  • 111. Data: 2014-09-09 06:59:45
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    > Widac ze jestes jak moj brat. Jak mo powiedzialem ze w Ameryce chleb
    > kosztuje 5 dolarow, rozesmial mi sie w nos i powiezial: hehe.. jakby
    > kosztwoal 5 dolarow to by ci w gardle stamal'

    Alez ja nie twierdze, ze wszystko powinno kosztowac tyle samo.
    wiadomo, ze koszt produkcji to jedno, ale koszty transportu, marze itp to
    drugie.

    Ale: byłem ostatnio np. w decathlonie we włoszech.
    Włosi zarabiaja jednak troche wiecej niz Polacy a ceny na wiele artykułów
    praktycznie te same co w Polsce (po przeliczeniu juro na złotówki)

    > Jakos Rodacy ze Starego Kraju wierza ze w Aleryce wszystko kosztuje
    > tyle co w Polsce tylko pzreliczone na dolary. Azarabia sie,
    > oczywiscie, 10 razy wiecej.
    >
    > Gazeta w kiosku kosztuje 2 dolce. Neizla marza, co nie?...

    :)

  • 112. Data: 2014-09-09 06:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    > Ja jezdze do mechanika co 3500 mil. To jest poltora raza tyle
    > kilometrow. Czesciej nie porzebuje. W miedzyczasie niczego nei
    > dolewam. Nigdzie.

    Co 5000 km do mechanika?
    Masakra... To nic innego bym nie robił tylko siedział u mechanika :)

  • 113. Data: 2014-09-09 07:04:38
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.09.2014 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    > Co 5000 km do mechanika?
    > Masakra... To nic innego bym nie robił tylko siedział u mechanika :)

    Ty się zastanów jaki on ma bak. Tankowanie nie częściej niż 5000km to
    chyba elektryczny jakiś.

    p. m.

  • 114. Data: 2014-09-09 08:15:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-09-09 o 07:04, m pisze:
    > Ty się zastanów jaki on ma bak. Tankowanie nie częściej niż 5000km to
    > chyba elektryczny jakiś.
    Chyba na światło. Albo na gaz i już nawet nie chcę wiedzieć jaki :->

    Maciek

  • 115. Data: 2014-09-09 09:23:47
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    > Dlatego, że te żarówki nie zużywają się tylko uszkadzają i mają jakość
    > trudną do oszacowania. Równie dobrze może paść po 200km jak po 20 000

    Nie równie dobrze. Prawdopodobieństwo awarii rośnie z czasem życia żarówki.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 116. Data: 2014-09-09 09:37:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2014-09-09, A.L <a...@a...com> wrote:

    > Ja jezdze do mechanika co 3500 mil. To jest poltora raza tyle
    > kilometrow. Czesciej nie porzebuje. W miedzyczasie niczego nei
    > dolewam. Nigdzie.

    A moge wiedziec po co jezdzi sie do mechanika co 3500 mil?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 117. Data: 2014-09-09 10:06:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Tuesday, September 9, 2014, 9:37:01 AM, you wrote:

    > A moge wiedziec po co jezdzi sie do mechanika co 3500 mil?

    Wymieniać olej, niestety.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 118. Data: 2014-09-09 10:11:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 września 2014 10:06:51 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Wymieniaďż˝ olej, niestety.

    Co 5tys km?

  • 119. Data: 2014-09-09 10:15:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-09, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Wymieniać olej, niestety.

    Co 5000 km? Co to za samochod?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 120. Data: 2014-09-09 10:40:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Tuesday, September 9, 2014, 10:15:03 AM, you wrote:

    > Co 5000 km? Co to za samochod?

    Każdy - oni tam tak mają.

    --
    Best regards,