  • 1. Data: 2019-11-01 11:36:31
    Temat: Lekarz - antyszczepionkowiec zawieszony w prawach wykonywania zawodu
    Od: u2 <u...@o...pl>

    i bardzo dobrze, zamiast wykazać szkodliwość szczepionek uprawiał
    propagandę :

    https://www.stefczyk.info/2019/10/31/lekarz-antyszcz
    epionkowiec-stracil-prawo-wykonywania-zawodu/

    Okręgowy Sąd Lekarski w Łodzi zawiesił lekarza w prawach wykonywania
    zawodu. Poszło o kwestionowanie kalendarza szczepień noworodków i
    twierdzenia, że szczepionki są szkodliwe.

    Doktor Hubert Czerniak to jedna z najbardziej znanych postaci polskiego
    ruchu antyszczepionkowego. Antyszczepionkowcy to osoby, które twierdzą,
    że szczepionki mają bardzo negatywny wpływ na zdrowie i mogą prowadzić
    do wystąpienia ciężkich schorzeń, np. autyzmu. Doktor Czerniak mocno
    promował ten pogląd w mediach społecznościowych i na swoim kanale na
    Youtube.

    Postępowanie przeciwko niemu zostało wszczęte przez Rzecznika
    Odpowiedzialności Zawodowej w Łodzi. Powodem było to, że Czerniak
    promował swoje kontrowersyjne poglądy - uznane przez rzecznika za
    antyzdrowotne - w lokalnej telewizji oraz podczas wykładu w Katowicach.
    Lekarz z Opoczna miał również kwestionować kalendarz szczepień noworodków.

    Po trwającym od początku września procesie sąd lekarski uznał, że
    Czerniak jest winny stawianych mu zarzutów. Uznano, że opierał swoje
    opinie i wypowiedzi o prace o znikomej lub zgoła żadnej wartości
    naukowej a ich charakter miał wysoką szkodliwość społeczną.

    Czerniak został ukarany rocznym zakazem wykonywania zawodu lekarza.
    Wyrok ten nie jest na razie prawomocny i obrona już zapowiedziała odwołanie.

    Źródło: WP.pl Autor: WM

  • 2. Data: 2019-11-02 21:17:03
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-01 o 11:36, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-11-03 18:40:29
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-01 o 11:36, u2 pisze:
    > i bardzo dobrze, zamiast wykazać szkodliwość szczepionek uprawiał
    > propagandę :

    Wykazywał, przedstawiał prace naukowe ale kasty nie pokonasz.
    Propaganda jest pro-szczepionkowa. Tu chodzi o duży biznes.

  • 4. Data: 2019-11-03 23:13:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.11.2019 o 18:40, t-1 pisze:

    > Wykazywał, przedstawiał prace naukowe ale kasty nie pokonasz.
    > Propaganda jest pro-szczepionkowa. Tu chodzi o duży biznes.

    biznes biznesem, ale powinien wykonywać swoje obowiązki

  • 5. Data: 2019-11-04 18:24:09
    Od: o...@g...com

    użytkownik u2 napisał:
    > i bardzo dobrze, zamiast wykazać szkodliwość szczepionek uprawiał
    > propagandę :
    >
    > https://www.stefczyk.info/2019/10/31/lekarz-antyszcz
    epionkowiec-stracil-prawo-wykonywania-zawodu/

    Widać pisoska sitwa uwzięła się na niego. Tfu!

    > Doktor Hubert Czerniak to jedna z najbardziej znanych postaci polskiego
    > ruchu antyszczepionkowego. Antyszczepionkowcy to osoby, które twierdzą,
    > że szczepionki mają bardzo negatywny wpływ na zdrowie i mogą prowadzić

    Pisoskie klamstwo.

  • 6. Data: 2019-11-04 18:27:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 18:24, o...@g...com pisze:

    epionkowiec-stracil-prawo-wykonywania-zawodu/

    > Widać pisoska sitwa uwzięła się na niego. Tfu!

    > Pisoskie klamstwo.

    ja się w młodości szczepiłem, dobrze, że nie trafiłem na dr Czerniaka,
    który by odmówił zaszczepienie mnie:)

  • 7. Data: 2019-11-04 18:30:20
    Od: o...@g...com

    użytkownik u2 napisał:

    > biznes biznesem, ale powinien wykonywać swoje obowiązki

    Był sceptyczny jak swego czasu kopiąca na metr w głąb.

    cyt.
    Ewa Kopacz: Nie będzie szczepionek na A/H1N1.

    Wystarczy se posłuchać ile swego czasu niemcy utopili forsy w zbędne szczepionki
    za które później musieli zapłacić (utylizacja).

    Czerniak jechał po konowałach (150pln za 10minut) i tyle, psuł dobry
    geszeft.

  • 8. Data: 2019-11-04 18:31:20
    Od: o...@g...com

    użytkownik u2 napisał:

    > ja się w młodości szczepiłem, dobrze, że nie trafiłem na dr Czerniaka,
    > który by odmówił zaszczepienie mnie:)

    Pierdolisz.

  • 9. Data: 2019-11-04 18:35:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 18:30, o...@g...com pisze:

> [...]
    > za które później musieli zapłacić (utylizacja).
    >

    > Czerniak jechał po konowałach (150pln za 10minut) i tyle, psuł dobry

    wtedy rzeczywiście była presja kupowania szczepionek, jak ja się
    szczepiłem na grypę kilka razy to zawsze miałem straszną grypę,
    zrezygnowałem i jak ręką odjął, tutaj doktor Ewę kopiącą metr w dół,
    ramię w ramię, pochwalę, że nie kupiła tych szczepionek:)

    ale w młodości szczepiłem się przeciwko Odrze, heine-medina i inszemu
    świństwu, to było konieczne

  • 10. Data: 2019-11-04 18:37:52
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 18:31, o...@g...com pisze:

    > Pierdolisz.

    nie, naprawdę, przeciwko odrze, heine-medina i inszemu świństwu:)