eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 08 Sep 2014 19:59:47 GMT

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Nie świadomie, oni tego w ogóle nie rozważają dlatego, że rozważanie
    > każdej tak bzdetnej kwestii jak żarówki nie prowadzi do zakupu
    > jakiegokolwiek samochodu.

    Ale jak pokazuje praktyka - niektore, nawet absurdalne sprawy trzeba
    sprawdzic.

    Niedługo rzeczywiscie trzeba bedzie sprawdzic czy szyby sie otwieraja i czy
    fotel jest regulowany w tradycyjny sposób. Oczywiscie przesadzam, ale co
    szkodzi sprawdzic?

    Moja mam jakis czas temu przesiadła się na smartfona. W jednym celu -
    chciała móc rozmawiac przez skype.
    Polecono jej jakąs nokie. Nie przyszło nikomu do głowy aby sprawdzic, czy
    na smartfonie da sie zainstalowac podstawową aplikację. Okazało sie, że nie
    można... Brak takich postawowych funkcjonalnosci jak łatwa zmiana zarówki
    troche mi przypomiana tamtą sytuację.

    Ale zeby nie było ze kiedys zawsze było tak dobrze - stary poczciwy
    mercedes 207D tez miał taki bajer, ze trzeba było pol przodu rozebrac, zeby
    zarówkę wymienić...
    Z moich doświadczen:
    - corsa 2005 - bezproblemowo
    - yaris 2007 - bardzo mało miejsca, na chinskie rączki, raz wymieniłem
    potem jezdziłem do serwisu.
    - zx - bez problemu :)
    - ostatnio wymieniałem tylne w multipli I - bez kombinerek nie dałbym rady
    bo mało miejsca i ciezko ruszyć mocowanie. Z kmbinerkami bez problemu.

    Hmm, w innych mi sie nie przepalały :)