  • 21. Data: 2019-11-06 06:49:04
    Temat: Re: Niejaka Pawłowicz.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W telewizorni zasłyszałem że lansuje się na stanowisko sędziego
    > Trybunału Konstytucyjnego niejaką Pawłowicz, znaną z wypowiedzi: My
    > dobrze wiemy że ta ustawa jest niekonstytucyjna ale i tak ją uchwalimy.
    > Ciekawostka, nie?
    > Zastanówcie się zanim zagłosujecie na Dudę....

    TSUE własnie ogłosił, że dudeł złamał prawo podpisując ustawę sprzeczną
    z prawem UE (nie pierwszy i nie ostatni raz). No cóż. Czas oficjalnie
    przyznać, że Polska nie jest już państwem prawa a republiką banasiową i
    trudno. Suewren lubi, mają większość więc w sumie metody bolszewików są
    semantycznie uprawnione:(

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2019-11-06 12:58:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Prezydentom USiech też sądy cofały ustawy i nikomu korona z głowy nie spada.
    Poza tym zadaję pytanie:
    Kto z nas wybiera cymbalistów do TSUE??
    Może ci sami, co Junkstera, Zimermansa i Półtuska?

    -----

  • 23. Data: 2019-11-06 18:46:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2019 o 12:58, ąćęłńóśźż pisze:
    > Prezydentom USiech też sądy cofały ustawy i nikomu korona z głowy nie
    > spada.

    Trochę inny system prawny, ale niech będzie. Problem w tym, że dudeł
    wiedział co podpisuje i wiedział, że jest to kpina z prawa.

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2019-11-06 23:42:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Nov 2019 06:49:04 +0100, Shrek napisał(a):

    > TSUE własnie ogłosił, że dudeł złamał prawo podpisując ustawę sprzeczną
    > z prawem UE (nie pierwszy i nie ostatni raz).

    Znowu nie przesadzajmy - skoro sprawa tak dlugo sie ciagnela, to
    znaczy ze nie byla taka znow jasna - pewnie kwestia interpretacji ...

    J.

  • 25. Data: 2019-11-06 23:45:56
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-11-06 o 18:46, Shrek pisze:

    > Trochę inny system prawny, ale niech będzie. Problem w tym, że dudeł
    > wiedział co podpisuje i wiedział, że jest to kpina z prawa.

    A co sądzisz o bogatej koleżance Balcerowicza, pani Chojnej no i tego
    pana z M.F i NIK-u . Sama śmietanka-kolektyw.

    --
    animka

  • 26. Data: 2019-11-07 05:58:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2019 o 23:42, J.F. pisze:

    > Znowu nie przesadzajmy - skoro sprawa tak dlugo sie ciagnela, to
    > znaczy ze nie byla taka znow jasna - pewnie kwestia interpretacji ...

    No właśnie sąd zinterpretował.

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2019-11-07 12:23:33
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 13:03, z pisze:
    > Ale czad... już myszka agresorka popiskuje przed kamerami.
    >
    > Jak mnie to uspokaja ;-)

    Nooo, też mnie cieszy, że czerwona ośmiornica ma coraz mniej ramion.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 28. Data: 2019-11-07 12:28:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Idzie nowe:
    www.news.com.au/video/id-5348771529001-6101162162001
    /cyclist-who-flipped-off-trump-wins-local-election

    -----

  • 29. Data: 2019-11-07 14:17:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.11.2019 o 12:28, ąćęłńóśźż pisze:
    > Idzie nowe:
    > www.news.com.au/video/id-5348771529001-6101162162001
    /cyclist-who-flipped-off-trump-wins-local-election

    > -----

    ustawka z fotografem ?

    https://en.wikipedia.org/wiki/Juli_Briskman

  • 30. Data: 2019-11-07 15:50:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >No właśnie sąd zinterpretował.

    Sad zinterpretował, ale dudel jak podpisywal, to jeszcze interpretacji
    nie bylo :-)

    J.