  • 1. Data: 2004-02-12 05:29:50
    Temat: Poszukiwani zanwcy z Prawa Spółdzielczego
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Wiem że nie lubiane są tego typu posty ale może znajdzie się dobra dusza.
    Mam niestety nie typową sprawę z zakresu Prawa Spółdzielczego
    Poszukuje kancelarii z terenu Warszawy specjalizującej się w takiej dziedzinie.
    Istnieje potrzeba reprezentowania mało zaradnego starszego człowieka (75 l)
    przed sądem w sporze miedzy SM a nim
    Niestety czas nagli. Sprawa wyznaczona na 4 marca.br. a trzeba troszkę poczytać
    materiałów.

    W jego imieniu z góry dziękuję za wskazanie

    --
    Stan_Z