    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Niekonsekwencje
    Date: Sun, 1 Aug 2021 13:47:19 +0200

    > Tu jest bez restrykcji wiekowych:
    > https://www.youtube.com/watch?v=fpAwXwFu04c

    Dziękuję. Pomijając porno właśnie przeważnie tak się to właśnie kończy,
    ze albo w samym YouTube, albo gdzieś indziej dany materiał można
    spokojnie znaleźć.

    Co do meritum, to wydaje mi się, że kierujący nie ogarnął, że zagarnął
    autobusem kobietę. Ona była zbyt blisko. Dziwię się, że ruszył, bo
    ewidentnie nie było miejsca na ominięcie osób stojących na jezdni. W
    Warszawie było puste miejsce w które wjechał f-sz, a jedynie jedna z
    aktywistek chcąca zatrzymać pojazd "rzuciła" się na jadącego z boku.Na
    tym filmie widać, że kobieta chyba stoi tyłem do autobusu i w ogóle go
    nie widzi.

    --
    Robert Tomasik