  • 1. Data: 2004-02-12 10:40:58
    Temat: Niesolidna kancelaria - prosze o porade
    Od: "Piotr Skawinski" <p...@p...pl>

    Witam,

    zleciłem poważną sprawe pewnej kancelarii z Warszawy, sprawe przyjeli,
    postwili ciezkie warunki które jednak zaakceptowałem, podpisali umowe i
    nic... Od miesiaca nie zrobili nic, unikają moich telefonów, unikaja
    spotkan, nie odp. na sms-y i maile, a jedyne co zrobili to nieopatrznie
    ostrzegli mojego przeciwnika ze szykujemy cos przeciwko niemu... to było
    ponad tydzien temu, zamiast isc za ciosem, kancelaria nie robi zupełnie nic,
    dając czas mojemu przeciwnikowi na jakies ewentualne ruchy, przygotowania
    itp. Dziwi mnie fakt takie postepowania gdyz sprawa dotyczy odszkodowania na
    kwote 150 000 zł, a do tego w/w kancelaria załatwiła kiedys mojemu krewnemu
    podobną sprawe na jeszcze wiekszą sume, tak wiec dlatego do nich sie
    zwróciłem, nie jestem z klientem z ulicy tylko z polecenia...

    co powinieniem zrobic? wywierac nacisk na moja kancelarie ( ale jak?),
    odpuscic ich sobie i poszukac kogos innego ( jesli tak to jak moge pociagnac
    do odpowiedzialnosci niesolidną obecną kancelarie)?

    Prosze o pomoc w miarę mozliwosci

    PS

  • 2. Data: 2004-02-12 10:41:00
    Temat: Re: Niesolidna kancelaria - prosze o porade
    Od: "Maelstorm Mephisto" <m...@o...pl>

    Kablować do ORA albo OIRP zależnie kim są ci mili panowie. Może akurat sie
    uda - dowalą im kary takie że im zakażą wykonywania zawodu i sie zwolni
    troche miejsca. amen ;)

  • 3. Data: 2004-02-12 12:36:36
    Od: bronek <b...@g...pl>

    Maelstorm Mephisto wrote:

    > Kablować do ORA albo OIRP zależnie kim są ci mili panowie. Może akurat sie
    > uda - dowalą im kary takie że im zakażą wykonywania zawodu i sie zwolni
    > troche miejsca. amen ;)

    Warto poinformować.
    Ale, żeby organy korporacyjne ścigały członków korporacji?
    Szczerze wątpię.

    Bronek

  • 4. Data: 2004-02-12 12:43:53
    Od: "Maelstorm Mephisto" <m...@o...pl>

    Eee no troche wiary w adwokackie/radcowskie poczucie sprawiedliwości :).
    Trzeba ponadto w donosie napisać, że
    pan z kanclearii niepochlebnie wyrażał się na temat samorządu lub
    co gorsza agitował za PISowskim projektem ustawy. Rzucą się wtedy
    na niego, że hoho :)

  • 5. Data: 2004-02-12 15:27:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Skawinski" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    Po pierwsze, możesz tę umowę wypowiedzieć. Zażądać zwrotu zaliczki i
    wyjaśnić, że będziesz dochodził strat przed sądem. Jeśli dali po d..., to
    powinni raczej iść na ugodę.

    Po drugie nie wierzyć w duże i znane firmy. Spokojny adwokat prowadzący
    cichą kancelarię bardzo często jest o wiele lepszym wyjściem, niż etę
    reklamowane i uznane firmy. Dla takiego molocha, to jesteś jednym z
    tysiąca. Dla małej kancelarii będziesz jednym z kilku.

    Po trzecie skarga do samorządu adwokackiego lub radcowskiego, o której
    napisał M.Mephisto.

    Po czwarte wziąć pod uwagę, że mogło dojść do celowego przecieku z ich
    strony i odpowiednio zareagować.