  • 1. Data: 2003-04-30 08:28:25
    Temat: CZY NALEŻY SIĘ EMERYTURA...
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie,
    Nie wiem czy piszę we właściwe miejsce,ale mam nadzieję, że pomożecie..

    Czy 60-letnia kobieta, która prowadziła własną działalność
    gospod.,odprowadzała składkę do ZUS-u przez 15 lat otrzyma emeryturę ??
    Jeśli tak to w jakiej wysokości?

    Dziękuję bardzo jeśli kogoś to zainteresuje
    Pozdrawiam,
    Mała

  • 2. Data: 2003-04-30 09:24:54
    Temat: Re: CZY NALEŻY SIĘ EMERYTURA...
    Od: "Sabina" <b...@o...pl>

    Żeby dostać emeryturę - trzeba przepracować min. 20 lat.

  • 3. Data: 2003-04-30 10:47:41
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sabina" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Żeby dostać emeryturę - trzeba przepracować min. 20 lat

    Okazuje sie jednak,że nie.
    Można dostać również emeryturę po 15 latach - tyle,że będzie to niepełny
    wymiar emerytury(czyli mniej niż ~530 pln....ale w ogóle będzie.

  • 4. Data: 2003-04-30 12:22:16
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    30 kwiecień 2003 (środa).Patrzę,a tu o godz. 12:47 *Mała*
    <b8o9oa$p0l$1@news.onet.pl> napisał(a):

> [...]

    > Można dostać również emeryturę po 15 latach - tyle,że będzie to niepełny
    > wymiar emerytury(czyli mniej niż ~530 pln....ale w ogóle będzie.

    Ale do tego trzeba mieć chyba 65 lat życia.

    --
    Pozdrowienia,
    Kaja

  • 5. Data: 2003-04-30 13:12:02
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > 30 kwiecień 2003 (środa).Patrzę,a tu o godz. 12:47 *Mała*

    > Ale do tego trzeba mieć chyba 65 lat życia.

    ależ skąd! Kobieta 60 lat, mężczyzna 65.

  • 6. Data: 2003-04-30 14:00:14
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r o emeryturach i rentach z Funduszu
    Ubezpieczeń Społecznych. Tam naprawdę znajdziesz wszystko, co Cię
    interesuje. Inaczej to dywagacje w stylu, wujek znajomej sąsiadki syna
    powiadał, że .....
    Na zadane przez Ciebie pytanie NIKT nie jest w stanie (rozsądnie i
    autorytatywnie) odpowiedzieć, ponieważ podałaś zbyt mało danych.
    AR

  • 7. Data: 2003-04-30 21:26:26
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    30 kwiecień 2003 (środa).Patrzę,a tu o godz. 15:12 *Mała*
    <b8oi7f$5s2$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > ależ skąd! Kobieta 60 lat, mężczyzna 65.

    To znaczy,że na wcześniejszą emeryturę może pójść kobieta 60-cio
    letnia,która przepracowała 15 lat?
    Coś mi tu nie pasuje.

    --
    Pozdrowienia,
    Kaja

  • 8. Data: 2003-04-30 21:38:34
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    30 kwiecień 2003 (środa).Patrzę,a tu o godz. 16:0 *Andrzej R.*
    <b8olto$3b1$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r o emeryturach i rentach z Funduszu
    > Ubezpieczeń Społecznych.

    Możesz podać jakiegoś linka?

    --
    Pozdrowienia,
    Kaja

  • 9. Data: 2003-05-01 06:51:13
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał ......
    Re : Dz.U. 162 z 1998 r poz. 1118
    AR

  • 10. Data: 2003-05-05 23:10:13
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | Czy 60-letnia kobieta, która prowadziła własną działalność
    | gospod.,odprowadzała składkę do ZUS-u przez 15 lat otrzyma emeryturę ??
    | Jeśli tak to w jakiej wysokości?

    Emerytura przysługuje w wysokości jaka będzie wynikała z jej obliczenia na
    podstawie ogólnych przepisów - nie ma tu zastosowania przepis o najniższej
    emeryturze.

    Andrzej K.