości. :)

    > ^^^^

    > Przecież nie odpisywałeś sam sobie, tylko Tristanowi A.

    Tak. Odpowiedziałem autorowi pomysłu:

    : Konkretniej, to najpierw pomyśl. Potem walnij się w ten głupi łeb, potem
    : pomyśl, potem znów walnij się w ten głupi łeb itp. Rób to tak długo, aż
    : odechce Ci się nadawać dziecku imienia, które będzie dla niego klopotliwe
    : :-)

    Autorem pomysłu jest Tristan Alder s...@p...onet.pl. :)

    I odpowiadając, wyjaśniam, że jego
    metoda raczej nie prowadzi do celu.

    (celem -- jest usankcjonowanie imienia Eneuel)

    Rozumiem, że Ty byś go tłukł w ten jego
    głupi łeb, aby się przekonać, czy to da
    dobre rozwiązanie. :) Ja wybiorę jednak
    nieco inną drogę, jako że ta nie wydaje
    mi się być drogą prowadzącą do celu. :)

    Rozumiem też, że autor :) tego pomysłu
    (Tristan Alder s...@p...onet.pl)
    wali się (aby już oddać dokładnie jego
    wypowiedź) w swój głupi łeb w tego ro-
    dzaju sytuacjach. :) Każdy ma swoje :)
    metody -- że tak to ujmę. Nie twierdzę
    wcale, że moje są najlepsze... :)

    --
    _______ ___________________ _
    ( ______) e...@a...art.pl | |

  • 42. Data: 2003-05-02 07:26:52
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    poreba d...@p...com

    > Na temat:
    > Nie jestem w stanie podać Ci źródła do odpowiednich przepisów -
    > będzie coś w aktach stanu cywilnego. Temat już pojawił się na grupie
    > - sprawdź archiwum. Z tego co pamiętam: nie ma podstaw prawnych do
    > posługiwania się jakimś urzędowym wykazem imion dla OCENY chęci
    > rodzica/zainteresowanego w wyborze imienia. Służy on ew. przy
    > nadawaniu imion "z urzędu" przy braku zdecydowania/zgodności rodziców
    > i nadawaniu imion NN.

    Nadal nie na temat. Pytałem co uczynić i nie otrzymałem odpowiedzi.

    > Poza tematem:
    > jeżeli posuwasz się do impertynencji, nie licz na rzeczowe odpowiedzi
    > - szczególnie że w dłuuuugi weekend co bardziej fachowi bywalcy chyba
    > gdzieś wybyli...

    W którym miejscu posuwam się do impertynencji?
    Bo (przypomnę) nie ja proponowałem walenie w głupi łeb.

    Rozumiem, że mam powtórzyć pytanie. :)
    Nie ma problemu. :)

    E. :)

  • 43. Data: 2003-05-02 07:33:09
    Od: n...@i...pl

    > Mam kilku znajomych psychiatrów? :)

    Nie wątpię, nie wątpię... ;)

    Nika

  • 44. Data: 2003-05-02 08:07:56
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console12>

    KK p...@g...pl news:b8qhb7$qos$1@absinth.dialog.net.pl:

    > Chłopczyku. Idź, zapytaj, ale nie pisz tu już więcej,

    Bo my nie mamy zielonego pojęcia
    o tym, jak do tego się zabrać? :)

    E. :)

  • 45. Data: 2003-05-02 08:16:29
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console12>

    PiotRek b...@W...wp.pl.invalid

    > Scancelowałeś tego posta? :-o

    Powyższego nie. Oto jego zawartość:

    Tristan Alder s...@p...onet.pl

> [...]
    > :-)

    Jak będę Cię tak tłukł w ten [Twój] głupi

    Postscriptum: Dla ,,niewtajemniczonych" -- autorem walenia się
    w głupi łeb jest Tristan Alder s...@p...onet.pl.

  • 46. Data: 2003-05-02 09:17:22
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> niebacznie
    popelnil news:b8t6qb$hpe$1@flis.man.torun.pl:

    > Nadal nie na temat. Pytałem co uczynić i nie otrzymałem
    > odpowiedzi.
    "Czy można nadać dziecku imię nietypowe?"
    w news:b8o0nt$4u1$1@flis.man.torun.pl

    > W którym miejscu posuwam się do impertynencji?
    wprawdzie w odpowiedzi na news:b8ols4$m6b$2@serwus.bnet.pl ale w
    news:b8opga$i7c$1@flis.man.torun.pl napisałes:"Jak będę Cię tak tłukł
    w ten [Twój] głupi", dalej juz bez MIDow
    "Skoro jesteś chory psychicznie, to może mógłbym jakoś pomóc? :)"
    moge zrozumiec ze Cie sprowokowano, ale to nie jest
    usprawiedliwienie.
    Nie odpowiedzialemCi wprawdzie, ale wskazalem ogolnie gdzie szukac
    odpowiedzi na 1 pytanie.

  • 47. Data: 2003-05-02 10:12:34
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    poreba d...@p...com

    > "Czy można nadać dziecku imię nietypowe?"
    > w news:b8o0nt$4u1$1@flis.man.torun.pl

    W porządku -- tym razem mój błąd.
    (choć i tak niewiele wniosłeś)
    Pytałem także o to, czy można, a nie
    tylko w jaki sposób do tego podejść.

