  • 1. Data: 2019-11-02 23:28:55
    Temat: Zamiaast podatek za piwsko i wódę to za cukier.
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Dbają o to. żeby ludzie za bardzo się nie spaśli. Nie pomyśleli o
    swoich kałudnach piwnych i wódczanych.
    Niby to podatki, ale też i prawo. Dlatego nie wymyślą podatku na piwo i
    wódkę.

    https://www.onet.pl/?utm_source=www.fakt.pl_viasg_fa
    kt&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&src
    c=ucs&pid=00ea7918-a243-5d26-a933-da9ff78303b9&sid=f
    13b499b-dba8-44e4-a9ae-cb9ebb087cc8&utm_v=2#rlu-2019
    11022323350502207801

    --
    animka

  • 2. Data: 2019-11-03 10:55:20
    Temat: Re: Zamiaast podatek za piwsko i wódę to za cukier.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-02 o 23:28, Animka pisze:
    > Dlatego nie wymyślą podatku na piwo i wódkę.

    Ale chyba wiesz że taki podatek istnieje. On ma nawet swoją nazwę ;-)

    Ile Ty żyjesz na świecie że jeszcze nie wiesz że cukier ZABIJA?

    Tak twierdzą instytucje unijne i cała kupa lekarzy.

    Jak zmusić unijnymi faszystowskimi sposobami motłoch żeby był zdrowszy?

    Nałożyć podatki aby mieć więcej do rozdawania.

    TAKA UE. Widziały gały co wrzucały do urny ;-)

  • 3. Data: 2019-11-03 13:01:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.11.2019 o 10:55, z pisze:
    > le Ty żyjesz na świecie że jeszcze nie wiesz że cukier ZABIJA?

    bez przesady, gdyby tak było to już byś nie żył, trzeba również umieć
    rozróżnić cukier w Coca-Coli oraz w jabłku:)

  • 4. Data: 2019-11-03 13:06:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-03 o 13:01, u2 pisze:

    > bez przesady, gdyby tak było to już byś nie żył, trzeba również umieć
    > rozróżnić cukier w Coca-Coli oraz w jabłku:)

    Cukier uzależnia tak samo jak nikotyna czy narkotyki.

    Menele czy ćpuni są tylko medialnie bardziej na świeczniku.

    A uzależniony od cukru umiera jak miliony po cichu na choroby cywilizacyjne.

    PS. A ten podatek ma być też od cukru w jabłku?

  • 5. Data: 2019-11-03 13:10:19
    Od: z <...@...pl>

    PS. Jest jeszcze jedna ważna różnica.
    Menel czy ćpun nie przysporzy tyle zysku korporacjom co uzależniony od
    cukru przez swoje życie.
    INTERES się KRĘCI. Jest dorosły niech żre. Nie będziemy gwałcić jego
    wolności obywatelskich ;-)

  • 6. Data: 2019-11-03 14:01:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.11.2019 o 13:06, z pisze:

> [...]
    >
    > A uzależniony od cukru umiera jak miliony po cichu na choroby
    > cywilizacyjne.
    >

    > PS. A ten podatek ma być też od cukru w jabłku?

    no właśnie, jak jesz jabłka to również spożywasz cukier w znacznych
    ilościach, ale ten cukier nie szkodzi

    ba, od czasu do czasu można wypić nawet Coca-Colę, która zwiera mnóstwo
    cukru, widać jednak różnicę, między cukrem w C-C, a cukrem w jabłku:)

    sam cukier nie jest szkodliwy, szkodliwe są połączenia cukru z innymi
    składnikami, bez wątpienia im starsza osoba, tym bardziej powinna się
    wystrzegać czystego cukru, który niektórzy zaliczają do czech (3)
    białych śmierci obok soli i mąki:)

  • 7. Data: 2019-11-03 14:10:01
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-03 o 14:01, u2 pisze:

> [...]
    > składnikami, bez wątpienia im starsza osoba, tym bardziej powinna się
    > wystrzegać czystego cukru, który niektórzy zaliczają do czech (3)

    A śnieg? Śnieg przecież biały.
    Na śniegu tysiące ludzi traci życie od poślizgu na chodnikach, drogach i
    nartostradach.

    PS: czysty cukier z Czech taki szkodliwy?
    Nie ma to jednak jak polski.

  • 8. Data: 2019-11-03 15:08:43
    Od: z <...@...pl>

    Widzę że kolega się tu rozwodzi nad szczegółami... ;-)

    Sprawa jest bardziej globalna.

    Pamiętam reportaż w tvn24 jak to w afrykańskim biednym kraju. Cocacola
    była tańsza od wody.

  • 9. Data: 2019-11-03 15:40:52
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-11-03 o 10:55, z pisze:

    > Ale chyba wiesz że taki podatek istnieje. On ma nawet swoją nazwę ;-)

    Nie wiem. Chodzi o VAT?

    > Ile Ty żyjesz na świecie że jeszcze nie wiesz że cukier ZABIJA?

    Mnie tam nie zabija. Mogę jeść cukier tyle ile jest w całych workach.
    Oczywiście cukru nie jem, tylko czasami słodycze i słodzę herbatę i kawę.

    Wychodzi na to, że ludzie nie kupią w cukierni niesłodkiego ciasta czy
    tortu, ciastek, bo na cholerę wydawać pieniądze na takie świństwo nie do
    jedzenia. Świnia może zje.

    > Tak twierdzą instytucje unijne i cała kupa lekarzy.

    Pewnie pijaki z dużymi pulchnymi mordami i kałdunami.

    > Jak zmusić unijnymi faszystowskimi sposobami motłoch żeby był zdrowszy?
    >
    > Nałożyć podatki aby mieć więcej do rozdawania.

    Bykowego to nie nałożą. Wiadomo dlaczego.

    > TAKA UE. Widziały gały co wrzucały do urny ;-)

    To co w urnach zależy od tych co liczą i jak liczą.;-)

    --
    animka

  • 10. Data: 2019-11-03 15:49:58
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-11-03 o 13:06, z pisze:

    > Cukier uzależnia tak samo jak nikotyna czy narkotyki.

    Jesteś pewnie grubasem.
    Dziwne, bo cukrzycy muszą nosić przy sobie cukierki czy czekoladę (żeby
    nie umrzeć).

    > Menele czy ćpuni są tylko medialnie bardziej na świeczniku.

    Tak, bo to elyta. Ich na narkotyki stać. Raz spróbowali i kontynuują.

    > A uzależniony od cukru umiera jak miliony po cichu na choroby cywilizacyjne.

    Nie wiem jak to jest uzależnić się od cukru. Trochę to dziwne.

    > PS. A ten podatek ma być też od cukru w jabłku?

    Polskich owoców nie widziałam już od paru lat. Nawet na bazarkach twarde
    kamienie-jabłka. W związku z tym -n i e k u p u j ę i nie jem.

    --
    animka