    From: "Piotr Skawinski" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niesolidna kancelaria - prosze o porade
    Date: Thu, 12 Feb 2004 11:40:58 +0100

    Witam,

    zleciłem poważną sprawe pewnej kancelarii z Warszawy, sprawe przyjeli,
    postwili ciezkie warunki które jednak zaakceptowałem, podpisali umowe i
    nic... Od miesiaca nie zrobili nic, unikają moich telefonów, unikaja
    spotkan, nie odp. na sms-y i maile, a jedyne co zrobili to nieopatrznie
    ostrzegli mojego przeciwnika ze szykujemy cos przeciwko niemu... to było
    ponad tydzien temu, zamiast isc za ciosem, kancelaria nie robi zupełnie nic,
    dając czas mojemu przeciwnikowi na jakies ewentualne ruchy, przygotowania
    itp. Dziwi mnie fakt takie postepowania gdyz sprawa dotyczy odszkodowania na
    kwote 150 000 zł, a do tego w/w kancelaria załatwiła kiedys mojemu krewnemu
    podobną sprawe na jeszcze wiekszą sume, tak wiec dlatego do nich sie
    zwróciłem, nie jestem z klientem z ulicy tylko z polecenia...

    co powinieniem zrobic? wywierac nacisk na moja kancelarie ( ale jak?),
    odpuscic ich sobie i poszukac kogos innego ( jesli tak to jak moge pociagnac
    do odpowiedzialnosci niesolidną obecną kancelarie)?

    Prosze o pomoc w miarę mozliwosci

    PS