    Przepraszam za 'Nadal nie na temat'.
    (oczywiście na temat było/jest)

> [...]
    > w ten [Twój] głupi", dalej juz bez MIDow
    > "Skoro jesteś chory psychicznie, to może mógłbym jakoś pomóc? :)"

    To akurat też nawiązanie do niemojej wypowiedzi.
    Ja chory psychicznie nie jestem, więc uznałem,
    że chorym jest ktoś inny. Oczywiście ten, kto
    o chorym pisze. I ja nie użyłem słów typu 'ch...'.

    > moge zrozumiec ze Cie sprowokowano, ale to nie jest
    > usprawiedliwienie.

    Sprowokowano do czego?
    Bo tak nie do końca rozumiem?
    Gdybyś zobaczył człowieka z rozciętą głową,
    z której płynie :) krew i miał pod ręką stosowne
    apteczki, bandaże, lekarstwa itd. -- to chyba też
    byś uznał za stosowne zaproponowanie pomocy?
    Choremu na nerki -- urologa, zaś choremu
    psychicznie -- psychiatrę. Podobnie
    z bolącym/chorym zębem -- stomatologa itd...

    > Nie odpowiedzialemCi wprawdzie, ale wskazalem
    > ogolnie gdzie szukac odpowiedzi na 1 pytanie.

    Tak. Tutaj ja nie miałem racji.
    I piszę o tym na początku tego postu.

    Natomiast zarzucanie mi impertynencji jest chyba insynuacją. :)
    Nazwałem Was wprawdzie kupą baranów, ale już po Waszych dysputach
    o Maryni. (i nie o całej na dodatek) Napisałem -- bo Wy zasługujecie
    na takie określenie: Zamiast udzielić mi konkretnych informacji,
    piszecie o samochodach, o waleniu w głupi łeb, o Isaurze, sukienkach
    komunijnych itd...
    -- na ,,indywidualną" sukienkę -- być może nie stać
    każdego, bo może to się wiązać z brakiem pieniędzy,
    ale akurat wymyślenie imienia -- nie kosztuje zbyt wiele,
    pomijając już fakt, że nijak się to ma do mojego pytania :)

    -- imię Mercedes -- jest imieniem typowym, ale niepolskim.
    (ja pisałem o nietypowym)

    -- walenie w czyjkolwiek głupi łeb mnie nie interesuje

    Na pytania typu:
    Czy można kupić masło?
    Jeśli tak -- to gdzie?
    Jeśli tak -- to jak do tego podejść?

    Odpowiada się:

    Tak. W sklepie spożywczym.

    E.

  • 48. Data: 2003-05-02 10:53:16
    Od: "Grazyna" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w
    wiadomości news:b8tgrd$ppm$1@flis.man.torun.pl...

    > Na pytania typu:
    > Czy można kupić masło?
    > Jeśli tak -- to gdzie?
    > Jeśli tak -- to jak do tego podejść?
    >
    > Odpowiada się:
    >
    > Tak. W sklepie spożywczym.
    >
    > E.

    Ach, to trzeba bylo od razu mowic, ze chodzi Ci o zakup masla w sklepie
    spozywczym :))))))))
    Skoro sam odpowiedziales sobie na nurtujace Cie pytanie, to moze przestan
    juz zawracac .... gitare ludziom?
    Zaczynam odnosic wrazenie, ze robisz to tylko po to, aby zwrocic na siebie
    uwage, jak troll. A trolli na innych grupach sie ignoruje....
    Mimo wszystko pozdrawiam
    grazyna

  • 49. Data: 2003-05-02 11:11:59
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Grazyna g...@w...pl

    > Ach, to trzeba bylo od razu mowic, ze chodzi Ci o zakup masla w sklepie
    > spozywczym :))))))))

    Nie o zakup masła chodziło, ale o prosty
    przykład, który moglibyście zrozumieć.
    (skoro problem z nietypowym imieniem Was przerasta)

    > Skoro sam odpowiedziales sobie na nurtujace Cie pytanie,
    > to moze przestan juz zawracac .... gitare ludziom?

    Zadałem konkretne pytania.
    Chodziło o usankcjonowanie nietypowego imienia.
    O gitarze nie wspomniałem.

    > Zaczynam odnosic wrazenie, ze robisz to tylko po to,
    > aby zwrocic na siebie uwage, jak troll.

    Złe wrażenie.
    Łącznie mam na koncie ponad dziewięć tysięcy
    postów, tak więc nie o to chodziło. :)

    > A trolli na innych grupach sie ignoruje....
    > Mimo wszystko pozdrawiam

    Mimo tego, że bredzisz? :)

    > grazyna

    E. :)

  • 50. Data: 2003-05-02 11:15:29
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    n...@i...pl news:6a20.00000120.3eb21f34@newsgate.onet.pl:

    > Nie wątpię, nie wątpię... ;)

    To dobrze, że nie wątpisz.
    Potrzebujesz takowej pomocy?
    Dać Ci jakieś namiary?
    Skontaktować Cię z jakimś psychiatrą?
    Mężczyzna, kobieta? Może jakieś inne preferencje...

    Też nie chciałbym iść do lekarza nieznajomego,
    choć z innej strony -- nie szukałbym chyba
    takowych znajomości na grupie dyskusyjnej...

    E.