  • 101. Data: 2014-09-08 21:40:58
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello John,

    Monday, September 8, 2014, 9:13:47 PM, you wrote:

    [...]

    > Każdy samochód daje 14,5V ładowania

    Nieprawda.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 102. Data: 2014-09-08 21:44:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Każdy samochód daje 14,5V ładowania

    Ale ten daje podobno ponad 15, nawet 15,7 V.

  • 103. Data: 2014-09-08 21:58:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 8 Sep 2014 20:50:34 +0200, John Kołalsky<j...@k...invalid>
    wrote:
    > Jakieś nowe absurdy rozkładasz na drogach. Pieszy ma ustępować
    pojazdom
    > czyli ma widzieć pojazd a nie pojazd widzieć go.

    Pojedź z tym przekonaniem np. do Niemiec, ciekawe ilu przechodniów
    "zaliczysz".

    --
    Marek

  • 104. Data: 2014-09-08 21:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Nie świadomie, oni tego w ogóle nie rozważają dlatego, że rozważanie
    > każdej tak bzdetnej kwestii jak żarówki nie prowadzi do zakupu
    > jakiegokolwiek samochodu.

    Ale jak pokazuje praktyka - niektore, nawet absurdalne sprawy trzeba
    sprawdzic.

    Niedługo rzeczywiscie trzeba bedzie sprawdzic czy szyby sie otwieraja i czy
    fotel jest regulowany w tradycyjny sposób. Oczywiscie przesadzam, ale co
    szkodzi sprawdzic?

    Moja mam jakis czas temu przesiadła się na smartfona. W jednym celu -
    chciała móc rozmawiac przez skype.
    Polecono jej jakąs nokie. Nie przyszło nikomu do głowy aby sprawdzic, czy
    na smartfonie da sie zainstalowac podstawową aplikację. Okazało sie, że nie
    można... Brak takich postawowych funkcjonalnosci jak łatwa zmiana zarówki
    troche mi przypomiana tamtą sytuację.

    Ale zeby nie było ze kiedys zawsze było tak dobrze - stary poczciwy
    mercedes 207D tez miał taki bajer, ze trzeba było pol przodu rozebrac, zeby
    zarówkę wymienić...
    Z moich doświadczen:
    - corsa 2005 - bezproblemowo
    - yaris 2007 - bardzo mało miejsca, na chinskie rączki, raz wymieniłem
    potem jezdziłem do serwisu.
    - zx - bez problemu :)
    - ostatnio wymieniałem tylne w multipli I - bez kombinerek nie dałbym rady
    bo mało miejsca i ciezko ruszyć mocowanie. Z kmbinerkami bez problemu.

    Hmm, w innych mi sie nie przepalały :)

  • 105. Data: 2014-09-08 22:37:01
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

> [...]
    > żywotność żarówek. Po za tym C5 ma taką wadę, ze jak jedziesz szybciej to
    > regulator nie trzyma napięcia i żarówka dostaje zamiast 12, to jakieś

    To nie jest wada, tylko usterka regulatora napięcia. Takie rzeczy się
    naprawia, a nie wypisuje głupoty na newsach... ;P

    Dlatego te żarówki przeważnie mi sie palą podczas
    > dalszych wyjazdów na autostradach.

    Żarówki to najmniejszy problem. Jak zagotujesz aku, albo spalisz kompa to
    wtedy się tego nauczysz... ;-)

    Wiwo

  • 106. Data: 2014-09-08 22:42:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek" <f...@f...com>

    > pojazdom
    >
    > Pojedź z tym przekonaniem np. do Niemiec, ciekawe ilu przechodniów
    > "zaliczysz".

    Tam są jakieś strefy miejskie

  • 107. Data: 2014-09-08 22:43:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości

    > wiadomości news:540dc684$0$2377$65785112@news.neostrada.pl...

    > To nie jest wada, tylko usterka regulatora napięcia. Takie rzeczy się
    > naprawia, a nie wypisuje głupoty na newsach... ;P

    Nie,to jest wada podobno we wszystkich C5 serii II. Taka jest opinia
    serwisu.

    > Dlatego te żarówki przeważnie mi sie palą podczas
    >
    > Żarówki to najmniejszy problem. Jak zagotujesz aku, albo spalisz kompa to
    > wtedy się tego nauczysz... ;-)

    Serwis twierdzi, że trzeba z tym żyć. Już 7 lat nim jeżdżę.

  • 108. Data: 2014-09-09 02:23:40
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 08 Sep 2014 08:59:50 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    >No to niezłe marze na zarówkach ale dbałośc o klienta super.

    Widac ze jestes jak moj brat. Jak mo powiedzialem ze w Ameryce chleb
    kosztuje 5 dolarow, rozesmial mi sie w nos i powiezial: hehe.. jakby
    kosztwoal 5 dolarow to by ci w gardle stamal'

    Jakos Rodacy ze Starego Kraju wierza ze w Aleryce wszystko kosztuje
    tyle co w Polsce tylko pzreliczone na dolary. Azarabia sie,
    oczywiscie, 10 razy wiecej.

    Gazeta w kiosku kosztuje 2 dolce. Neizla marza, co nie?...

    A.L.

  • 109. Data: 2014-09-09 02:24:37
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 08 Sep 2014 15:50:30 +0200, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    >Łomatko, takie zwykłe 21W lub 21/5W???

    Nie wiem jaka, bo na zarowkach sie nie znam

    A.L.

  • 110. Data: 2014-09-09 02:26:45
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 08 Sep 2014 09:21:15 +0200, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    >To chyba Ty i dzięki temu nie musisz wiedzieć co się gdzie do samochodu
    >leje. Zakładam, że z paliwem włącznie :->

    Ja jezdze do mechanika co 3500 mil. To jest poltora raza tyle
    kilometrow. Czesciej nie porzebuje. W miedzyczasie niczego nei
    dolewam. Nigdzie.

    A.L.