  • Data: 2021-08-02 14:43:09
    Temat: Re: Niekonsekwencje
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Aug 2021 13:15:15 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Nie wydaje mi się, by miało związek z autobusem, więc bez większego
    > znaczenia.

    Tak z ciekawosci pytam, bo jak dla mnie to rzadka scenka :-)

    > Nie zgadzam się z Tobą. Zaryzykować życiem człowieka dla obrony
    > punktualności przejazdu autobusu, to zdecydowanie przesada.

    Owszem.

    > Obrona przed
    > pobiciem kierującego, to już życie zdrowie ofiary na jednej szali, a na
    > drugiej napastnika. Jest to - dla mnie - do zaakceptowania.

    Owszem, ale musisz miec to uczucie zagrozenia, ze Cie pobija i moze
    nozem poczestuja. Kierowca autobusu, ktory trabil na nich, moze miec
    podobne uczucie, bo tam jakies gesty jakby byly.
    A ten tam w Warszawie - byl zagrozony, ze sie tak przez tlum
    przebijal? :-)

    A przypadek posredni - blokuja ci droge, a na naczepie np komputery
    warte milion zl, albo milion szczepionek :-)

    J.